Napsali o Prioře
Moderátor: Moderátoři
Když už se o tom bavíte,všimněte si( konkrétně UA) jak je západ(Zakarpatí,Moldávie) chudý a na východě,tedy donbasu nevědí co s penězi.
Mimochodem ZK jako 16 republika je vtipné,ale chtělo by to vidět i třeba okresy třeba v Uzbekistánu a Tádžikistánu.
-
-
"O dvacet let pozadu"---spíše minimálně 70' !
Mimochodem ZK jako 16 republika je vtipné,ale chtělo by to vidět i třeba okresy třeba v Uzbekistánu a Tádžikistánu.
-
-
"O dvacet let pozadu"---spíše minimálně 70' !
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Toto je poněkud přehnané tvrzení.Možná tak pár uhlobaronů a majitelů oceláren.Ostatek je taky bída,i když ne v tom pojetí jako na západě UA.Veverka píše:na východě,tedy donbasu nevědí co s penězi.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Řekl bych, že se na úspěch Lady je třeba dívat minimálně ze tří pohledů. 1) Servisní síť - to už nebudu dál psát, to už je Faq. 2) Vlastnosti auta + výbava (např. jízdní vlastnosti, velikost, motor, spotřeba, klima, abs, .....). 3) Spolehlivost auta.
Když to vemu podle sebe, tak jsem byl dost velký ob divovatel Lady a u desítky mi výbava stačila, dynamické vlastnosti, motor, prostor, jízdní vlastnosti, to vše mi naprosto vyhovovalo. nebyl jediný důvod, nač si stěžovat. Teda až do té doby, než mě dvakrát vypekly ty brzdy. Ale vždy o nic nešlo, tak v pohodě. Ale u desítky chybělo to, co bylo bráno jako samozřejmost u původních žigulů, u "krabic". A to výdrž, spolehlivost a robustnost. Mít Ladu desítkové řady pro mě znamenalo řešit neustále kupu více či méně závažných poruch a problémů, které jsem u 21061 řešit nemusel. Proto jsem se po téměř 6 letech zbavil. Jinak bych si ji nechal.
Dokud Lada nebude mít znovu pověst spolehlivého auta, těžko se více prosadí.
Když to vemu podle sebe, tak jsem byl dost velký ob divovatel Lady a u desítky mi výbava stačila, dynamické vlastnosti, motor, prostor, jízdní vlastnosti, to vše mi naprosto vyhovovalo. nebyl jediný důvod, nač si stěžovat. Teda až do té doby, než mě dvakrát vypekly ty brzdy. Ale vždy o nic nešlo, tak v pohodě. Ale u desítky chybělo to, co bylo bráno jako samozřejmost u původních žigulů, u "krabic". A to výdrž, spolehlivost a robustnost. Mít Ladu desítkové řady pro mě znamenalo řešit neustále kupu více či méně závažných poruch a problémů, které jsem u 21061 řešit nemusel. Proto jsem se po téměř 6 letech zbavil. Jinak bych si ji nechal.
Dokud Lada nebude mít znovu pověst spolehlivého auta, těžko se více prosadí.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Priatelia,
uvazujem o Priore a som v podstate rozhodnuty.
Vychdzam z toho, ze sa jedna o auto okolo 10. tisic EUR. V tejto triede ine automobily ponukaju lepsi dizajn, ale smiesny motor, alebo ubohy kufor, alebo fakt blbu vybavu... Do 11 tisic EURO mam takmer plnu vybavu, tazne, radio, proste to, co by inde bolo za 14 tisic EUR a vyssie.
Proste do 11 tisic euro sa neda uvozovat o aute ako u nejakej spekulativej investicii, ani nechcem. Ak bude auto OK, tak potom ho budem mat aspon 7-9 rokov. Nechcem kupovat auto, ktore by som po 3 rokoch predaval, ved to je blbost, v tejto cenovej skupine...
Prosim, ake su vase skusenosti s 10-kovymi radami... Motora sa az tak nebojim, ale ide o nejake chronicke neodstatky, ktore by mohla Priora zdedit po desiatke... Dakujem vopred za vase nazory.
Ivan
uvazujem o Priore a som v podstate rozhodnuty.
Vychdzam z toho, ze sa jedna o auto okolo 10. tisic EUR. V tejto triede ine automobily ponukaju lepsi dizajn, ale smiesny motor, alebo ubohy kufor, alebo fakt blbu vybavu... Do 11 tisic EURO mam takmer plnu vybavu, tazne, radio, proste to, co by inde bolo za 14 tisic EUR a vyssie.
