Stránka 37 z 109
Napsal: stř bře 08, 2006 07:53
od Jiri
Eriku když jsem se díval na parametry novíé 2111 (s 1,6l motorem) tak ten auták je o cca 50-70kg těžšía užitečná hmotnost j e někde okolo 420 kg (sice předpokládám že bude víc zatížená hlavně přední náprava) ale v katalogu dílů nejsou žádné tvrdší pružiny pro 1,6... někde v rusku na foru doporučovali pro 1,6 dát výztuhu mezi přední tlumiče a podložky i pod přední péra a samozřejmě zvednout zadek
Napsal: stř bře 08, 2006 07:58
od Erik
No to se holt najde nějaká podložka a pěkně se to upraví
Viděl jsem na nějakých fotkách, že v motorovém protoru mezi tlumičema (zezhora) byla přidělaná nějaká tyč. To je ta výztuha mezi předníma tlumičema? A zlepšuje to jízdní vlastnosti?
Napsal: stř bře 08, 2006 10:14
od Jiri
vyztuha mezi tlumicema se dava hlavne u souteznich aut na zlepseni jizdnich vlastnosti, smysl mela u 1,6 a 1,9D feldy , kdyz cely predek se moc nemel rad s tezkejma motorama.
U s ladou u ktery by to bylo jsem nejel a ja bych si to do auta asi nedal.
ta vyztuha pry pomaha v zatackach kdy se kastle trochu krouti, v pripade bouracky prokaze medvedi sluzbu - kdyz je to na jednu stranu tak ta vyztuha udela paseku i na te strane kde mohlo byt vse ok.
Nejsem priznivec tuningu, zastavam nazor ze nez se vrtat v motoru a podvozku tak je lepsi koupit rovnou silnejsi seriove auto....
kostky dozadu pod tlumice to je spis "napraveni " omylu pri konstrukci
kdyz jsem jednou vezl v aute 5 lidi a ptrochu veci v kufru tak to vypadalo ze ohobluju nejen zasterky ale i vyfuk a predek auta dost divne plaval.
co mam ty kostky tak je to podstatne lepsi
Napsal: stř bře 08, 2006 10:27
od Erik
Jirko, já jsem ten tuning myslel s nadsízkou, proto byl také v uvozovkách
. Já sám jsem nepřítel tuningu a nejvíce se mi líbí originál. Tomu dává za pravdu i čas, vem si stará auta a motorky, tam je vždy nejžádanější originální stav a v případě rekonstrukce se stroj dává do původního, tedy originálního stavu.
Napsal: stř bře 08, 2006 10:54
od Jiri
Napsal: stř bře 08, 2006 12:17
od pilotek
Rudo:NGK som mal v predchádzajúcom aute/vaz2103/,ktoré bolo prerobené na plyn. Mal som problém s nepravidelným chodom motora na plyn/trhal/.Vymenil som sviečky/Brisk lpg,Bosh/ kladivko,palec rozdeľovača,káble,indukčnú cievku.Dal som nastaviť bohatosti zmesi a zapalovanie.Nastavil som ventily.To všetko spôsobilo len malé zlepšenie.LPG potrebuje veĺmi kvalitnú a správne nastavenú iskru.Nakoniec som dal spomínane NGK a bolo po probléme ako švihnutím čarovného prútika.Chcel by som ich zohnať.Tú príručku som kúpil v Slovlade na Bočiari za 1000Sk
Napsal: pát bře 10, 2006 09:15
od rudo.
Zdravim vsetkych! Tavri, vdaka. Jiri, asi niekde tam je ten problem ako to popisujes s tym chladenim motora. Pilotek, ta prirucka je naozaj dobra, je tam vsetko? Mam na myslim, čo a prečo a ako funguje, možne zavady a ich priciny a ako ich odstranit, montaž a demontaž, el. schemy. Asi takuto knihu som mal ku Tavrii, akurat bola v RU. Mozno sa pytam zbytocne a predsa na ten Bociar skocim len pozriet. Viem, ze to tu nie je aktualne, ale ku LPG. Na Tavrii na plyne to bolo nieco neuveritelne, ked som dal trochu vecsi predzapal, zaprusil a vylestil prietoky vzduchu (hruba praca UA, lebo setrili na com len mohli) a dal som upraveny vzduhovy filter. Tavria isla az neskutocne dobre ako by to nebolo ani to auto.
