Stránka 5 z 5

Re: W126 380SE

Napsal: čtv úno 16, 2012 10:37
od Acibuk
Asi jsem právě narušil stabilitu fóra:)

http://www.vialle.cz/cz.php?txt=popis-funkce

"Zkapalněný plyn pro pohon automobilů (nazývaný také tekutý plyn nebo LPG), je samostatnými přívody přiváděn pod tlakem přímo před sací ventily jednotlivých válců"

Nemusím se rozepisovat na 2 A4, psát tučně a červeně, následně se vztekat, abych napsal, že jsem myslel toto:P

Re: W126 380SE

Napsal: čtv úno 16, 2012 10:38
od Marek
Chlapče milý - přímé vstřikování je vstřikování přímo do spalovacích prostor motoru. To, co jsi popsal Ty, je vstřikování nepřímé (klasické MPi). Jedná se o poměrně novou technologii vstřikování kapalného propanu, která se v literatuře označuje někdy jako LPI. Ovšem s přímým vstřikováním to nemá absolutně nic společného ;-).

Re: W126 380SE

Napsal: čtv úno 16, 2012 11:55
od Jelen
Tak teď ale zabodoval Marek. Přímý vstřik je opravdu přímo do válce. Přes sací ventil jde jen vzduch. Toto je nepřímý, jak napsal Marek.

Re: W126 380SE

Napsal: čtv úno 16, 2012 14:23
od Marek
Na principu přímého vstřiku pracují vznětové motory (a to taky ne všechny), ze zážehových motorů pouze některé (koncern je značí FSi, jejich turbokámoše pak TSi, japonské motory GDi). Ale vstřikovat plyn přímo jsem fakt ještě neviděl a ani si to technicky neumím představit.

To je jedno, přejděme to.....

Re: W126 380SE

Napsal: čtv úno 16, 2012 19:21
od zelvotron
Přímé vstřikování LPG existuje, využívá benzínové vstřiky a vstřikuje se kapalné LPG. Nevýhoda je, že cca každá sedmá dávka paliva musí být benzínová, kvůli mazání vstřikovačů. Takže úspora není taková a přestavba je drahá, proto se to asi ani nikdy moc nerozšíří.

Re: W126 380SE

Napsal: čtv úno 16, 2012 19:31
od V480
Zelvotron má pravdu! Automobil je vybaven jednotkou výběru paliva, vysokotlakým čerpadlem LPG, vstřikovači společného vstřikováné benzínu/LPG. Zatím je nabízí co vím VW pro motory FSI, TSI a TFSI. Dodavatelem je firma Viola.

Re: W126 380SE

Napsal: pát úno 17, 2012 21:51
od Acibuk
Já mám pravdu!

Druhý den na dílně, začal striptýz osmiválce.

Kopnu dva zrzky a zítra ráno pokračujem.

Re: W126 380SE

Napsal: pát úno 17, 2012 22:09
od Kopr
Doufám že fotíš joudo :!: :?: 8)

Re: W126 380SE

Napsal: sob úno 18, 2012 09:15
od plavec
http://www.prestavba-lpg.cz/prestavena-vozidla/bmw/ Takovej příklad. Jedno lepší vozidlo. Asi to nebude žrát 4 litry na sto. Ale když to někdo chce, nebo potřebuje kvůli práci, proto že tahá za tím valník,nebo bydlí na chalupě kdesi za vsí u lesa, kde se v zimě nedá dostat běžným nízkým osobákem kvůli sněhu, na jaře a na podzim zase kvůli hlubokým kolejím v bahně a chce ušetřit, tak proč by měl vyhazovat peníze jen tak z okna? Jen proto, že se to nenosí? Jen proto, že to vypadá ošklivě ?
Jako nevím o plynu a motorech z technickýho hlediska skoro nic. Ale může se vysrat nafťák, může se vysrat benzíňák a plyňák taky.
A řešit otáku "dát si lpg abych nevypadal jako socka" ? Však co je ostatním do toho ? Jestli chtěj taky ušetřit, ať nezávidí a daj si ho taky, jestli ho nechtějí ať neprudí. TO MYSLÍM VŠEOBECNĚ, NEMÍŘÍM NA NIKOHO KONKRÉTNÍHO !
Zvenku je vidět akorát víčko plnění a nálepka na skle.
Ta nálepka tam není zbůhdarma. Zrovna jsem nedávno měl nehodu s formanem lpg, pp kolo mi projelo podlahou ke spolujezdci, narušila se plynová trubka a skříply dráty k lpg bižiterii u nádrže. Když přijeli hasiči zajistit únik provozních kapalin, tak si všimli nálepky LPG na skle a hned mě požádali abych jim zpřístupnil nádrž, že musej zavřít ventil. To označení je vůči hasičům fér.

EDIT: Málem bych zapoměl. Něco od uživatelů třeba Hondy v těmě Honda a LPG : http://forum.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=2727

Re: W126 380SE

Napsal: sob úno 18, 2012 16:42
od Acibuk
Objednán rozdělovač a los káblos a filtros, vyměněny gumičky ke stěračům a vačice už je na půl cesty.

Re: W126 380SE

Napsal: sob úno 18, 2012 18:44
od zelvotron
Acibuk píše:vačice už je na půl cesty.
Tak než dorazí, tak si trochu zase zaflejmujeme, ne :mrgreen:

Re: W126 380SE

Napsal: sob úno 18, 2012 19:23
od Acibuk
Oprava, ne rozdělovač, ale víčko only.

Tady se blbě flejmuje, když tady panuje narudlé oko, které mi maže příspěvky.

Re: W126 380SE

Napsal: ned úno 19, 2012 09:55
od Kopr
a fotky ??? :mrgreen:

Re: W126 380SE

Napsal: ned úno 19, 2012 10:10
od Acibuk
Nejsou, v pondělí nafotím.

Re: W126 380SE

Napsal: ned bře 18, 2012 09:40
od Acibuk
Tak po návratu z cesty okolo Evropy mi volal kamarád - auto je hotové, na benzín to jezdí.

Měněno:
víčko rozdělovače
zapalovací kabely
palec
všechny řemeny
vačka + vahadla
gufero na klice
přetěsněny víka
zavařen výfuk (fando, prej to byla fakt ostuda:)
vzduchové filtry
dolita náplň do serva a olej

cena celkem: 7500 i s prací.

No, na sportovní režim to celkem letí:)
V týdnu jedu opravit LPG a pak bude kamarád řešit lak.