Výměna Pér.
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
MZ má praxi s obouma typama tlumičů už má všechny vyměněný. Jinak výměna tlumičů je sranda, pokud nejsou napředku přivařený jejich spodní držáky. rozebírat přední nápravu? ani zanic, nechal jsem to pro změnu zase přivařit. Ono nejen na mém autě sundavat spodní rameno je opravdu sebevražda.dmatej píše:MZ má tušim praxi
Jen evim, jestli jen se zadníma....?
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
No a prave surovina "cas" je nedostatkova. Stejne jako komponenta "misto", pokud obe chybi, jako treba nam bez garaze tak se z toho stava ryze neuskutecnitelna vec.Roman píše:Ale,ale z coho mate strach, chce to len trochu casu a hodne WD40 a podla moznosti jednoduchy stahovak na pruziny. Ak je ovsem nieco privarene co ma byt prisroubovane, tak treba aj karbosku a zvaracku
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
napiste mi nejaky uplne jednoduchy navod na demontaz a montaz prednich per.. vi nekdo?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
nie je to tu este niekde?
Potrebujes stahovak inak je to obtiazne. S pouzitim stahovaka to je jednoduche, popisem ako na to bez neho.
Zacnes najprv z jednou stranou - das si zdvihak pod spodny uchyt tlmica a vyzdvihakujes auto dostatocne vysoko aby si mohol demontovat kolo. Pod napravnicu(uplne na tu stranu, ktoru robis) si das druhy zdvihak alebo proste nieco cim tam podlozis auto. Ked mas dole koleso, je potrebne odpojit brzdovy strmen. Nemusis hadicku, len odkrutit srouby a polozit ho na klatik v dosahu hadicky(aby nebola namahana) Potom odpojis vrchny cap(stacia tie tri srouby osmicky) a vyklopis "co ostalo" do von. Nasledne povolis tlmic(vrchnu matku v motorovom priestore) a uplne ho stlacis. Zdvihak pod spodnym uchytom stale mas. Teraz prichadza zlozitejsia cast pokial nemas stahovak pruzin. Musis pruzinu zaistit niecim dostatocne pevnym aby sa neroztvorila. Ja na to pouzivam specialny spagat vysokej pevnosti, ktory niekolko krat prevleciem na dvoch protilahlych stranach a zviazem. Teraz mozes zacat spustat zdvihak, ktory je pod tlmicom. Pomaly a opatrne. Rameno zide dole az tak ze sa da zdvihak vybrat. Po vybrati zdvihaka treba vytiahnut tlmic, nemal by to byt problem ak mas auto dost vysoko. Pruzina teraz vypadne sama. A ak tam chces dat druhu tak si bez stahovaka takmer skoncil(alebo sa da pruzina "niecim" stlacit a zaistit obdobnym sposobom ako predchadzajuca). Zviazanu pruzinu das naspat opacnym sposobom akym si ju vyberal.
Ak mas stahovak je to jednoduche - namiesto spagatov a inych kravin pouzijes ten
Potrebujes stahovak inak je to obtiazne. S pouzitim stahovaka to je jednoduche, popisem ako na to bez neho.
Zacnes najprv z jednou stranou - das si zdvihak pod spodny uchyt tlmica a vyzdvihakujes auto dostatocne vysoko aby si mohol demontovat kolo. Pod napravnicu(uplne na tu stranu, ktoru robis) si das druhy zdvihak alebo proste nieco cim tam podlozis auto. Ked mas dole koleso, je potrebne odpojit brzdovy strmen. Nemusis hadicku, len odkrutit srouby a polozit ho na klatik v dosahu hadicky(aby nebola namahana) Potom odpojis vrchny cap(stacia tie tri srouby osmicky) a vyklopis "co ostalo" do von. Nasledne povolis tlmic(vrchnu matku v motorovom priestore) a uplne ho stlacis. Zdvihak pod spodnym uchytom stale mas. Teraz prichadza zlozitejsia cast pokial nemas stahovak pruzin. Musis pruzinu zaistit niecim dostatocne pevnym aby sa neroztvorila. Ja na to pouzivam specialny spagat vysokej pevnosti, ktory niekolko krat prevleciem na dvoch protilahlych stranach a zviazem. Teraz mozes zacat spustat zdvihak, ktory je pod tlmicom. Pomaly a opatrne. Rameno zide dole az tak ze sa da zdvihak vybrat. Po vybrati zdvihaka treba vytiahnut tlmic, nemal by to byt problem ak mas auto dost vysoko. Pruzina teraz vypadne sama. A ak tam chces dat druhu tak si bez stahovaka takmer skoncil(alebo sa da pruzina "niecim" stlacit a zaistit obdobnym sposobom ako predchadzajuca). Zviazanu pruzinu das naspat opacnym sposobom akym si ju vyberal.
Ak mas stahovak je to jednoduche - namiesto spagatov a inych kravin pouzijes ten
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Mam taku otazku:Ten stahovak je vlastne nejaka dlhsia tycka so zavitom (napr. 10mm),ktoru vopcham dnu do pruziny a hore a dole tam nejaky plochac a pomaly utahujem matkami z oboch stran
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jak píše Majo, před sundáním pružinu posvazovat páskou na palety a jde ven celkem pohodlně, implantaci nové si ovšem bez stahováku, kterým si ji stlačím a následně svázanou elegantně založím nedokážu představit, ovšem jsou tu jistě i tací co to zvládají bez něj.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1516
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
skuste to bez pouzitia stahovaku na Nive(co ma navyse tvrdsie pruziny a zavadzaju tam polosy) a spatne skladat s tym, ze tam narvete 4 centimetrove podlozky, az potom budete vediet co je to morda
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4