Stránka 5 z 9

Napsal: sob říj 23, 2010 19:20
od TomasNM
Tak sme to dnes kontrolovali...
Cidlo tam neni,iba prazdna diera. Hladali sme kablik a nasli sme ho ustrihnuty pri motore. Nejaky inteligent sa snazil. Problem je,co s konektorom na kabel. Da sa niekde zohnat?

Napsal: sob říj 23, 2010 19:24
od hush
Pokud ho neseženeš z nějaké jiné Nivy, tak přeci není problém použít jakékoliv jiné 3vodičové konektor nebo to spojit po jednom a zaizolovat. Stejně to nebuseš sundávat káždé týden.

Napsal: sob říj 23, 2010 19:28
od TomasNM
Samozrejme,sundavat sa to nebude. Ide skor o to,nestrihat kabel kvoli pripadnej zaruke. Inac to zaletujeme a basta.

Napsal: sob říj 23, 2010 19:53
od Luděk Ondrůch
Problem je,co s konektorom na kabel. Da sa niekde zohnat?
Třeba tady: http://www.ges.cz/konektory/konektory-p ... /XBGG.html

Napsal: ned lis 07, 2010 20:45
od Míra151
mám ho i na 4q převodovce kterou jsem byl nucen nacpat do nivi místo 5q
Ta mám čidla dvě ale zapojené jen to org. na přídavné převodovce

Napsal: ned lis 07, 2010 21:38
od TomasNM
Ak to cidlo na tej 4q nwni nahodou cuvaci kontakt,tak to tam asi dal ktosi omylom. Ono aj tak by tam nemalo v Nive ziadny vyznam,kedze reducka tu rychlost redukuje a RJ chce aktualny stav,nie predredukovany.

Napsal: ned lis 07, 2010 21:40
od Míra151
ne,ne , je vedle rychloměru
couvací je pod šajtrou

Napsal: čtv lis 11, 2010 17:02
od TomasNM
Tak sa mi konecne dostal novy kus do ruky a hned som pochopil,ako je namontovane na starych prevodovkach aj s lankom tachometru:)
Ale k veci. Megaproblem. Ako som uz spomenul,mame ucvaknuty konektor a iba kable trcia. Riesenie je cvaknut aj na cidle a zaletovat ich. Lenze cidlo ma iba cierne draty,tak neviem,ktory ide kam. Viete to niekto zistit,pliiiiz?

Napsal: čtv lis 11, 2010 20:00
od veliz
Na straně snímače je 1 +12V (přes spínačku), 2 výstup snímače, 3 kostra. Na straně auta můžeš kostřicí vodič prozvonit na kostru. 12V můžeš naměřit proti kostře po zapnutí zapalování. Zbývající vodič je výstup snímače vedoucí do řídicí jednotky. Na straně auta by tedy identifikace vodičů měla být bez problému. Na straně snímače záleží na tom, jestli jsou vodiče skutečně očíslovány (popř. barevně odlišeny) tak, jak je vidět na obrázku. Pokud bys s identifikací neuspěl, o víkendu si pod to lehnu a ještě to zpřesním. Mám ale MPi, takže nemohu vyloučit nějakou odlišnost. Pro izolaci sletovaných vodičů doporučuji použít smršťovací bužírku, kterou smrštíš pomocí horkovzdušné pistole.

Napsal: čtv lis 11, 2010 20:05
od TomasNM
Tu je ten problem,ze kable su vsetky cierne a neni su ani cislovane. Zo strany RJ problem neni,tam farby sedia. S tym MPi by som to asi neriskoval. Podla vsetkeho je tam aj iny konektor. Nerad by som senzor za 33e nespravnym zapojenim zlikvidoval.

Este pripomienka: Nejedna sa o moju Nivu,ale o tu,co ma Matelko22. Ja som jeho druhy mechanik/hlavny elektrikar. Ja mam karbec bez tychto hovadin.

Napsal: pát lis 26, 2010 13:48
od Křáp
Ahoj.Aktuálně řeším stejný problem. Mám utržený kabely a na snímači kabely stejné barvy.
Na straně auta barvy souhlasí.

Napsal: pát lis 26, 2010 17:25
od TomasNM
No jo no...
Ja som to vyriesil tak,ze nahodou sme nasli na konektore cisla vyvodov(boli velke cca 0.5mm a velmi tazko citatelne aj pod dobrym svetlom),tak som ich zaletoval podla schemy a zaizoloval zmrstovackou. Bohuzial som si nepoznacil,ktory kabel kde bol a rozobratie toho za ucelom ich zistenia by bolo dost pracne a casovo narocne. Takze sa ospravedlnujem,ze nepomozem,aj ked som mohol,len ma to nenapadlo.
Mimochodom,kedze som origos funglnovy odcvakol a teraz sa mi vala na stole,keby mal niekto zaujem,kludne ho posuniem dalej. Snad ma Matelko za to nezprdne,kedze ta investicia bola jeho:)
Jo a este dodam,ze ten snimac zda sa pomohol. Tusim prestala blikat kontrolka motora a udajne to uz nedusi v tom najnevhodnejsom momente.

Napsal: sob pro 04, 2010 20:29
od TomasNM
Tak chlapi,oprava. Dnes som riesil pristrojovku a zistil som,ze kontrolka "CHECK ENGINE" nebola zapojena spravne,teda ked svietila,urcite nesvietila kvoli motoru,ale kvoli comusi inemu. Totiz zhruba pred rokom som tam letoval jeden kabel,aby som nahradil odpalenu plosku plosaku(odpalena nejakym skratom) a dnes som zistil,ze som ten kabel omylom naletoval uplne inde,kamsi ku kontrolke dobijania. Uz som to dal do poriadku a uz svieti tak,ako ma,cize pred nastartovanim svieti a ked natoci,zhasne. Cize vsetko,co som doteraz pisal o kontrolke berte s rezervou.

Napsal: čtv čer 16, 2011 20:35
od Marian123
Čau chlapi.Rupla mi hardyna a jak letěl nějakej kus ven tak mi vzal sebou celej konektor na tom snímači rychlosti vozidla. Na snímači mi zůstali pouze 2 černý dráty a to na krajích. Ten prostřední je úplně pryč a tak ho napájím. No ale z auta mi vedou 2 hnědý z bílým pruhem a jeden zelenej. Poradíte někdo jak to zapojit? Díky.
Ps:Tady jsem to pročetl celý a nejsem z toho buh ví jak chytrej.

Napsal: pát čer 17, 2011 09:59
od Majo
fuha, ono do toho moc nevidiet kym sa neodtrhne. Ja mam doma jeden rozobraty, ale z toho uz tiez nie je jasne ktory kabel kam viedol. Obavam sa ze si budes musiet tipnut :lol: