5kvalt a iné patálie s mechanickou časťou 21044
Moderátor: Moderátoři
Inak to vstrekovanie Z tvojej 21044 je už v našej 21044. Nieje s ním žiaden problém. Len ten motorček. Ale aj ten fungoval bez problémov asi 2000km. Asi proste prišiel jeho čas.
Viac ukáže až pitva.
Až je chyba v tom motorčeku. Aká je vlastne funkcia toho motorčeku? Nieje to niečo ako elektromagnetický ihlový ventil na karburátore?
V čom by mohla byť ešte chyba? Čo má vplyv na zhasínanie pri voľnobehu?
ger 007: Tá kliatba sa na našom aute nebude držať dlho. Buď to opravíme, alebo to pôjde do firmy Despe. My potrebujeme, aby nám to spoľahlivo slúžilo. Nie aby to zavadzalo pokazené na dvore a stálo to peniaze.
Viac ukáže až pitva.
Až je chyba v tom motorčeku. Aká je vlastne funkcia toho motorčeku? Nieje to niečo ako elektromagnetický ihlový ventil na karburátore?
V čom by mohla byť ešte chyba? Čo má vplyv na zhasínanie pri voľnobehu?
ger 007: Tá kliatba sa na našom aute nebude držať dlho. Buď to opravíme, alebo to pôjde do firmy Despe. My potrebujeme, aby nám to spoľahlivo slúžilo. Nie aby to zavadzalo pokazené na dvore a stálo to peniaze.
Takže posun je asi takýto: Kúpili sme nový krokový motorček voľnobehu. Namontovali sme ho tam a robí to tie isté pičoviny ako predtým. Pri vyradení rýchlosti niekedy zdochne. A po zdochnutí ide väčšinou naštartovať len roztlačením, alebo treba naliať do vstrekovania benzín a potom chytí. Pri zhasnutí kľúčikom naštartuje vždy pekne kľúčikom. Čerpadlo tlačí benzín, tam problém nieje. Pekne až ku vstrekovaniu.
Tieto problémy na aute pretrvávajú stále od soboty 12.3. Potom sme vymenili celé vstrekovanie za to od Puhiho a problémy ostali. Dnes sme vymenili krokový motorček za fungel nový a žiadna zmena. CHeck Engine po naštartovaní zhasne. V otáčkach motor beží normálne.
Kabeláž nieje nikde viditeľne poškodená a pätice sú dobre pozapájané.
Poraďte čo tomu môže byť.
Tieto problémy na aute pretrvávajú stále od soboty 12.3. Potom sme vymenili celé vstrekovanie za to od Puhiho a problémy ostali. Dnes sme vymenili krokový motorček za fungel nový a žiadna zmena. CHeck Engine po naštartovaní zhasne. V otáčkach motor beží normálne.
Kabeláž nieje nikde viditeľne poškodená a pätice sú dobre pozapájané.
Poraďte čo tomu môže byť.
Naposledy upravil(a) Sid dne stř bře 23, 2011 22:48, celkem upraveno 1 x.
Diagnostická zásuvka nám nieje nič platná, keď nemáme diagnostiku. A dokáže tá diagnostika vôbec nájsť nieakú chybu keď check engine nesvieti trvalo? A na to vyblikanie si netrúfam. Ja niesom odborník, aby som do takých vecí babral. Bojím sa, že niečo pokazím. Ja sa s elektronikou a elektrikou nieako moc nekamarátim, hoci mám elektrotechnickú priemyslovku.
Neboj se toho Side, je to fakt jednoduché jak facka. A ano, chybové kódy se ti uloží i když CHE nesvítí stále. Viz tadyk: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10637
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nebo tadyk: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=304770#304770dvk píše:Neboj se toho Side, je to fakt jednoduché jak facka. A ano, chybové kódy se ti uloží i když CHE nesvítí stále. Viz tadyk: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
(doplněno, upraveno). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´