Stránka 36 z 58
takhle se zapada na rovine s nivkou
Napsal: ned říj 03, 2010 16:17
od RIKIJAN
holt bylo tam víc blata než jsem čekal ale co mně potěšilo už tam jedno lano na stromně bylo že tam taky nekdo zapadl
http://couerdesert.blog.cz/1006/musime-si-pomahat
jen jsem si vzpomněl na sebe když jsem te videl s autem o tři stranky vpředu
Napsal: ned říj 03, 2010 17:29
od Michael 4x4
....niečo podobné sme s Puhim už tiež zažili,no, možno to až tak hlbolo nebolo, ale zásterky šli po zemi, akurát že sme nezapadli, že Pali - akcia "záchrana návnady"
Napsal: čtv říj 07, 2010 18:11
od Puhi
takže, nataša úspešne, aj keď nie veľmi slávne absolvovala ozzyho koncert v Budapešti.
Hneď po pár kilometroch sa začala srať trojpáčka, ktorá má asi mesiac a pol (ja viem, moja lenivosť, na ďalšiu nabastlím kýbel relátok
). Ďalšia chyba, a opäť kôli mne - na 4q ísť po dialnici je na
A ďalší klinec do rakvy už bola iba vodná pumpa
je tam 2101 vďaka znalostiam a šikovnosti bývalého majiteľa motora a 1.7 to proste neuchladí v otáčkach ani náhodou. Takže sa nedalo ísť rýchlejšie ako +-100km/h
A aby nebolo málo, v noci nás chytil leják ako hovado a stierače proste na niektorých úsekoch nestíhali
na to, že na poličke mám úplne nový maďarský motorček, ktorý je údajne o dosť rýchlejší som nechcel ani myslieť
Natašu som oficiálne, až do odstránenia týchto chýb, vyhlásil za neschopnú dlhých tratí
mám dosť
Napsal: pát říj 08, 2010 15:49
od Puhi
dnes sa nádherne zkúrilo z vyššie menovanej trojpáčky, auto to má čím ďalej tým viac nahnuté do
Napsal: pát říj 08, 2010 17:00
od MartasBrno
Obávám se, že to nebude tou trojpáčkou... Sorry, ale někde je chyba. To by ta trojpáčka musela mít tak zaneřáděné kontakty, že by to sotva svítilo.
Napsal: pát říj 08, 2010 17:07
od Puhi
jasne že je tam chyba. Aj viem kde. Akurát že sa v tej hyjene serie všetko čo môže
Napsal: pát říj 08, 2010 20:10
od mayo456
Mne jeden cas nesvietili resp. zle svietili blinkre lebo boli trosku pootocene objimky so ziarovkami v pristorojovke. natocil som ich jak treba a vsetko ide
Napsal: pon říj 11, 2010 21:58
od radek mb
Puhi píše:je tam 2101 vďaka znalostiam a šikovnosti bývalého majiteľa motora a 1.7 to proste neuchladí v otáčkach ani náhodou.
Nevím,jestli je to zrovna tím.Tátovi jsem na NIvě (1,7) měnil vodní pumpu,a na té origo z fabriky je vyražené 2101.Co jsem měl náhradní do šestky jsem mu tam dal (taky s nálitkem 2101) a funguje a chladí bez problémů.
Napsal: úte říj 12, 2010 08:47
od Puhi
radku neviem, ale na 4q to nad 110-120 vrie. A to mi predchádzajúca 15ka nerobila, pamätná cesta na ukrajinu s Majom a Tommelom bola mimo dediny stále plný
teplota sa vtedy nehla. A priznám, mal som ju aj von kôli už skoršiemu podozreniu, no nemal som 17kovú tak som ju dal späť. A keďže som ju mal von, porovnával som ju s 01kovou a boli rovnaké.
ps. Chladič tam je fungľovka hliníkový od Mastersport a termostat v 90ke pekne udržuje niečo pod 90°C, takže týmito vecami to byť nemôže
radek mb píše:Co jsem měl náhradní do šestky jsem mu tam dal (taky s nálitkem 2101) a funguje a chladí bez problémů.
aby sme sa rozumeli, podľa toho čo tu z fóra pamätám, majú mať 17ky pumpu s väčšími lopatkami, lebo pri štvrtom valci sú menšie chladiace kanáliky alebo také niečo. A preto mi to asi nestíha uchladiť
Napsal: úte říj 12, 2010 13:05
od vintera
1,7i má sice větší lopatkové kolo v čerpadle, ale i menší musí motor uchladit, zvláště je-li nový chladič. To by muselo být auto naložené někde v kopcích, vedro a plyn na podlaze aby motor lady vařil. Spíše bych si tipnul na termostat, co otvírá pozdě, nebo málo, už se mi to stalo, a byl nový.
Napsal: úte říj 12, 2010 16:29
od Saša
To já bych tipmul špatný předstih nebo chudou směs , pokud je tedy mechanicky vše v pořádku .
Napsal: úte říj 12, 2010 17:57
od vintera
aha, já si neuvědomil, že na 1,7 má puhi karburátor, ale teplota motoru už zlobila dříve, pokud se nepletu.
Napsal: stř říj 13, 2010 13:30
od Puhi
termostat som tam dal z 15ky pretože som myslel že chyba je v ňom a to isté. A chudobná zmes? no neviem, možno sa mýlim, ale to by sa hrial asi vždy že? a on sa hreje hlavne keď mu naložím, a ozon má tuším obohacovač na druhej klapke, takže to mi nejak nesedí. Ale so smesou som sa už hrať skúšal
žiadny progres
predstih je nastavený na 10°, bezkontakt
jedine chyba v rozdeľovači, tie pružinky na odstredivej regulácii sa mi zdali trochu čudné
Napsal: stř říj 13, 2010 22:51
od vintera
nevím kolik se nastavuje předstih u bezkontaktu, ale domnívám se, že základ 10 je moc.
asi to bude tím celkovým seřízením motoru jak píše saša.
Napsal: čtv říj 14, 2010 09:27
od ger007
zalezi aka je tam palica a na bezkontakt sa dava trocha viac ja som na 1500vke jazdil s 8aj kusok zo seriovou hlavu a za 9 zo znizenou hlavou