Stránka 5 z 7

Napsal: pát úno 25, 2011 19:17
od Majo
mhm, moja derava hlava si to uz nepamata :roll: :mrgreen:

Napsal: pát úno 25, 2011 19:37
od Puhi
:axe: :| :lol: blázon :lol:

Napsal: pát úno 25, 2011 19:48
od Dusan
jj minuly tyzden som jeden taky merač kompresnych tlakov riešil...vymena ventilu a budika to vyriesila.... testoval som pripojenim na kompresor.... Zaujimave ze pri pouziti kratkeho ventilu to velmi tazko natlakovalo 4bar ked daval kompresor 7

Napsal: ned čer 05, 2011 20:43
od drobcek9215
Martin-R9 píše:hele jen tak mimochodem, nema se u vostry vacky nááhodou snizovat domecek vacky?




ano o 2mm :)

Napsal: pon čer 06, 2011 09:02
od Majo
no pozor, kazdy vyrobca robi vacky inac a kazda je ina aj co sa tyka stupnov. Napriklad od Havassyho som mal 272jku, na tu netreba znizovat nic, na 296ku a 312ku bolo domceky treba znizit, u tej 312ky to bolo tusim prave o 2mm.
To je kvoli tomu, ze len prebrusuju origo vacky na tensie.

Ale niektori vyrobcovia robia vacky navarenim materialu a naslednym zbrusenim, tam netreba upravovat domceky vobec....

Napsal: stř črc 06, 2011 18:09
od matus2369
mam takú otázku, v mojej 05 sa mi dosť opotrebovala vačka a chcel som ju vymeniť za nejakú ostrú ale oplatí sa to ak nechcem nič upravovať len ju tam namontovať a hotovo ?? o koľko to cca zvýši výkon ??

Napsal: sob črc 09, 2011 21:39
od MartasBrno
Hmm, když použiješ origo vačku, ušetříš si starosti a další investice do dalších úprav a budeš to mít jako nové 8)

Napsal: sob črc 09, 2011 21:46
od Jakub Metelka
Co jsem vypozoroval ,tak samotná ostrá vačka nic moc nezmůže.Je potřeba dalších úprav a tím pádem investicí.Pokud stím autem nechceš jezdit závody či provádět jiné sportovní aktivity ,tak bych dal originální vačku.Ovšem pokud máš chuť a dostatečné finanční možnosti ,tak směle dotoho :wink:

Napsal: pon črc 11, 2011 08:15
od matus2369
hm no tak s tým autom nechcem jazdiť žiadne závody ,lebo nieje na tom práve najlepšie :D práve som sa pustil do kompletnej GO a najprv musím vyzvárať komplet podlahu a prahy, vymeniť blatníky... a potom tam dám origo vačku aj nové vahadla lebo celý motor klepal jak starý traktor :D

Napsal: pon črc 11, 2011 11:47
od MartasBrno
Dáš fotky vačky a vahadel?

Napsal: pon črc 11, 2011 13:18
od matus2369
https://picasaweb.google.com/1025658372 ... 3-by8bzIQQ
sorry za kvalitu fotiek ale nejak blbo mi to zaostruje .. no skratka ide o to že tie plochy kde sa dotýka vačka o vahadla sú už tak zodreté že je medzi nimi veľká vôľa a potom motor strašne klepe. No a sú tam aj fotky piestov .. trebalo by ich vymeniť ci bude stačiť ich trocha očistiť ?

Napsal: pon črc 11, 2011 13:39
od MartasBrno
Na blízké fotky je na foťáku režim "makro". Mobily to neumí. TUmáš jednu moji na inspiraci http://img2.rajce.idnes.cz/d5/2/2017/20 ... hoto18.jpg ;-)
Ta tvoje by šla ještě normálně seřídit na předpisovou vůli, ale ty povrchy jsou špatné.
Na písty bych nesahal, dokud nevíš, jaké jsou vůle, resp. jestli je nutný výbrus atd... Máš to auto krátce, existuje historie, kolik to žralo oleje?

Napsal: pon črc 11, 2011 16:02
od matus2369
Fotil som to cez mobil a tam nemám makro :D No to by už asi nešlo nastaviť lebo sú tam dosť veľké ryhy ..asi 1mm na vačke a 0,5mm na vahadlah ..aj jeden ujo co asi pred týždňom nastavoval motor povedal že vačka je KO .. ako piesty nemajú žiadnu vôľu ale len ten povrch je trocha spálený a povrch válcov je asi až veľmi hladký, ventily som očistil lebo boli dosť zapečené, asi 1mm sadze som dal dole, ževraj to je kvôli tomu že bolo zlé nastavené časovanie a asi pol roka sa na tom jazdilo a až teraz sa to nastavilo ... no to auto kúpil oco pred 15 rokmi od nejakého deda. Neviem koľko žralo oleja ale to auto sa dosť zanedbávalo a olej sa tam nemenil ani nepamätám.

Napsal: pon črc 11, 2011 17:34
od MartasBrno
No tak to je pěkná radost, když se neměnil olej. Osobně bych očistil tu hlavy, resp. ventily do čista, kdyžtak vyměnil gufera ventilů, pokud jsou ztvrdlá a seskládal to zpátky s novou vačkou a hotovo. Takhle bys mohl zgenerálkovat celej motor a nasypat do toho zbytečně hromadu poněz.

Jinak výměny oleje a filtrů jsou snad samozřejmé, nic moc to nestojí a je to potřebné.
Jestli to bylo zanedbávané, bál bych se o brzdy - asi nikdo neměnil kapalinu (a další kapaliny) každé dva roky podle návodu, že ne?

Hmm, asi by bylo rozumné ti založit téma pro tvoje auto, ať se v tom dá rozepisovat víc...

Napsal: pon črc 11, 2011 17:51
od matus2369
no hlavu som komplet očistil a vyskúšal som či ventily dobre tesnia .. všetko vyzerá byť OK už len kúpiť tú vačku a vahadla. No hej ale kto si kedy spomenie že treba vymeniť olej a filtre :D už som bol kúpiť olej a filtre a oco povedal že zbytočne to budem meniť keď vačka je zlá, tak som to nechal tak a pustil som sa do GO. Tak tie kvapaliny sa len dolievali a nebolo to menené .. no hej, založím novú tému :D