211x
Moderátor: Moderátoři
ad svetla... svitim porad a nebyt bourani tak nevim co to je menit zarovku. na leve strane je original. nikdy jsem se nezabyval jake ma ta zarovka napeti na svorkach. nejlip digitalnim voltmetrem bych zmeril postupne ubytky.. muze byt nekde spatny kontakt nebo zem. Vyhraty kontakt v plastove pojistkove skrini to je docela pakarna. na te zarovce by pri pustenym motoru nemelo byt mene nez cca 12,5V
vrzani..ano lada vrze cim dal vic:-( ale jen pri prejezdu nerovnosti) jinak taky kdyz udealm saunu - topenina maximum tak nejak zmekne palubka a vrzani je zpusobeno i malyma vibracema pri normalni jizde (jenze to je extrem s topenim na max to nejde dlouho prezit:-)kdyz jsem menil vyfuk trvalo chvili nez jsem doladil jeho rozmery a uchyceni. (dal jsem tam finsky ktery je lehci..) pri 3000 to drncelo o napravu.
pod zadni plati nad kufrem jsem nalepil mechovou gumu.
plasty ve dverich nekdo vycpaval molitanem a dosedaci plochy snad silikonem..to jsou zkusenosti z ruskyho fora.
Jinak to chce zkontrolovat utazeni sroubu. vsech a vsude:-))
ano topeni fouka jaksi po svem, jsou tam klapky ktere zaviraji a oteviraji kanaly a daji se nastavit, problem je ze kdyz se uzavrou u meho stroje uplne, tak se neco teplem roztahne a nejde s tim rozumne pohnout dokut to nevystydne. tak tam mam "technologicke mezery"
do zamku obcas sypu mlety grafit a je to pak ok. Bez nej bych se do auta nebo kufru nedostal
vrzani..ano lada vrze cim dal vic:-( ale jen pri prejezdu nerovnosti) jinak taky kdyz udealm saunu - topenina maximum tak nejak zmekne palubka a vrzani je zpusobeno i malyma vibracema pri normalni jizde (jenze to je extrem s topenim na max to nejde dlouho prezit:-)kdyz jsem menil vyfuk trvalo chvili nez jsem doladil jeho rozmery a uchyceni. (dal jsem tam finsky ktery je lehci..) pri 3000 to drncelo o napravu.
pod zadni plati nad kufrem jsem nalepil mechovou gumu.
plasty ve dverich nekdo vycpaval molitanem a dosedaci plochy snad silikonem..to jsou zkusenosti z ruskyho fora.
Jinak to chce zkontrolovat utazeni sroubu. vsech a vsude:-))
ano topeni fouka jaksi po svem, jsou tam klapky ktere zaviraji a oteviraji kanaly a daji se nastavit, problem je ze kdyz se uzavrou u meho stroje uplne, tak se neco teplem roztahne a nejde s tim rozumne pohnout dokut to nevystydne. tak tam mam "technologicke mezery"
do zamku obcas sypu mlety grafit a je to pak ok. Bez nej bych se do auta nebo kufru nedostal
vcera jsem byl pomalu rozhodnuty ze lada pujde z domu po cca 600 km od vymeny oleje to zacalo hlastit nedostatek oleje, motor byl vsude okolo suchy.. no nakonec se asi jen zaseklo to cidlo...ale uz jsem zacinal mit obavy ze to chlasta oleje vic nez benzinu ))) (diky provozu na lpg zustava olej dlouho cisty a za tmy se to blbe zjistuje merkou v motoru, az rano jsem se uklidnil, zkusil jsem prejet retarder bez zpomaleni a cidlo si dalo rict )
S tím klepáním u spolujezdce: Zkus jet chvíli s otevřeným kaslíkem bez věcí. Když tam dám cokoli kovového, co se tam může pohybovat, tak to rachtá pekelně a blbě se určuje směr odkud to rachtá.
Mám dálkové ovládání, došla mi v něm baterka a zjistil jsem, že mám dva zámky úplně zarezlé. Ten u spoluzjedce naštěstí fungoval. Teď už je nechávám v servisu při výměně oleje mazat i když je nepoužívám.
Světla mi taky buď svítí nebo ne. Jestli svítěj blbě, zkus je umejt. To u mě zatím vždycky pomohlo. Původní žárovky mi vydrželi cca 1,5roku, pak se přepálily.
Větrání: nechat seřídit. Někdo tu psal o tom, že tam měl krátké nějaké táhlo a nedovírala se mu ta mechanická klapka, co směruje vzduch.
Hledej někoho, koho máš blízko, abys mohl porovnávat dvě auta, nebo doraž v sobotu po obědě do Bechyně, měl bych tam být.
Jede ještě někdo s 211x do Bechyně? Taky bych se tam rád s někým potkal - pro srovnání vlastností jednotlivých kusů.
V pátek se mi vdává jedna kámoška, takže jakmile začnu být v sobotu použitelný, vyrázím tam. Na večer se ale musím vrátit, neb manželka v sobotu dělá státnice z AJ+RJ a večer půjdem oslavit její úspěch nebo neúspěch.
Takže bych se tam chtěl pohybovat v sobotu mezi cca 10:00-17:00.
Mám dálkové ovládání, došla mi v něm baterka a zjistil jsem, že mám dva zámky úplně zarezlé. Ten u spoluzjedce naštěstí fungoval. Teď už je nechávám v servisu při výměně oleje mazat i když je nepoužívám.
Světla mi taky buď svítí nebo ne. Jestli svítěj blbě, zkus je umejt. To u mě zatím vždycky pomohlo. Původní žárovky mi vydrželi cca 1,5roku, pak se přepálily.
Větrání: nechat seřídit. Někdo tu psal o tom, že tam měl krátké nějaké táhlo a nedovírala se mu ta mechanická klapka, co směruje vzduch.
Hledej někoho, koho máš blízko, abys mohl porovnávat dvě auta, nebo doraž v sobotu po obědě do Bechyně, měl bych tam být.
Jede ještě někdo s 211x do Bechyně? Taky bych se tam rád s někým potkal - pro srovnání vlastností jednotlivých kusů.
V pátek se mi vdává jedna kámoška, takže jakmile začnu být v sobotu použitelný, vyrázím tam. Na večer se ale musím vrátit, neb manželka v sobotu dělá státnice z AJ+RJ a večer půjdem oslavit její úspěch nebo neúspěch.
Takže bych se tam chtěl pohybovat v sobotu mezi cca 10:00-17:00.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Diky vsem za odpoved.
To vrzani by ani tak nevadilo, je to jenom obcasne - hlavne kdyz se ze slnka zahreje palubni deska. Horsi to je, ze se to na ruznych mistech ozyva jednou jako detska hrkalka, jednou jako klepnuti tvrdsiho plastu na mekci nebo naopak, jednou jako kov o tvrdy plast, nekdy jako kov o kov. Nejhorsi je, ze se to tezko predvadi v servisu. Jinak a jinde se to ozyva, kdyz vyrazim pri 0 stupnich, jinak a jinde napriklad pri 20-ti a zase je to jine, kdyz to auto stalo predtim na slunci. Sam bych to typnul, ze na nekolika mistech pod palubkou je svazek dratu a bud nejaky prebytecny us dratu nebo uchytka je delsi nez je treba a ze nekde jsou bud spadle srouby (matice, ulomene castecky plastu, atd). A mozna i ten vyfuk...
Co se tyce zamku, mazal jsem, mazal. Minuly mesic hodne prselo, bylo vlhko, nemohl jsem malem klickem ze zamku. Ted je pocasi i zamek na tom podobne. Mezitim bylo sucho a teplo a asi dva tydny zadny problem - zamek jako novy. Ze by do toho zaekala svrchu voda a zustavala tam? Nad zamkem chybi asi cm tesneni u okna. (Kdyz jsem prebiral auto, rikali, ze to nevadi, voda odtece. ) Tomu by nasvedcovali i me problemy s centralem: cca 20% pokusu skoncilo odemcenim/zamcenim pouze dveri ridice. Kdyz se zamek umoudril, central taky.
Pristi tyden jedu do servisu, tak uvidim, co s tim nadelaji.
To vrzani by ani tak nevadilo, je to jenom obcasne - hlavne kdyz se ze slnka zahreje palubni deska. Horsi to je, ze se to na ruznych mistech ozyva jednou jako detska hrkalka, jednou jako klepnuti tvrdsiho plastu na mekci nebo naopak, jednou jako kov o tvrdy plast, nekdy jako kov o kov. Nejhorsi je, ze se to tezko predvadi v servisu. Jinak a jinde se to ozyva, kdyz vyrazim pri 0 stupnich, jinak a jinde napriklad pri 20-ti a zase je to jine, kdyz to auto stalo predtim na slunci. Sam bych to typnul, ze na nekolika mistech pod palubkou je svazek dratu a bud nejaky prebytecny us dratu nebo uchytka je delsi nez je treba a ze nekde jsou bud spadle srouby (matice, ulomene castecky plastu, atd). A mozna i ten vyfuk...
Co se tyce zamku, mazal jsem, mazal. Minuly mesic hodne prselo, bylo vlhko, nemohl jsem malem klickem ze zamku. Ted je pocasi i zamek na tom podobne. Mezitim bylo sucho a teplo a asi dva tydny zadny problem - zamek jako novy. Ze by do toho zaekala svrchu voda a zustavala tam? Nad zamkem chybi asi cm tesneni u okna. (Kdyz jsem prebiral auto, rikali, ze to nevadi, voda odtece. ) Tomu by nasvedcovali i me problemy s centralem: cca 20% pokusu skoncilo odemcenim/zamcenim pouze dveri ridice. Kdyz se zamek umoudril, central taky.
Pristi tyden jedu do servisu, tak uvidim, co s tim nadelaji.
Pres prestavku jsem byl preparkovat auto. Jako na potvoru jsem spravny cas presvihl asi o 17 minut - uz me predvolavaji za spatne parkovani (pri stridani smen parkoviste totalne plne uz pul hodinu pred smenou). Podival jsem se na svetla zblizka. Dalkove - OK, potkavaci - ten plech, co slouzi jako objimka + kus omele hmoty zbarvena smerem do hnedocerna. Takze zarovky jsou asi v poradku, "pouze" proud napaji i neco, co ja nechci a to asi docela dost hreje. Nejak snad v noci dojedu domu a uvidime co na to servis.
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Tak si jdu na Tobě smlsnout. (nebo na Vás,pokud trváte na vykání-Já to tady nemusím)Tak, a teď mě můžete všichni sežrat či rozstřílet
Ne ale teď vážně.Moje odrůstající děti jsou docela čahouni,tak to bude asi problém.Jen nechápu jaké oko háku a jak ho tam dali,že to má takový vliv na snížení stropu-asi bych to musel vidět.Ale na jednu stranu je to asi jedno.Já bych tam asi moc pohodlí neměl(185 cm-naštěstí sedim za volantem)Takže to asi budu muset někde vyzkoušet.Škoda,že mě to nenapadlo v Bechyni (byl jsem se tam dnes mrknout),tam jedna 2112 byla.Jinak díky za postřeh,někdy to budu muset vyzkoušet.
Ctirad
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
re: Anonymouse
Zdravím, díky za zajímavé informace o nových Ladách.Anonymouse píše: Rovněž se tak soused ptal na ty případné "kostky" někam k zadním kolům, co zde bylo na webu frekventováno a aby plně zatížené auto tolik nepoklésavalo: ani ťuk, že by to bylo vůbec možné, a přitom u aut byli lidé z místního autoservisu, ještě se známý cítil velice trapně neboť z něj byl dělán pitomec, i když se odkazoval na to, co si právě zde na webu kdysi přečetl.
ad podložky k zadním kolům - když jsem auto objednával na Koňevce, tak jsem je také požadoval, prodejce hned věděl o co se jedná, jen šel zjistit vedle do prodejny dílů, kolik stojí, a že prý je kolega, který má 2111, také používá. Takže tam nebyl problém.
ad nové Lady - a mají v základní výbavě elektricky ovládaná zrcátka? Podle info z Koňevky by měly mít. Že nové Lady budou až za 3 měsíce (a že už je poslední 2111) mně asi nakukali, aby se tohto vystaveného kusu zbavili a mohli vystavit letošní "model". No alespoň jsem si kus, který dostanu mohl dopředu prohlédnout a minimalizovat (alespoň viditelná) překvapení. Ale docela mě tím přístupen naštvali, tak doufám, že to naštvání nebude pokračovat...
ad postava - já měřím 187 cm, doteď jsem jezdil (v předu i v zadu) hlavně v trabantu a Fiatu Punto (stroj rodičů), takže ani 2112 v zadu mně nepřišla nějak "klaustrofobní". No ale já chtěl jedině kombíka a 2111 je na tom v zadu s prostorem na hlavu lépe a myslím, že pro postavu do 190 cm pohoda.
