Stránka 38 z 58
Napsal: sob lis 20, 2010 10:27
od Puhi
sry že až takto neskoro, ale môj mobil vytrvalo už pár dní štrajkoval spolu s počítačom a nemohol som stiahnuť tú foto
tu je tá nožička, ten úplný spodok, čo sa prichytáva k dverám mi tiež netreba, ale potrebujem len túto celú nožku, v garáži už mám dve s rozlomeným tým očkom na konci a = sú nanič
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:30
od Puhi
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:38
od Michael 4x4
to by chcelo super tuning dečku pred chladič, samozrejme od MS
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:45
od Puhi
ja som bol vždy zásadne prti dečkám, podľa mňa dečka rieši iba samotnú "poruchu" a nie "príčinu tej poruchy"
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:48
od MartasBrno
A co myslíš když tam tu dečku dám proto, aby do motoru nelítalo tolik bordelu? Snad to není velká blbost.
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:50
od Puhi
omg, a nechcel by si kôli "bordelu" rovno zavariť a zahladiť celý predok?
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:51
od dvk
Dečka není o žádném obcházení poruch, ale o rychlejším zahřátí motoru na provozní teplotu. I skrz chladič s vypnutou vrtulí dovede do motoru pěkně foukat.
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:55
od MartasBrno
Puhi píše:omg, a nechcel by si kôli "bordelu" rovno zavariť a zahladiť celý predok?
popravdě chcel, ale to by nefungovalo a byla by to kravina. Kdyby to byl elektromobil tak jo!
Napsal: čtv lis 25, 2010 12:58
od Puhi
ja viem o čom je dečka, ale pri správnom fungovaní motora a termostatu nevidím dôvod tam niečo pred chladič pchať. Ale robte ako myslíte
Napsal: čtv lis 25, 2010 18:04
od Marek89
Ta pumpa je plastová ? Dúfam, že nie.
Napsal: čtv lis 25, 2010 18:39
od Michael 4x4
dúfaš správne, tá farba je len lak, plast to nie je ani omylom, nejaká zliatina....
Napsal: čtv lis 25, 2010 19:37
od Marek89
no lebo ten lak posobi ako leskly plast.
Napsal: čtv lis 25, 2010 19:53
od Puhi
potvrdzujem že je to kov, zrejme hlinik
Napsal: čtv lis 25, 2010 22:38
od vintera
dečka na autě již dnes být nemusí, starší auta (i traktory, nákladní) je měly. Kdo jezdil někdy s dečkou ví, že se motor rychleji ohřeje a topí, hlavně starší vozidla. Kdo jezdil někdy v zimě pouze s vodou (bez fridexu), tak bez dečky na masce a chladiči, po nalití vody často způsobila vrtule a mráz zamrznutí chladiče a motor se doslova uvařil.
A dečky na maskách byly často i "uměleckým" dílem sedláře, který je šil a často jediným tuningem.
Napsal: pát lis 26, 2010 00:57
od MartasBrno
vintera píše:dečka na autě již dnes být nemusí, starší auta (i traktory, nákladní) je měly. Kdo jezdil někdy s dečkou ví, že se motor rychleji ohřeje a topí, hlavně starší vozidla. Kdo jezdil někdy v zimě pouze s vodou (bez fridexu), tak bez dečky na masce a chladiči, po nalití vody často způsobila vrtule a mráz zamrznutí chladiče a motor se doslova uvařil.
A dečky na maskách byly často i "uměleckým" dílem sedláře, který je šil a často jediným tuningem.
Jo, mně to opravdu připadlo jako jediná úprava, kterou si člověk tak nějak mohl udělat svépomocí, vratným způsobem a mělo to mít nějakej užitek, ikdyž to někteří haní. Já nejsem přesvědčenej o tom že je to suma sumárum dobrá věc, spíš jsem to jako dítě zažil a nostalgie mne k tomu vede, a myslím si, že to reálně může pozitivní vliv na funkci - zmírnit teplotní šok po zahřátí motoru a otevření termostatu, omezit špinění, zrychlit zahřátí motoru. Prostě to, co se dnes dohání montáží elektricé sahary se dřív dohánělo dečkou. Zřejmě méně dokonale. Elektrickou saharu nemám ani v jednom autě, všechna jsou postaru v origo stavu až na jeden případ kde se měnil karbec za ozon.
Jo, ještě k dečce - opravdu drsné mi přijdou ti lidi, kteří si tu "dečku" vyrobí z banánovky a přivážou ji do masky WV Polo například
, to vypadá opravdu extrémně.