Stránka 5 z 6

Re: Motor fiat 16v

Napsal: pon bře 17, 2014 10:22
od Majo
No to by som zas uplne netvrdil, par fiatov tu je(yellow, petanek...) :-)

Re: Motor fiat 16v

Napsal: pon bře 17, 2014 11:47
od Cory
A auta jazdia alebo stoa v garazi? Ja mam co hovorit :lol:

Re: Motor fiat 16v

Napsal: pon bře 17, 2014 12:50
od Majo
Tak to uz je druha vec, aj ja mam v priore motor z fiata, ale od jazdenia to ma daleko :-D

Re: Motor fiat 16v

Napsal: pon bře 17, 2014 18:35
od Yellow01
Já zatím taky zdaleka nejsem pojízdnej, ale v dokončení by mi mohla zabránit jenom smrt nebo úplná invalidita :mrgreen:

Re: Motor fiat 16v

Napsal: pon bře 17, 2014 21:27
od Atex
2103s píše:"poze pridane turbo" a zas tak moc toho kolem sebe nema..
Pecka věta, já myslím že díky ní máme v tobě jasno ...

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte bře 18, 2014 22:02
od ger007
Atex píše:
2103s píše:"poze pridane turbo" a zas tak moc toho kolem sebe nema..
Pecka věta, já myslím že díky ní máme v tobě jasno ...

:-D:-D:-D:-D:-D ved to je ako vymenit autobeterku za inu :-D:-D:-D:-D

Re: Motor fiat 16v

Napsal: stř bře 19, 2014 07:36
od Majo
Akoze videl som borcov, co na ruskom chevy niva klube nahodili turbo bez IC, chladica oleja, zmeny kompresneho pomeru, ci zasahu do RJ a cohokolvek dalsieho, ale nevedel som, ze aj tu takych mame :-D
To ma asi vacsi vyznam vystrcit trubku sania niekam na napor vzduchu(v pripade nivy snorchel), aspon nebude teply :-)

Re: Motor fiat 16v

Napsal: stř bře 19, 2014 15:23
od Atex
Majo píše:Akoze videl som borcov, co na ruskom chevy niva klube nahodili turbo bez IC, chladica oleja, zmeny kompresneho pomeru, ci zasahu do RJ a cohokolvek dalsieho, ale nevedel som, ze aj tu takych mame :-D
To ma asi vacsi vyznam vystrcit trubku sania niekam na napor vzduchu(v pripade nivy snorchel), aspon nebude teply :-)
Nejsou to ti pacienti s bílou 2105? Něco takjového jsem viděl na youtube a odpovídalo by tvému popisu :D

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte dub 14, 2015 13:21
od Jaykee
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte praktickou osobní zkušenost se zástavbou motoru z Fiata, 2.0 8V? Měl by to být ten na první straně, druhá a třetí fotka (má na stejném místě rozdělovač). Mě nabízený kousek by měl být údajně 130HP Abarth verze z Fiatu Ritmo. Moc informací o těchto motorech nemám, ale chtěl bych to zkusit prohodit do Horneta. Motor je komplet, sací + výfuk svody, karburátor, altík...
Na silentbloky předpokládám sedne, u převodů se snad musí kousek vyříznout, nevím, jestli budou sedět parohy na výfuk, atd. Věci jako táhlo plynu považuji za prkotiny.

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte dub 14, 2015 14:08
od Luděk Musil
Já chtěl (kdysi dávno, za vlastnictví první 21011) osadit 5q převodovku z Mirafa.
A musel jsem stříhnout krycí plech vzadu na motoru, abych osadil startér. Tenkrát jsem byl mladý a nezkušený a absolutně jsem si neuvědomil, co to znamená odstříhnout kus šusplechu, aby mi tam padnul startér.
Později (ta převodovka stejně musela ven, protože i zkrácený kardan byl dlouhý) jsem přišel na to, proč by mi startér nefungoval. Fiatí setrvačník a ozubený věnec jsou větší (něco kolem 7 zubů) a pastorek startéru by se mi točil volně - do ozubu by nezapadl.
Proč to píšu ... říkáš, že u převodů se musí kousek vyříznout ... tak si to napřed oměř, ať náhodou hned v prvním kole neskončíš na "banalitě". L.

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte čer 16, 2015 04:07
od Maniac
Být tebou ten motor beru.Jinak pokud by si ho nechtěl pošli odkaz :) Díky

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte čer 16, 2015 07:47
od VaSek
Jaykee píše:Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte praktickou osobní zkušenost se zástavbou motoru z Fiata, 2.0 8V? Měl by to být ten na první straně, druhá a třetí fotka (má na stejném místě rozdělovač). Mě nabízený kousek by měl být údajně 130HP Abarth verze z Fiatu Ritmo. Moc informací o těchto motorech nemám, ale chtěl bych to zkusit prohodit do Horneta. Motor je komplet, sací + výfuk svody, karburátor, altík...
Na silentbloky předpokládám sedne, u převodů se snad musí kousek vyříznout, nevím, jestli budou sedět parohy na výfuk, atd. Věci jako táhlo plynu považuji za prkotiny.
Ahoj,
já jsem tedy přehazoval jenom z fiata do fiata, ale při použití motoru z FWD na RWD bylo potřeba zkrátit vstupní hřídel převodovky a doplnit na ní ložisko, které padne do osazení v setrvačníku. Jestli je to skutečně Ritmo Abarth 130TC tak musí mít dva dvojité karburátory (Solex nebo Weber), které pravděpodobně budou v kolizi s posilovačem brzd. Na siletbloky sedne, u převodů nevím kde by měl být problém (záleží jakou použiješ skříň a jakou přírubu), snad u přepážky to bude na těsno. Musí se vyměnit jeden vačkový domeček, protože 130TC má náhon na rozdělovač přímo z vačky (viz foto) a předělat to na rozdělovač normálně z bloku. Parohy odhaduji použiješ z nějakéhé RWD TC motoru.
Fiatům a jejich derivátům zdar! :D

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte čer 16, 2015 08:53
od Luděk Musil
Dlouho jsi tady nebyl ... jsem rád, že naše forum stále sleduješ. L.

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte čer 16, 2015 12:44
od VaSek
Luděk Musil píše:Dlouho jsi tady nebyl ... jsem rád, že naše forum stále sleduješ. L.
To víš stará láska nerezaví :) - není to u lad protimluv? A musím řící, že mě tvá poznámka potěšila. Moc rád bych se přijel podívat na opět na nějaký ten srazík, jen s tím časem je to snad pořád horší (rodina, stavba domu ap.). Zrovna jsem dohledával nějaké info k převodovkám lada/fiat 124/fiat 131 a při té přiležitosti si to tu i trochu pročetl.
.. Omlouvám se za off topic.

Re: Motor fiat 16v

Napsal: úte čer 16, 2015 16:54
od radek mb
VaSeku: měl si modrou 07, jestli mne paměť neklame.