Řekl bych, že se na úspěch Lady je třeba dívat minimálně ze tří pohledů. 1) Servisní síť - to už nebudu dál psát, to už je Faq.

2) Vlastnosti auta + výbava (např. jízdní vlastnosti, velikost, motor, spotřeba, klima, abs, .....). 3) Spolehlivost auta.
Když to vemu podle sebe, tak jsem byl dost velký ob divovatel Lady a u desítky mi výbava stačila, dynamické vlastnosti, motor, prostor, jízdní vlastnosti, to vše mi naprosto vyhovovalo. nebyl jediný důvod, nač si stěžovat. Teda až do té doby, než mě dvakrát vypekly ty brzdy. Ale vždy o nic nešlo, tak v pohodě. Ale u desítky chybělo to, co bylo bráno jako samozřejmost u původních žigulů, u "krabic". A to výdrž, spolehlivost a robustnost. Mít Ladu desítkové řady pro mě znamenalo řešit neustále kupu více či méně závažných poruch a problémů, které jsem u 21061 řešit nemusel. Proto jsem se po téměř 6 letech zbavil. Jinak bych si ji nechal.
Dokud Lada nebude mít znovu pověst spolehlivého auta, těžko se více prosadí.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín