Stránka 5 z 5

Napsal: stř črc 01, 2009 14:59
od Drobek81
Je mozne, ze ve spojeni se silnejsim pritlacakem to neorigo lozisko proste trpi...
Osobne si myslim, ze SACHS neni zadnej sunt a tohle bylo jen o tom, ze lamela a pritlacak zrejme jsou Sachs ale nebyly k tomu loziska (coz byl problem me prvni zakoupene sady - byla bez loziska) tak k tomu dali "podobne" a po prdeli. Tomu lozisku ktere k tomu mam navic "smatle" krouzek - neni to nic na zavadu, jen je to vyrobeno jaksi podivne - ale za ty prachy - no neberte to!!!

Napsal: stř črc 01, 2009 18:05
od Maysner
Koko Loko píše:Maysner, jestli zítra budeš na schůzi tak se prosím připomeň, zkusím si jak moc velkou silou se s tou spojkou musí pracovat. Pokud by se mi podařilo nějak nedestruktivně to ložisko stáhnout z domečku, dalo by se napasovat na přesoustružený domek z klasiky, pokud to tedy přesoustružit půjde.
zkouset muzes klidne. ale mam valecky pred smrti tak to chodi pokazde jinak :roll: menit budu po tt z druhyho auta

Napsal: úte črc 07, 2009 10:43
od Little Red Riding Hood
takže dnes sem se na to byl poptat a bylo mi vysvětleno že ložisko v sadě SACHS by mělo byt uplně to stejne jako to co se prodava samostatně, akorát na to ložisko v sade se nedává číslo, proto aby nebyl bordel v registru, protože se automaticky přiřazuje k přítlačáku, kdežto když je zvlášt je to samostatnej kus, kterej musí být označenej....

k ložisku LUK, pry jde skoro o ten samej vyrobek a je běžná věc že se nahrazuje misto sach a nebo naopak, tim padem si koupite sadu LUK a je tam ložisko SACHS a naopak..

čili muj zavěr z toho je takovej že určitě nekupovat ložisko SACHS, možná, tak LUk, pokut bude odlišnej od SACHSu a nebo vyzkoušet ten MS, kterej určitě vyjde cenově minimálně třetinově než ony zminované značky... :| fuck SACHS..

Napsal: úte črc 07, 2009 12:02
od Maysner
lozisko luk je uplne jiny jak to od sachsu. dosedaci plocha pro ovladaci paku se nevybiji :!:

Napsal: úte črc 07, 2009 12:44
od Drobek81
Little Red Riding Hood píše:bylo mi vysvětleno že ložisko v sadě SACHS by mělo byt uplně to stejne jako to co se prodava samostatně, akorát na to ložisko v sade se nedává číslo, proto aby nebyl bordel v registru, protože se automaticky přiřazuje k přítlačáku, kdežto když je zvlášt je to samostatnej kus, kterej musí být označenej....
Vzhledem k mnozstvi vyrabenych dilu pochybuji, ze by vyrabeli dve hromady po 50tis kusech namisto jedne 100t serie uz jen skrz skladovani... 8)

Napsal: úte črc 07, 2009 14:26
od Hurikán
Souhlasím s Drobkem. Také se mě nezdá, že by vyráběli dvě různé verze (značené a neznačené) jednoho dílu. Číslo vyražené na dílu nemůže navíc při prodeji ničemu vadit, neboť díly se většinou dodávají zabalené a evidují se dle EANu, nebo podobného čísla.

Osobě si tedy myslím, že do spojkových sad nebyla přibalená ložiska Sachs originál, ale Sachs kompatibilní. :idea: Proto taky asi byla cena celého kompletu tak nízká a příznivá. Na něčem se to přeci odrazit muselo. :wink:

Napsal: úte črc 07, 2009 19:02
od Little Red Riding Hood
jo, jo..... tak jo....

Napsal: ned led 10, 2010 21:25
od Maysner
tak jsem dnes vytahl motor a koukal na to MS lozisko. vymackava se taky, ale pomaleji jak Sachs. tedy zatim je vymackly jako origo po 100tkm :roll:

Napsal: pon led 11, 2010 19:17
od Mirek999
Já jsem zvědav, co vydrží to ložisko od LUKu.Mám na něm cca 24 000Km a zatím to jde.Tak doufám, že to dalších aspon deset tisíc vydrží.

Napsal: pon led 11, 2010 19:19
od Cooper
jak se projevuje špatné ložisko?

Napsal: pon led 11, 2010 20:23
od Trevor
No neviem co si clovek pod pojmom vymackane lozisko predstavuje ale spatne lozisko sa ti zacne prejavovat tak ze pri vytlaceni spojky proste zacne hucat. Ak vytlacis spojku a objavi sa hukot od prevodvky tak je to urcite lozisko na spojke.

Napsal: pon led 11, 2010 20:32
od Křečík Barbuška
Při tom "vymačkání" domečku bych tipoval, že se spojka bude při obsluze chovat nekultivovaně. Koneckonců, Drobek tu o tom tuším již psal.

Napsal: pon led 11, 2010 20:41
od Drobek81
Koko Loko píše:Koneckonců, Drobek tu o tom tuším již psal.
ano, jak se vymackavalo tak to casem jakoby zadrhlo - obcas ale bylo to docela neprijemne pri popojizdeni, v podstate spojka zabirala najednou jinde. Nic prijemnyho, do auta uz nesmi...mam ted puvodni s novou lamelou a maximalni spokojenost.

Napsal: pon led 11, 2010 21:00
od Maysner
luka jsem vyndal z auta, kdo vi kolik melo nabehano, a dodnes beha v jinym aute uplne bez problemu
mno. me ta spojka brala vzdy stejne at uz bylo lozisko novy, nebo uplne vymackany. ale to MS pujde nazpet 8)

Re: spojka SACHS

Napsal: stř črc 25, 2012 09:29
od Křečík Barbuška
Oživím toto mrtvé téma. Padla tu myšlenka výměny toho nešťastného domečku za laďácký. Vyklepnutí domečků z ložisek jde překvapivě lehce bez násilí držíce jen v ruce. Soustružník s úpravou domečku také neměl žádných problémů. Jen je potřeba to "sachsí" ložisko řádně domazat neb po letech ztrávených v krabici z něj "vyprchal" i ten prd mazadla co vněm byl. Při zkoumání toho "sachsího" domečku jsem zjistil, že nemá sražené hrany otvoru kterým se vozí po trubce trčící z převodovky a s odjehlením se též nikdo nepáral. To mohlo být také jednou z příčin nevyzpytatelného chodu spojky. Lamela z této sady v sedmě funguje velice uspokojivě. Přítlačák s oním prokletým ložiskem půjdou do kombajnu, snad se potom nebudu věšet :-) .