Ten šroubek, co jsi s ním točil, je potenciometr. Proto se nepohyboval nahoru/dolů .
A ano, trošku se s ním dá poladit předstih. Je to kvůli kvalitě paliva. V "civilizované" Evropě, kde Natural má opravdu 95 oktanů (aspoň si to myslíme).
Při tomto palivu předstih korigovat netřeba, proto je na výstupu 0 V. Se zhoršující se kvalitou paliva a pootáčením šroubku se dá předstih regulovat. Max. výstupní napětí je, tuším, 4,5 V.
Více v příloze. L.
1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR
- Přílohy
-
- 030-031.pdf
- (315.28 KiB) Staženo 164 x
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR
Uz je mi ten sroubek o neco jasnejsi. Pro spravne nastaveni teda bud zapojit merak napěti na kabliky a nebo zkousenim? Rozsah regulace se odehrava pouze v rozsahu 360'? Zda se, ze sroubek nema dorazy a jedina indikace je drazka pro sroubovak.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR
Dovnitř jsem se nedíval, ale V-metr napoví . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR
Diky, zkusil jsem nastavit zatim odhadem 2x nakolmo a v te lepsi jsem to nechal. Strobo teda netreba. Vymenil jsem asi po 50tkm svicky a uz to taha plynule odspoda. Taky jsem trochu zploštil koncovky kabelů, at maji lepsi kontakt..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//