Stránka 5 z 6
Re: Motor fiat 16v
Napsal: pon bře 17, 2014 10:22
od Majo
No to by som zas uplne netvrdil, par fiatov tu je(yellow, petanek...)
Re: Motor fiat 16v
Napsal: pon bře 17, 2014 11:47
od Cory
A auta jazdia alebo stoa v garazi? Ja mam co hovorit
Re: Motor fiat 16v
Napsal: pon bře 17, 2014 12:50
od Majo
Tak to uz je druha vec, aj ja mam v priore motor z fiata, ale od jazdenia to ma daleko
Re: Motor fiat 16v
Napsal: pon bře 17, 2014 18:35
od Yellow01
Já zatím taky zdaleka nejsem pojízdnej, ale v dokončení by mi mohla zabránit jenom smrt nebo úplná invalidita
Re: Motor fiat 16v
Napsal: pon bře 17, 2014 21:27
od Atex
2103s píše:"poze pridane turbo" a zas tak moc toho kolem sebe nema..
Pecka věta, já myslím že díky ní máme v tobě jasno ...
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte bře 18, 2014 22:02
od ger007
Atex píše:2103s píše:"poze pridane turbo" a zas tak moc toho kolem sebe nema..
Pecka věta, já myslím že díky ní máme v tobě jasno ...
:-D:-D:-D:-D ved to je ako vymenit autobeterku za inu
:-D:-D:-D
Re: Motor fiat 16v
Napsal: stř bře 19, 2014 07:36
od Majo
Akoze videl som borcov, co na ruskom chevy niva klube nahodili turbo bez IC, chladica oleja, zmeny kompresneho pomeru, ci zasahu do RJ a cohokolvek dalsieho, ale nevedel som, ze aj tu takych mame
To ma asi vacsi vyznam vystrcit trubku sania niekam na napor vzduchu(v pripade nivy snorchel), aspon nebude teply
Re: Motor fiat 16v
Napsal: stř bře 19, 2014 15:23
od Atex
Majo píše:Akoze videl som borcov, co na ruskom chevy niva klube nahodili turbo bez IC, chladica oleja, zmeny kompresneho pomeru, ci zasahu do RJ a cohokolvek dalsieho, ale nevedel som, ze aj tu takych mame
To ma asi vacsi vyznam vystrcit trubku sania niekam na napor vzduchu(v pripade nivy snorchel), aspon nebude teply
Nejsou to ti pacienti s bílou 2105? Něco takjového jsem viděl na youtube a odpovídalo by tvému popisu
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte dub 14, 2015 13:21
od Jaykee
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte praktickou osobní zkušenost se zástavbou motoru z Fiata, 2.0 8V? Měl by to být ten na první straně, druhá a třetí fotka (má na stejném místě rozdělovač). Mě nabízený kousek by měl být údajně 130HP Abarth verze z Fiatu Ritmo. Moc informací o těchto motorech nemám, ale chtěl bych to zkusit prohodit do Horneta. Motor je komplet, sací + výfuk svody, karburátor, altík...
Na silentbloky předpokládám sedne, u převodů se snad musí kousek vyříznout, nevím, jestli budou sedět parohy na výfuk, atd. Věci jako táhlo plynu považuji za prkotiny.
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte dub 14, 2015 14:08
od Luděk Musil
Já chtěl (kdysi dávno, za vlastnictví první 21011) osadit 5q převodovku z Mirafa.
A musel jsem stříhnout krycí plech vzadu na motoru, abych osadil startér. Tenkrát jsem byl mladý a nezkušený a absolutně jsem si neuvědomil, co to znamená odstříhnout kus šusplechu, aby mi tam padnul startér.
Později (ta převodovka stejně musela ven, protože i zkrácený kardan byl dlouhý) jsem přišel na to, proč by mi startér nefungoval. Fiatí setrvačník a ozubený věnec jsou větší (něco kolem 7 zubů) a pastorek startéru by se mi točil volně - do ozubu by nezapadl.
Proč to píšu ... říkáš, že u převodů se musí kousek vyříznout ... tak si to napřed oměř, ať náhodou hned v prvním kole neskončíš na "banalitě". L.
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte čer 16, 2015 04:07
od Maniac
Být tebou ten motor beru.Jinak pokud by si ho nechtěl pošli odkaz
Díky
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte čer 16, 2015 07:47
od VaSek
Jaykee píše:Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte praktickou osobní zkušenost se zástavbou motoru z Fiata, 2.0 8V? Měl by to být ten na první straně, druhá a třetí fotka (má na stejném místě rozdělovač). Mě nabízený kousek by měl být údajně 130HP Abarth verze z Fiatu Ritmo. Moc informací o těchto motorech nemám, ale chtěl bych to zkusit prohodit do Horneta. Motor je komplet, sací + výfuk svody, karburátor, altík...
Na silentbloky předpokládám sedne, u převodů se snad musí kousek vyříznout, nevím, jestli budou sedět parohy na výfuk, atd. Věci jako táhlo plynu považuji za prkotiny.
Ahoj,
já jsem tedy přehazoval jenom z fiata do fiata, ale při použití motoru z FWD na RWD bylo potřeba zkrátit vstupní hřídel převodovky a doplnit na ní ložisko, které padne do osazení v setrvačníku. Jestli je to skutečně Ritmo Abarth 130TC tak musí mít dva dvojité karburátory (Solex nebo Weber), které pravděpodobně budou v kolizi s posilovačem brzd. Na siletbloky sedne, u převodů nevím kde by měl být problém (záleží jakou použiješ skříň a jakou přírubu), snad u přepážky to bude na těsno. Musí se vyměnit jeden vačkový domeček, protože 130TC má náhon na rozdělovač přímo z vačky (viz foto) a předělat to na rozdělovač normálně z bloku. Parohy odhaduji použiješ z nějakéhé RWD TC motoru.
Fiatům a jejich derivátům zdar!
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte čer 16, 2015 08:53
od Luděk Musil
Dlouho jsi tady nebyl ... jsem rád, že naše forum stále sleduješ. L.
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte čer 16, 2015 12:44
od VaSek
Luděk Musil píše:Dlouho jsi tady nebyl ... jsem rád, že naše forum stále sleduješ. L.
To víš stará láska nerezaví
- není to u lad protimluv? A musím řící, že mě tvá poznámka potěšila. Moc rád bych se přijel podívat na opět na nějaký ten srazík, jen s tím časem je to snad pořád horší (rodina, stavba domu ap.). Zrovna jsem dohledával nějaké info k převodovkám lada/fiat 124/fiat 131 a při té přiležitosti si to tu i trochu pročetl.
.. Omlouvám se za off topic.
Re: Motor fiat 16v
Napsal: úte čer 16, 2015 16:54
od radek mb
VaSeku: měl si modrou 07, jestli mne paměť neklame.