Stránka 5 z 12
Napsal: sob pro 04, 2010 10:25
od Jan Vaníček
Měl jsem možnost vidět ten motor V6, kamarád ho sehnal a provádí jeho renovaci. Ono jich moc nevzniklo, byly určeny do luxusní W353 pro úřady NDR, pak ale přišel zákaz a užily se pouze do několika prototypů a sporťáků. Ten motor snad má mít výkon právě oněch 100 koní. Tenhle konkrétní motor příjde implantovat do té staré kulaté verze verze kupé sport.
Napsal: sob pro 04, 2010 17:24
od Saša
Jan Vaníček píše:Měl jsem možnost vidět ten motor V6, kamarád ho sehnal a provádí jeho renovaci. Ono jich moc nevzniklo, byly určeny do luxusní W353 pro úřady NDR, pak ale přišel zákaz a užily se pouze do několika prototypů a sporťáků. Ten motor snad má mít výkon právě oněch 100 koní. Tenhle konkrétní motor příjde implantovat do té staré kulaté verze verze kupé sport.
100HP lze bez větších úprav vymámít i z tříválce . Tahle V6ka byla složena z dvou samostatných motorů viz foto . Výkon neznám ale jet to při správném načasování muselo strašně .
Napsal: sob pro 04, 2010 19:36
od zelvotron
V podstatě to ale není motor V6, ale dva zpřažené R3.
Napsal: sob pro 04, 2010 19:40
od Laďuša
V podstatě jak se to veme
Přijmi V6 a můžeš tvrdit, že máš pod kapotou V8/2
Napsal: sob pro 04, 2010 22:41
od Marťas
Laďuša, Spíš R8/2, ale to nikoho nenadchne
Napsal: ned pro 05, 2010 10:14
od Marek
Dovolím si vložit tabulku motorů a výkonových parametrů pro W:
Napsal: ned pro 05, 2010 10:47
od Marek
A tady grafy tří starších motorů: IFA F9 (32,5 koní) a Wartburg 900 (37 koní) a 1000 (45 koní). U motoru W900 je od roku 1961 změna výkonu z 37 na 40 koní - úpravou stupně komprese.
Graf motoru W353.1 je uveden na straně 3 od želvotrona. Podotkl bych, že to je graf toho posledně vyráběného modelu W353.1 o výkonu 55 koní - s bezkontaktním zapalováním, dvoustupňovým karburátorem Jikov SEDR a elektrickou vrtulí na chladiči (chladič v masce). Jinak byl výkon těchto motorů 50 koní (s mechanickou vrtulí model W353 jen 45 koní) - viz tabulka výše.
Napsal: pon pro 06, 2010 15:21
od MartasBrno
Tak a já tu mám vytoužené obrázky pro Laďušu:
http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/4/4258 ... C04057.JPG
a
http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/4/4258 ... C04058.JPG
Takže, můžeš si vybrat
. V albu je obrázků víc...
Jo, Sašo! Ten dvojitej motor je krutej!!!
.
Napsal: pon pro 06, 2010 16:14
od Laďuša
MartasBrno píše:Tak a já tu mám vytoužené obrázky pro Laďušu:
Juhů, juhů
...
Boha, to je hybrid!
Jo, jak se dostanu do galerie? ňák to nevim...
Napsal: pon pro 06, 2010 16:52
od zelvotron
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/W353/
Laďušo, teď z toho exempláře máš smíšený pocity, co?
Ale je fakt že i takový hybridy se běžně vyskytovaly, jedno se rozbilo tak se dalo jaký bylo v mototechně
Jůů to má letecký pásy
Napsal: pon pro 06, 2010 17:28
od Laďuša
Vim o tom, pár jsem jich tak taky viděl, ale tuta kombinace je eště na nižší úrovni, než jsou ty světla zde vpravo.
Jinak u mě stejně vede tuta verze:
http://www.die-besten.de/wartburg/prosp ... to/s16.jpg ,
http://imcdb.org/images/095/349.jpg ,
http://farm3.static.flickr.com/2477/390 ... 2700f3.jpg
To je prostě nejslušivější
Napsal: pon pro 06, 2010 17:35
od zelvotron
Hele mě dycky zajímalo, nejsou ty světla záměnný pravý za levý?
Ale je fakt, že ty světla s celobílou zpátečkou oproti těm čtvercům zase víc vyšisovaly (žlutozrzavej blinkr a oranžová brzdovka
)
Napsal: pon pro 06, 2010 18:14
od Jelen
Tak ten bílej z rajčete je úplně stejnej, jakej jsem měl, ale měl jsem sjednocený světla
krása, škoda, že jsem ho prodal.
Napsal: pon pro 06, 2010 19:10
od MartasBrno
Laďuša, tak to mne mrzí, je to přecijen ježděný... Tuhle krásnou variantu co jsi dal ty obrázky jsem nikdy neviděl, je opravdu nádherná. Ale asi jsou to první ročníky nebo co.
Na tom autě je (zatím) nejhorší maska a spolujezdcovy dveře, jinak je to spš kosmetika a lak. Svoje budou chtít brzdy. Motoricky je to celkem fajn, jen se občas objevilo špatný držení volnoběhu...
P.S. Nevíte někdo, jaký rok je na těch pneumatikách?
Jsou tam barumky, OR6. J etam 6ti místný kód, který jsem třebas na žigulu vyluštil takto:
příklad 010896 rok 1996. nebo 010181 rok 1981. Jakej je ale rok výroby gum, který maj v posledním dvojčíslí nuly? 010100. (binárně je to dvacet, ale to jaksi logicky neberu
)
Jo, několikrát jsem si musel otevřít a zavřít kufr - ten zvuk je neskutečný
.
Napsal: pon pro 06, 2010 19:23
od Laďuša
Jojo, měly to asi jenom první 2 ročníky. Tady můžeš koupit a vylepšit stroj
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... 67/2931167