Napsal: pát bře 10, 2006 09:48
od Skalouš
Bacha na LPG. Moje plečka, když neposílá benzín (tj. když nejsou v činnosti vstřiky) nedává jiskru na svíčkách. Je to prý kvůli snížení opotřebení svíček. Chce to tedy vstřikování LPG, které tuhle skutečnost respektuje a ne podtlakovou regulaci. Plyn, který při decelaraci jde do válců, pak hoří v katalyzátoru. Mě se kvůli tomu 2x vyhnojil katalyzátor.
(RV2001/2-Euro3-16V-Bosch)
Knížku v čechách zatím nikdo neprodává.
Napsal: pát bře 10, 2006 13:20
od rudo.
Skalouš, takato informacia je na nezaplatenie. Inac super informacia.
Napsal: pát bře 10, 2006 13:32
od Skalouš
To není k nezaplecení. To je 28tkč za podtlak plyn (2003) + 12tkč za katalyzátor.
Ale nevím zda takhle funguje Euro2 nebo 8V nebo GM. To chce vyzkoušet.
Já na to přišel omotáním zapalovacího kabelu drátem. Tak jsem udělal "cívku" a za jízdy jsem měřil indukovný proud. Z kopce bez plynu to bylo bez proudu.....
Napsal: pát bře 10, 2006 14:22
od rudo.
Skalous, ja este nepatrim medzi ludi, ktori by si mohli dovolit taketo chyby. Som rad, neuraz sa ze si to zaplatil ty a nie ja. Inac vdaka, ze to tu pises. Ak by som bol predsa na tvojom mieste, urobil by som to iste.
Napsal: pát bře 10, 2006 14:38
od rudo.
Skalouš, nevšimol som si smajlika. Sory. Nereagoval by som tak.
Napsal: pát bře 10, 2006 14:55
od Jiri
mam Euro 2(Bosch) a LPG je bez problemu. Funguje to stejne, musi se privod LPG vypinat pri brzdeni motorem.
Nevim jak je to ridicich jednotek GM ale i rusky JANVAR toma stejne jako Bosch
BRC JUST (podtlak to umoznuje , tuhle "vymozenost" maji i nektera japonska auta) Je jen problem ze ne kazdy montaznik co montuje LPG o tom vi a tak je nadeje ze to zkurvi - jako Skalousovi
Pred nedavnem jsem mel podezrenize kat je asi spatnej a tak jsem ho mel venku - ale byl naprosto ok.
Da se rict ze LPG je jedina vec v mem aute ktera chodi jak ma.
:-)
Napsal: pát bře 10, 2006 14:58
od Skalouš
To snad ani nebyla moje chyba, to byla blbá shoda okolností.
To LPG zařízení bylo firmou CS auto Lada schválené i pro garanci záruky na auto.....
Katalyzátory platilo CS auto Lada a já vyhodil "jen" 28tkč.
Ale finančně to dost bolelo. Navíc mě mrzí, že mám od LPG rozvrtané auto a LPG zařízení je na skládce.
Jedinej opravdu spokojenej s LPG je tu Daniel TIR a ten má vstřikování LPG.
Napsal: pát bře 10, 2006 15:02
od Jiri
Skalousi to s tim opotrebenim svicek je pekna blbost
Lada diky konstrukci zapalovaciho systemu totiz dava jeste jalovou jiskru protoze ma v zapalovacim modulu 2 Civky a na kazdem konci vinuti je zapojena jedna svicka. takze tech jisker je 2x vic nez je treba a o nejakem setreni svicek nemuze byt rec. TAky to neni jen vynalez lady, delji to i jini vyrobci.