Stránka 5 z 8
Napsal: čtv říj 21, 2010 20:07
od Křečík Barbuška
Roman píše:Prosm ta krabicku s oznacenim P 380 hod do kopriv a namiesto nej tam nasroubuj to co si kupil!
Ale pamatuj si kde ty kopřivy rostly, pro případ, že by polovodič selhal
.
Napsal: čtv říj 21, 2010 20:13
od Roman
A keby si ho nenasiel, mam v skrini fungl novu krabicku s oznacenim P 380
Napsal: čtv říj 21, 2010 20:40
od hush
To že se ti to hřeje bych viděl na nějaké jiné problém než na saharu, sám na své staré 1,6 Nivě ji taky nemám a dokonce tam je jenom 4 lopatková vrtule a nemám s tím problém ani v parnu natož teď, když už je celkem zima. U mě byl problém ve vodní pumpě, taky se mě to pořád přehřívalo, furt sem měnil termostaty , až sem se naštval a podíval se na pumpu a ona byla jakási divná (nevím z čeho byla, ale měla jakýsi malý lopatky) po její výměně za novou byl klid.
Napsal: čtv říj 21, 2010 20:55
od mergl
jj ja puvodne myslel ze to schovam do ty krabicky,ale nic dam to misto toho a ok.
spis me zlobi to prehrivani,dokonce jsem myslel jestly tam neni bordel ale kdyz jsem vypoustel fridex tak byl hezky modrej cistej,takze asi fakt zbyva ta pumpa i kdyz bych to mu neveril.
hledal jsem nejaky inzerce s fotem motoru a opravdu nekdo to tam ma nekdo ne.
Napsal: pát říj 22, 2010 10:34
od vintera
kamarád koupil 01, hřála sev létě jako prase, vyndali jsme pumpu a polovina z lopatek kamsi zmizela. Asi při předchozí "odborné" opravě pumpy.
Napsal: ned říj 24, 2010 20:14
od mergl
takze pumpu jsme vyndaly a pumpa je jak nova,po ohrati a doliti vody,jsme nasly prasklou hadici topeni u vstupu do kabiny tak doufam ze to je ono.
Napsal: pon říj 25, 2010 20:12
od mergl
1.tak to byla ta hadice,ted jsem to dodelal.
2.jeste jsem vymenil rele dobijeni a oizoloval vodice ktery vedou podel baterky az dopredu
aby z nich byl jeden velkej svazek,a ted mi motor nebezi pravidelne jakoby prdi
a houpe a i svetla poblikavaj ve stejny intenzite a nevim kde jsem udelal chybu jestli se mi
zlomil nektery drat nebo jestli to dela nove rele-nevim,jedno jsem vyresil a na druhy strane
muzu zacit.
Napsal: čtv říj 28, 2010 11:36
od mergl
problem byl v rozdelovaci
Napsal: sob říj 30, 2010 12:14
od MartasBrno
Takže ti auto chladí, dobíjí a vrčí?
Napsal: sob říj 30, 2010 18:07
od mergl
JJ konecne jsem to vychytal,dneska uz jsem jezdil v terenu a parada.
jediny co me jeste trochu vadi ze uplne studeny auto chytne tak na po čtvrté.
jinak kdyz to hned chcipnu a za 5 minut nastartuju tak to chyta ihned
taktez i behem dalsich startu.
Napsal: sob říj 30, 2010 18:09
od mergl
a jeste k dobijeni dal jsem nove rele dobiji to 14,8 V se svetly i bez to je ok.
ale furt sviti kontrolka dobijeni ale to uz resit nebudu kdyz to dobiji tak se do toho nebudu hrabat jenom to obcas premerim.
[ Komentář přidal: Laďuša: so říjen 30, 2010 19:12 ]
Piš víc myšlenek do jednoho příspěvku!
Napsal: sob říj 30, 2010 18:20
od MartasBrno
mergl píše:JJ konecne jsem to vychytal,dneska uz jsem jezdil v terenu a parada.
jediny co me jeste trochu vadi ze uplne studeny auto chytne tak na po čtvrté.
jinak kdyz to hned chcipnu a za 5 minut nastartuju tak to chyta ihned
taktez i behem dalsich startu.
No a jak je tam řešená dodávka paliva? Jestli je tam normální AC pumpa na bloku motoru jako u sedanů, tak má špatné ventilky a palivo padá zpět do nádrže. Taky startuju po několika dnech tak 2x až 3x, druhý den 1x až 2x. Pouze v průběhu jednoho dne to klapne na poprvé. Oba ventilky jsou v tom vrchním tělese s nátrubky na hadice. Když to sundáš a otevřeš, uvidíš, třeba pomůže jen proplach nebo vyčištění... ale asi spíš výměna.
K té kontrolce - furt nevím, jestli je to stará niva, nebo nějaké novější překopaná na starej systém dobíjení - ale to je jedno. S tím altíkem co máš a s tím reglerem co máš má být ještě namontovaný takový speciální relátko, které právě ovládá tu kontrolku. jeden drát toho relátka je zapojený (má být zapojený) do altíku na jednu z těch svorek.
Funguje to tak, že ta svorka je střed vinutí altíku, a na něm se během provozu altíku objeví nějaké napětí. Toto napětí myslím rozepne to relátko a to zhasne kontrolku. Typ relátka ti teď neřeknu...
Napsal: ned říj 31, 2010 10:36
od mergl
menil jsem akorat membranu ac pumpy,pak jedine koupit celou ac pumpu.
o tom rele kontrolky uz jsem cetl ale nevim kde se nachazi.
Napsal: ned říj 31, 2010 13:40
od MartasBrno
mergl píše:pak jedine koupit celou ac pumpu.
Anebo opravnou sadu a pokud jsi zručný, udělat si repasi. Ale je to možná trošku riziko. Ještě jsem to nedělal. Nová pumpa by měla být dobrá.
Napsal: pát led 21, 2011 00:02
od prema81
Zdar.
taky mám hokej v dobíjení.
r.v: 1995
kabelú 3 p....
už jsem si koupil i knížku, ale v tom aby se prase vyznalo v těch jejich nákresech...
pro změnu když otočím klíčkem, tak mi kontrolka dobíjení nesvítí a když nastartuju, tak se rozsvítí.
Tlustej kabel vede na baterku
jedn vede do toho relátka a z toho to vede na cívku?
a co ten třetí?
ten je zapojene odkud kam? jkou má mít barvu?