Proste do 11 tisic euro sa neda uvozovat o aute ako u nejakej spekulativej investicii, ani nechcem. Ak bude auto OK, tak potom ho budem mat aspon 7-9 rokov. Nechcem kupovat auto, ktore by som po 3 rokoch predaval, ved to je blbost, v tejto cenovej skupine...
Prosim, ake su vase skusenosti s 10-kovymi radami... Motora sa az tak nebojim, ale ide o nejake chronicke neodstatky, ktore by mohla Priora zdedit po desiatke... Dakujem vopred za vase nazory.
Ivan
Mno doporučil bych projít novou řadu, je tam nějaký téma na co si dát pozor při nákupu ojetiny, co odchází, tak to by mohlo být pro tebe zajímavý.
Tak tady jenom stručně, co týká motoru - hlavně elektroniky a zapalování, tak asi nejhorší co tě může potkat je výměna zapalovací bloku, není tady u nás zrovna levnej. Pak čas od času může odejít váha vzduchu, čidlo polohy škrtící klapky a regulátor volnoběhu. Pár lidí mělo problémy s převodovkou (a tím nemyslím to že je hlučnější, to je normální) a celkem dost se spojkou (ale to už se snad i na novejších desítkách nevyskytovalo). Potom prakticky všichni problémy s únikem chladící kapaliny, ale taky nic co by nešlo vyřešit. Jo a taky citlivost na vyvážení př. pneu a to že originální destičky sjedou dřív kotouče než se opotřebí samy A pak taky občas problémy se stahováním okýnek a jiný prkotiny. Ale ty budeš mít záruku, takže to chce hlavně spíš nějakej rozumnej autorizák
Tak tady jenom stručně, co týká motoru - hlavně elektroniky a zapalování, tak asi nejhorší co tě může potkat je výměna zapalovací bloku, není tady u nás zrovna levnej. Pak čas od času může odejít váha vzduchu, čidlo polohy škrtící klapky a regulátor volnoběhu. Pár lidí mělo problémy s převodovkou (a tím nemyslím to že je hlučnější, to je normální) a celkem dost se spojkou (ale to už se snad i na novejších desítkách nevyskytovalo). Potom prakticky všichni problémy s únikem chladící kapaliny, ale taky nic co by nešlo vyřešit. Jo a taky citlivost na vyvážení př. pneu a to že originální destičky sjedou dřív kotouče než se opotřebí samy A pak taky občas problémy se stahováním okýnek a jiný prkotiny. Ale ty budeš mít záruku, takže to chce hlavně spíš nějakej rozumnej autorizák
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Ak bude Priora spoľahlivá ako desiatka, nebude to možno bezporuchové vozenie, no za tie prachy budeš mať príjemné autíčko s bohatou výbavou. Akurát ja by som počkal ešte rok kým sa trochu oťukajú a vychytajú chyby.
PS: kazí sa všetko! Kamarát si kúpil pred štyrmi mesiacmi Fábiu ako cukrík. Pred mesiacom sa začaka kašlať elektrika už to šlo: sem 100€, tam 100€.. Už dáva inzerát na predaj..
PS: kazí sa všetko! Kamarát si kúpil pred štyrmi mesiacmi Fábiu ako cukrík. Pred mesiacom sa začaka kašlať elektrika už to šlo: sem 100€, tam 100€.. Už dáva inzerát na predaj..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
No aby nečekal dvacet let.DJW píše:Akurát ja by som počkal ešte rok kým sa trochu oťukajú a vychytajú chyby
Ne, vážně byh chvíli počkal kvůli tomu co píše DJW a taky třebas pujde cena níž.Hezky je to vidět na případu Kaliny.Kolik stála dřív a kolik teď... Jsem jí viděl už ani ne za 180tis kč
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Tak tomuto hovorím tendenčný článok..
O ošetkých tých odkazoch Daciu v texte nehovoriac..
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/autono ... 90498.html
Fuj.
O ošetkých tých odkazoch Daciu v texte nehovoriac..
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/autono ... 90498.html
Fuj.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Tak ten komentář k fotce interiéru je směšněj. Ten kdo ho psal, tu fotku vůbec neviděl, ubohost nejvyššího stupně, myslím, že palubka se dá prioře nejmíň vyčítat, prostě klasická soudobá (nudná) palubka ala vw s hodinama ford
Mimochodem ta palubka co tam mají není ani snad sériová, ale z nějakýho prototypu...
Mimochodem ta palubka co tam mají není ani snad sériová, ale z nějakýho prototypu...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.