Tento týden, pokud se nedočkám nějakého nemilého překvapení, bych již měl brázdit silnice se svojí 2111. Jsem rozhodnutý na svých stránkách popisovat zážitky, dojmy, poruchy (snad jich moc nebude ) apod., pro porovnání s ostatními majiteli. Takže až stránku vytvořím, dám vědět...
J.
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Anonymouse
Díky za upřesnění,co se týká toho oka.Až budu mít možnost,tak to určitě zkouknu a vyzkouším posez.Pro nás čahouny je to asi důležitý poznatek.
JakubN
2111 by tento problém mít neměla.Má směrem dozadu rovnou střechu,takže by tam mělo být místa dost.
Ještě bych rád někde viděl Kalinu.Je sice malá,ale zase takovej prcek to nebude(sedan).Rozhodně má kufr větší než můj Favorit a na větší břemena mám káru.Jinak už stejně začínáme jezdit spíš ve dvou.Dětičky už maj spoustu zájmů a moc se jim s rodičema nechce. Jak jsem tu už psal,mám ještě dost času,tak třeba už Kalinu budu moct vyzkoušet.
Díky za upřesnění,co se týká toho oka.Až budu mít možnost,tak to určitě zkouknu a vyzkouším posez.Pro nás čahouny je to asi důležitý poznatek.
JakubN
2111 by tento problém mít neměla.Má směrem dozadu rovnou střechu,takže by tam mělo být místa dost.
Ještě bych rád někde viděl Kalinu.Je sice malá,ale zase takovej prcek to nebude(sedan).Rozhodně má kufr větší než můj Favorit a na větší břemena mám káru.Jinak už stejně začínáme jezdit spíš ve dvou.Dětičky už maj spoustu zájmů a moc se jim s rodičema nechce. Jak jsem tu už psal,mám ještě dost času,tak třeba už Kalinu budu moct vyzkoušet.
Ctirad
V sobotu jsem jel s Alešem do Bechyně v 2112. Seděl jsem vpravo vzadu a střecha mě lehce lechtala na hlavě (185 cm). Všiml jsem si toho při nasedání, ale než jsme vyjeli z Prahy tak to bylo OK. Buť jsem si zvykl či se lépe usadil, místa na nohy apod. bylo dost. Cesta Praha-Bechyně z pozice pasažéra na zadních sedadlech, bez připomínek.dmatej píše:Já mám 185cm taky, a lechtá mě střecha na hlavě jak ve felicii, tak ve fabii (vzadu).
Z cesty Bechyně-Praha (tentokrát již z první řady) jsem si ověřil, že Láďa umí jezdit až nepříjemně rychle.
Honza
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Anonymouse
Kalina začíná s prodejem v Rusku za 224000 rublů.To je v přepočtu na koruny kolem 190000 kč.Tady jsou odhady na cenu 200000.Pokud by tomu tak bylo,tak by to nevypadalo špatně,když vemu v úvahu i nějakou tu výbavu.(hovoří se i o dvou airbagách v základu).Ale jestli to bude pravda,si budeme muset chvilku počkat.Jsem na to moc zvědavý.
Kalina začíná s prodejem v Rusku za 224000 rublů.To je v přepočtu na koruny kolem 190000 kč.Tady jsou odhady na cenu 200000.Pokud by tomu tak bylo,tak by to nevypadalo špatně,když vemu v úvahu i nějakou tu výbavu.(hovoří se i o dvou airbagách v základu).Ale jestli to bude pravda,si budeme muset chvilku počkat.Jsem na to moc zvědavý.
Ctirad