Stránka 5 z 5
Napsal: stř črc 01, 2009 14:59
od Drobek81
Je mozne, ze ve spojeni se silnejsim pritlacakem to neorigo lozisko proste trpi...
Osobne si myslim, ze SACHS neni zadnej sunt a tohle bylo jen o tom, ze lamela a pritlacak zrejme jsou Sachs ale nebyly k tomu loziska (coz byl problem me prvni zakoupene sady - byla bez loziska) tak k tomu dali "podobne" a po prdeli. Tomu lozisku ktere k tomu mam navic "smatle" krouzek - neni to nic na zavadu, jen je to vyrobeno jaksi podivne - ale za ty prachy - no neberte to!!!
Napsal: stř črc 01, 2009 18:05
od Maysner
Koko Loko píše:Maysner, jestli zítra budeš na schůzi tak se prosím připomeň, zkusím si jak moc velkou silou se s tou spojkou musí pracovat. Pokud by se mi podařilo nějak nedestruktivně to ložisko stáhnout z domečku, dalo by se napasovat na přesoustružený domek z klasiky, pokud to tedy přesoustružit půjde.
zkouset muzes klidne. ale mam valecky pred smrti tak to chodi pokazde jinak

menit budu po tt z druhyho auta
Napsal: úte črc 07, 2009 10:43
od Little Red Riding Hood
takže dnes sem se na to byl poptat a bylo mi vysvětleno že ložisko v sadě SACHS by mělo byt uplně to stejne jako to co se prodava samostatně, akorát na to ložisko v sade se nedává číslo, proto aby nebyl bordel v registru, protože se automaticky přiřazuje k přítlačáku, kdežto když je zvlášt je to samostatnej kus, kterej musí být označenej....
k ložisku LUK, pry jde skoro o ten samej vyrobek a je běžná věc že se nahrazuje misto sach a nebo naopak, tim padem si koupite sadu LUK a je tam ložisko SACHS a naopak..
čili muj zavěr z toho je takovej že určitě nekupovat ložisko SACHS, možná, tak LUk, pokut bude odlišnej od SACHSu a nebo vyzkoušet ten MS, kterej určitě vyjde cenově minimálně třetinově než ony zminované značky...

fuck SACHS..
Napsal: úte črc 07, 2009 12:02
od Maysner
lozisko luk je uplne jiny jak to od sachsu. dosedaci plocha pro ovladaci paku se nevybiji

Napsal: úte črc 07, 2009 12:44
od Drobek81
Little Red Riding Hood píše:bylo mi vysvětleno že ložisko v sadě SACHS by mělo byt uplně to stejne jako to co se prodava samostatně, akorát na to ložisko v sade se nedává číslo, proto aby nebyl bordel v registru, protože se automaticky přiřazuje k přítlačáku, kdežto když je zvlášt je to samostatnej kus, kterej musí být označenej....
Vzhledem k mnozstvi vyrabenych dilu pochybuji, ze by vyrabeli dve hromady po 50tis kusech namisto jedne 100t serie uz jen skrz skladovani...

Napsal: úte črc 07, 2009 14:26
od Hurikán
Souhlasím s Drobkem. Také se mě nezdá, že by vyráběli dvě různé verze (značené a neznačené) jednoho dílu. Číslo vyražené na dílu nemůže navíc při prodeji ničemu vadit, neboť díly se většinou dodávají zabalené a evidují se dle EANu, nebo podobného čísla.
Osobě si tedy myslím, že do spojkových sad nebyla přibalená ložiska Sachs originál, ale Sachs kompatibilní.

Proto taky asi byla cena celého kompletu tak nízká a příznivá. Na něčem se to přeci odrazit muselo.

Napsal: úte črc 07, 2009 19:02
od Little Red Riding Hood
jo, jo..... tak jo....
Napsal: ned led 10, 2010 21:25
od Maysner
tak jsem dnes vytahl motor a koukal na to MS lozisko. vymackava se taky, ale pomaleji jak Sachs. tedy zatim je vymackly jako origo po 100tkm

Napsal: pon led 11, 2010 19:17
od Mirek999
Já jsem zvědav, co vydrží to ložisko od LUKu.Mám na něm cca 24 000Km a zatím to jde.Tak doufám, že to dalších aspon deset tisíc vydrží.
Napsal: pon led 11, 2010 19:19
od Cooper
jak se projevuje špatné ložisko?
Napsal: pon led 11, 2010 20:23
od Trevor
No neviem co si clovek pod pojmom vymackane lozisko predstavuje ale spatne lozisko sa ti zacne prejavovat tak ze pri vytlaceni spojky proste zacne hucat. Ak vytlacis spojku a objavi sa hukot od prevodvky tak je to urcite lozisko na spojke.
Napsal: pon led 11, 2010 20:32
od Křečík Barbuška
Při tom "vymačkání" domečku bych tipoval, že se spojka bude při obsluze chovat nekultivovaně. Koneckonců, Drobek tu o tom tuším již psal.
Napsal: pon led 11, 2010 20:41
od Drobek81
Koko Loko píše:Koneckonců, Drobek tu o tom tuším již psal.
ano, jak se vymackavalo tak to casem jakoby zadrhlo - obcas ale bylo to docela neprijemne pri popojizdeni, v podstate spojka zabirala najednou jinde. Nic prijemnyho, do auta uz nesmi...mam ted puvodni s novou lamelou a maximalni spokojenost.
Napsal: pon led 11, 2010 21:00
od Maysner
luka jsem vyndal z auta, kdo vi kolik melo nabehano, a dodnes beha v jinym aute uplne bez problemu
mno. me ta spojka brala vzdy stejne at uz bylo lozisko novy, nebo uplne vymackany. ale to MS pujde nazpet

Re: spojka SACHS
Napsal: stř črc 25, 2012 09:29
od Křečík Barbuška
Oživím toto mrtvé téma. Padla tu myšlenka výměny toho nešťastného domečku za laďácký. Vyklepnutí domečků z ložisek jde překvapivě lehce bez násilí držíce jen v ruce. Soustružník s úpravou domečku také neměl žádných problémů. Jen je potřeba to "sachsí" ložisko řádně domazat neb po letech ztrávených v krabici z něj "vyprchal" i ten prd mazadla co vněm byl. Při zkoumání toho "sachsího" domečku jsem zjistil, že nemá sražené hrany otvoru kterým se vozí po trubce trčící z převodovky a s odjehlením se též nikdo nepáral. To mohlo být také jednou z příčin nevyzpytatelného chodu spojky. Lamela z této sady v sedmě funguje velice uspokojivě. Přítlačák s oním prokletým ložiskem půjdou do kombajnu, snad se potom nebudu věšet

.