

Novaja anketa.
Moderátor: Moderátoři
Ale prd. U fáčka rozvody nejspíš taky původní a je klid. Najeto nějakých odhadem 170 tisíc asi A jede to bezproblémově. Akorát si to odvyklo na benzín v tom smyslu že volnoběh je ukrutně nízkej(téměř nulovejzelvotron píše:Jako když se sype železářství
Motor 1,9D je pro felicii ta nejhorší možná volba - tzn. nebrat. Je velmi poruchový, zastaralý, těžký a nápravu ničící. Spotřeba není o mnoho nižší než u benzínu. Pro felicii je jednoznačně nejlepší volba 1,3MPi, která je naprosto nesmrtelná a nezničitelná. Zadřenou jsem ji nikdy neviděl. Maximálně mohou chrastit rozvody, což je oprava za 1000 Kč.vintera píše:marku, to je stejný motor jako u naftové felicie?
s tou jsem byl naprosto spokojen, i při velkém nákladu a slušném výkonu byla spotřeba do šesti litrů, jinak běžně za pět. Pro klidného a spořivého jezdce naprosto beznákladový spolehlivý motor, i když trochu těžší na předek škodovky.
Účinek posilovače řízení se dá u fabie snadno nastavit - sám jsem to u svých fabií dělal. Je tedy otázkou, jak ho máš nastavený ty. Jinak přechod z Lady může být pro někoho šok, sám jsem to kdysi zažil, když jsem přesedl z felicie do fabie, ale po 500 km už se mi do felicie nechtělo. Fabia je zkrátka někde jinde. Jen bych rozhodně nevolil 1,4TDi, jeho projev se příliš neliší od Zetoru 3011Saša píše:
Poznatky z jízdy : Docela jsem si zvykl na posilovač řízení (v malých rychlostech je přínosem) , ale to bylo posledni + . Stále bojuji s předním náhonem který nezatáčí jak jsem zvyklý z Lady a na mizerné topení .