Poruchy
Moderátor: Moderátoři
tak jsem dneska rano nastartoval aby se to trochu ohralo a jdu skrabat okna... když jsem chtel nastoupit a vzal jsem za kliku, central se zamknul.
Vzhledem k tomu že jsem měl na sedadle branu s notebookem .... nic moc... nakonec jsem doběhl pro rezervni klice. Predstava že někdo s cihlou bude rychlejší - nic moc.....
Mate někdo podobné "vesele " prihody s centralem???
Vzhledem k tomu že jsem měl na sedadle branu s notebookem .... nic moc... nakonec jsem doběhl pro rezervni klice. Predstava že někdo s cihlou bude rychlejší - nic moc.....
Mate někdo podobné "vesele " prihody s centralem???
Tak jednou za půl roku se mi zblbne dálka a při zamykání začne ječet alarm. Tedy znovu odemknu, pak ta siréna vydá velmi divnej zvuk. Poté znova normálně zamknu a mám na půl roku pokoj.
Také nejdřív startuju a pak začínám škrábat. Jednou se mi stalo, že jsem měl starší baterku a velmi pečlivě oškrábané auto jsem nenastartoval. Takže si prostě myslím, že má smysl škrábat jen to, co už vrčí, abych neškrábal zbytečně. Takže kdyby mi to blblo, jako Jiřímu, už bych o tom věděl. Ale asi si dám klíček od dveří na klíče od bytu a mám po starostech. Beztak klíček od dveří běžně nepoužívám.....
Také nejdřív startuju a pak začínám škrábat. Jednou se mi stalo, že jsem měl starší baterku a velmi pečlivě oškrábané auto jsem nenastartoval. Takže si prostě myslím, že má smysl škrábat jen to, co už vrčí, abych neškrábal zbytečně. Takže kdyby mi to blblo, jako Jiřímu, už bych o tom věděl. Ale asi si dám klíček od dveří na klíče od bytu a mám po starostech. Beztak klíček od dveří běžně nepoužívám.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jirko, máš dálkové ovládání? Já mám jen centrál, ale na klíček, ne na dálku. A tohle se mi nikdy nestalo.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, zda-li má veselá příhoda s centrál-alarmem by měla být zde (v nové řadě).
Já si asi před půlrokem zakoupil centrál/alarm od Automanie. Je ale pravda, že ten sám nabízeli i na Koněvce.
No a ten alarm má zajímavou 8-vteřinovou funkci, která mě už dvakrát vypekla.
Poprvní jsem přijel na benzinku, vypnul motor, klíče (i s ovladačem) nechal v zapalování a vystoupil z auta a zavřel dveře....... zazvonil jsem na obsluhu - čerpání LPG, obcházím auto a najednou slyším pííp a čudle sjely. V ten moment mě oblil pot. Bylo 29. 12. a já měl zhruba za půl hodiny vyrazit z Brna na Šumavu. Tenkrát to naštěstí dopadlo dobře, protože ty řidičovy dveře se zaklaply jen na první doraz, takže zůstaly otevřeny.
Podruhé - to bylo asi před 3 týdny. Scénář zcela stejný. Přijedu před barák, vypnu motor (klíče opět v zapalování), vystoupím z auta, dveře se zavírají, otvírám bránu, vracím se k autu a opět: pííp. Jenže tentokrát jsem neměl to štěstí a i všechny okna byly zavřený. už jsem přemýšlel nad cihlou, když jsem si vzpomněl, že mi na vratech visí háček, který jsem použil jen jednou. Takže nezbylo, než ho, notně orezavělý a pokrytý pavučinou najít, šroubovákem pootevřít zadní okno a čudlík vyháčkovat. Po otevření samozřejmě začal řvát alarm, ale v klidu jsem si otevřel přední dveře a stiskl tlačítko na ovladači.
No a teďka mám zase dálkový ovládání přiděláno na klíčích ............. . L.
Já si asi před půlrokem zakoupil centrál/alarm od Automanie. Je ale pravda, že ten sám nabízeli i na Koněvce.
