1700 karburator jaky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

No tak sorry ze se ptam no, nejsem vyucenej automechanik na vsecko si musim prijit sam nebo se tady radsi ptam protoze mi to prijde lepsi nez to rovnou zkurvit... A vam notoricky znamy veci neznam... napriklad v knizce Tuma je napsany ze dotahovat hlavu se dela dvakrat nejprve moment 39.5Nm a sroub cislo 11 37Nm. Pripadalo mi to divny ze takovy mega srouby se utahujou tak malo kamos mi to rikal ze jo ze podle tabulky to ma bejt tech 40.. rikal sem si jemnej zavit.. nakonec jsem jeste pohledal tady a zjistil sem ze jim tam chybi druha pulka vety, ze po dotazeni na cca 40 se to utahne jeste na 110.... nastesti jsem to udelal... a takovejch veci ktery nevim je spousta tak se prosim nezlobte...

Ten rozdelovac z 1500 a karbec weber z 01 bych rad pouzil docasne, abych s tim mohl dojet k nekomu kdo by to seridil poradne, upravil karburator nebo dal jiny... Podle me to na LPG je jedno jakej tam bude karburator nebo ne? Samozrejme ze bych tam pak chtel dat karbik co se da seridit slusne i na benzin..
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9422
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Vašátor »

Tůma občas nedopisuje v daném tématu, nicméně tam najdeš všechny dotahovací momenty přehledně v tabulce.

Jaký osadíš karburátor při použití LPG je úplně jedno, využiješ z něj totiž pouze difuzory. Navíc karburátor Weber 2101 a Weber 2103 se defakto liší pouze v "zaměnitelných střevech", tudíž z karbu 2101 lze bez problému udělat karburátor i na 2106, po správném natryskování apod. pojede velmi pěkně i na 1700. "Housing" (tělo) karburátoru 01 až po Ozon je víceméně stále stejný.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

No a prave na to natryskovani a nastaveni regulace rozdelovace bych potreboval nekoho z Vas, proto jsem se ptal jestli tomu motoru nemuze ten 1500 rozdelovac bez uprav ublizit.. ze to treba nepojede idealne to je mi jasny..

Abyste videli v jakym prostredi to vsechno delam, davam fotku.. tu hlavu sem opravoval na chodniku zejo.. v garazi se s tezi da projit kolem auta a taky sem ho tam nalakoval.. proste snazim se no... i kdyz to nekdy skripe...
Přílohy
1185801_10201969719352533_591627453_n.jpg
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10596
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

[quote="smajchl"].. napriklad v knizce Tuma je napsany ze dotahovat hlavu se dela dvakrat nejprve moment 39.5Nm a sroub cislo 11 37Nm.../quote]
Bacha! Na hlavě máš 2 druhy šroubů. Jednak těch 10 velkejch ( M12x1,25) - poz. č. 1 - 10 a potom jeden malej (M8x1) poz. č. 11.
Viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=9146
+ : http://www.ladaklub.com/manualy/2/imagepages/361.htm
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

jo jo to by melo byt v pohode ten 11 sem utahnul na cca 40Nm... meli jsme jen oldschool momentak pujcenej s rucickou takze o desetinach se neda mluvit.. a ty ostatni na 110Nm.

Kolik je potreba mista pod autem na vyndani prevodovky? stacilo by najet na 4 stojany na docasny dopravni znaceni? Alespon to je muj plan... kdyztak vyndame motor a pak spajzku predkem.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10596
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

Já měl auto postavený na discích (5Jx13) a měl jsem už trošku problém. Mám nájezdy 25 cm a tam už je to dobrý. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9422
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Vašátor »

Motor ven nemusí (pokud ho tedy nebudeš měnit) a na vyndání převodovky stačí bohatě přední kola postavit na dvě další kola (pod každým z kol, dvě na plocho).