No a ten alarm má zajímavou 8-vteřinovou funkci, která mě už dvakrát vypekla.
Poprvní jsem přijel na benzinku, vypnul motor, klíče (i s ovladačem) nechal v zapalování a vystoupil z auta a zavřel dveře....... zazvonil jsem na obsluhu - čerpání LPG, obcházím auto a najednou slyším pííp a čudle sjely. V ten moment mě oblil pot. Bylo 29. 12. a já měl zhruba za půl hodiny vyrazit z Brna na Šumavu. Tenkrát to naštěstí dopadlo dobře, protože ty řidičovy dveře se zaklaply jen na první doraz, takže zůstaly otevřeny.
Podruhé - to bylo asi před 3 týdny. Scénář zcela stejný. Přijedu před barák, vypnu motor (klíče opět v zapalování), vystoupím z auta, dveře se zavírají, otvírám bránu, vracím se k autu a opět: pííp. Jenže tentokrát jsem neměl to štěstí a i všechny okna byly zavřený. už jsem přemýšlel nad cihlou, když jsem si vzpomněl, že mi na vratech visí háček, který jsem použil jen jednou. Takže nezbylo, než ho, notně orezavělý a pokrytý pavučinou najít, šroubovákem pootevřít zadní okno a čudlík vyháčkovat. Po otevření samozřejmě začal řvát alarm, ale v klidu jsem si otevřel přední dveře a stiskl tlačítko na ovladači.
No a teďka mám zase dálkový ovládání přiděláno na klíčích ............. . L.
Pro mě je veselé pozorovat vždy když zamykám, jestli sjedou všechny čudly dolů. V duchu si tipuju, které dveře se zatáhnou a které ne. Průměrná úpěšnost jsou dvoje dveře ze čtyř, přičemž nejčastěji vyhrávají logicky ty u řidiče a prohrávají ty u spolujezce. Častým outsiderem jsou i ty pravé zadní, i když dneska to byly levé zadní. Hádanka pro každý den, skoro. K nezamčeným dveřím musím zajít a ručně čudla domáčknout a zabouchnout dveře. Odemykání je fukční na 99%. Dálkové nemám a u mě by postrádalo smysl.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Je to asi 14 dní, přestal mi ten centrál fungovat. Chtělo to ale jen promazat mechanismy ve dveřích u řidiče. Bylo to po čtyřech letech jen zoxidované a zatuhlé. Po nastříkání WD to chodí zase spolehlivě.
V létě plánuju, že rozeberu všechny dveře a promažu je preventivně.
V létě plánuju, že rozeberu všechny dveře a promažu je preventivně.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já musel při instalaci motorků všechny spoje promazat a všechno pěkně seřídit. Prozatím (klepu na dřevo) všechny čudlíky jezdí jak mají. L.tavri píše:Pro mě je veselé pozorovat vždy když zamykám, jestli sjedou všechny čudly dolů. V duchu si tipuju, které dveře se zatáhnou a které ne. Průměrná úpěšnost jsou dvoje dveře ze čtyř.........
Tak nevím, jestli náhodou nemám jiné auto , ale mě se nic takového nestalo. Odmykání i zamykání je naprosto bezproblémové.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Kotouče snad zatím dobré, měniljsem v cca 50 tis. km destičky, ale ty už byla fakt sjetý hodně (zachoval jsem se jako prase = měnil jsem je pozdě). Ovalita - jak se to projevuje? Nic takového jsem neřešil, takže nevím, ale mám 13ky kola. Manžeta mi tupla jedna.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Za čtrnáct dní půjdu na technickou. Už jsem se domluvil s jedním maníkem, že mi to zkoukne měsíc před koncem technický, abych mohl v pohodě a bez ztráty známky, opravit všechno, co by se mu pak "naostro" nemuselo zdát. Takže jestli na tom autě něco nebude z hlediska TK v pohodě, nepřijdu o známku a budu mít měsíc na to, abych to odvezl do Mělníka. Škoda, že to takhle nemůže fungovat oficiálně.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)