Koukám na tu garáž ... připomnělo mi to moje začátky :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11050
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano, ano, dvě kola pod každé přední kolo a zadní kola na obrubníku, také jsem tak kdysi dvakrát měnil převodovku na parkovišti a šlo to. Ale pak jsem to vypiloval ještě lépe. Zajíždím tam kde mají zvedák a šikovné tlapičky (duo Vašíků). To co jsem kdysi dělal "dva dny" k pobavení sousedů tam zvládají za čtvrt dopoledne. Ušetřený čas a hlavně nervy :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od MartasBrno »

Smajchl, su trochu na detaily, tak se nezlob. Máš krásnou garáž, někteří jsou rádi za betonovou podlahu :-) Krásná barva! :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

To ja sem taky na detaily bohuzel, plnic sem brousil 800 pak jsem u motorky zjistil ze staci 400 a je to taky leskly hladky. Hlavu sem vycistil ze se z ni dalo jist, zakitovanou diru jsem nechal zavarit atd... takze by me zajimalo co jsem odflaknul podle tebe.. dolil sem benzin a uz to zas startuje takze motor se zda byt OK.. jeste bych mohl pro zajimavost zmerit tlaky ale nemam ten merak na to... Jo co sem podelal bylo ze sem nesundal svody pak sem je stejne musel sundat kvuli svarovani a na nacisto udelany hlave jsem vrtackou brousil a cistil ty kanaly... narval sem do kazdyho kanalu trochu hadru a pak brousil a lestil smirglem aby se tam zas neusazoval karbon.. no pak sem to vsecko vysal a vyfoukal kompresorem a vyndal hadry a znova vyfoukal... snad se naky zbytecky nenachytaly na namazany tycinky ventilu... to je tak jediny co me napada ale rikam si ze by to melo vylitat vejfukem ven nakej prasek hlinikovej pripadne ne?

Motor pujde ven chci ho dat do ty oranzovy lady ve ktery je pokazenej motor... puvodne sem ho tam chtel jen dat abych nemusel sundavat hlavu a to sem nakonec delal na tom novym motoru... sranda.. sem zvedavej jak ho budem vyndavat, mam kladku napadlo me vzit jeepa s navijakem a zvednout to tim pres kladku na strope.... bude to prdel kazdopadne :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od MartasBrno »

Jestli máš možnost tak z lešenářských trubek nebo podobného materiálu postavit vysokou kozu. Pak by to šlo vytáhnout rozumně. Ale musí být dobře zapřená. Měřák komprese koupíš v obchodě za pár stovek, nevyplatí se to dělat, pokud nemáš sám přístup na dílnu a nemáš samotný budík a třeba brzdovou hadici po ruce navíc. Fabrický výrobek nemá problém, používáme to normálně. Jen se s ním nedá dostat do hlubokých otvorů po utopených svíčkách, jako jsou na některých motorech VW... Na veterány pasuje.

Co je s motorem v oranžové?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

No strop ty garaze je z lesenarskych trubek tak me napadlo na dve z nich privarit uchyty na kladku a zkusit to tak... snad se neohnou...

No s tim merakem spis si ho pujcim nekde..

a v oranzovy to bude asi neco s ventilama na 4. valci a taky dost zral olej a cely se to dost prehrivalo takze starter de nepravidelne jako ze jeden valec asi nema kompresi nebo nevim jak si to vysvetlit a trepe se to a jede na 3 valce stalo se to pri ceste z MB do prahy po dalnici plyn na podlaze a 130, 140... prave ze na to to neni delany a asi byla chuda smes od emisniho technika co to potunil ze to nejelo... a nikdy nikdo neserizoval vule na ventilech.. tak sem si rek ze si tam dam 1700 a 5q... no tak jednoduchy to nebude ale vzdycky sem si pral tam zaradit petku a jet si klidecek kopec nekopec a bejt schopnej predjizdet kamiony v horach... pac origo vykon je dost vo hubu se o neco takovyho pokouset...takze tak..
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od MartasBrno »

Hmm, tak bych tomu stropu aspon nejak pomohl svislou podporou. Na ohyb to nemusi byt nijak solidni, aby se neco nestalo.

To je pravda teda, origo vykon je tak k predjeti traktoru, teda aspon u nas v krasu. Petka jednoznacne, taky se na ni tesim. No na jezdeni po meste, coz mam prevazne to staci bez vetsich problemu, az na absenci petky....
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Tak jsem mel moznost zmerit ty tlaky je to
1.15 1.2 1.25 1.2 Mpa

na studenym motoru takze myslim ze v pohode ne?

ten starej 1200 motor ma
0.85 1 0.9 0

takze ten 4. valec je skutecne bez komprese
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Majo »

zmeraj to este raz a za tepla, pretoze meranie tlakov na studenom motore je len velmi orientacne. Ale vyzera to ze su tie hodnoty blizko seba, tak by to malo byt v pohode.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“