Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Chybí Ti v nové anketě ještě 1,9 TDi 96kW, brouku želví .
[ Komentář přidal: zelvotron: čt listopad 18, 2010 13:38 ]
Ajo, dik. Ono jsem to tam dával naněkolikrát, protože zprvu nešlo vyresetovat původní výsledky, tak mi to pak už vypadlo, ten motor je stejně bohužel znevýhodněnej tím, že nešel koupit v normální verzi.
[ Komentář přidal: zelvotron: čt listopad 18, 2010 13:38 ]
Ajo, dik. Ono jsem to tam dával naněkolikrát, protože zprvu nešlo vyresetovat původní výsledky, tak mi to pak už vypadlo, ten motor je stejně bohužel znevýhodněnej tím, že nešel koupit v normální verzi.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
tu fabiu v jednolitry som si oznacill je je to moej vysnene auto hned po maybachu
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Ale prd. U fáčka rozvody nejspíš taky původní a je klid. Najeto nějakých odhadem 170 tisíc asi A jede to bezproblémově. Akorát si to odvyklo na benzín v tom smyslu že volnoběh je ukrutně nízkej(téměř nulovej ) Ale to si nechám seštelovatzelvotron píše:Jako když se sype železářství
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Není. Je to motor koncepčně novější, hlavně díky přímému vstřiku paliva, navíc je to motor plně elektronicky řízený. Ale dá se říct, že jízdní vlastnosti obou motorů jsou dost podobné, taktéž spotřeba. A z hlediska servisu je Fabia levnější (delší výměnný interval oleje, svíček, filtrů apod.).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
asi nechce
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Dnes si Fábka vyžádala další daň v podobě 588kč za zjištění kódu pro rádio . Po dvoudením stání jsem s ní mně jel skontrolovat odloučené pracoviště . Patrně baterie již není nejmladší a nastartovala až na potřetí kdy sotva otočila motorem . Při prvním pokusu dokonce vypadla celá elektrika a auto samo po 2 vteřinách přestalo točit motorem , bohužel se při tom zakódovalo autorádio . Hledali jsme všude a kód rádia nikde , tak muselo do servisu . Za hoďku a zmíněný obnos zase hraje a známe kód .
Poznatky z jízdy : Docela jsem si zvykl na posilovač řízení (v malých rychlostech je přínosem) , ale to bylo posledni + . Stále bojuji s předním náhonem který nezatáčí jak jsem zvyklý z Lady a na mizerné topení .
Poznatky z jízdy : Docela jsem si zvykl na posilovač řízení (v malých rychlostech je přínosem) , ale to bylo posledni + . Stále bojuji s předním náhonem který nezatáčí jak jsem zvyklý z Lady a na mizerné topení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Motor 1,9D je pro felicii ta nejhorší možná volba - tzn. nebrat. Je velmi poruchový, zastaralý, těžký a nápravu ničící. Spotřeba není o mnoho nižší než u benzínu. Pro felicii je jednoznačně nejlepší volba 1,3MPi, která je naprosto nesmrtelná a nezničitelná. Zadřenou jsem ji nikdy neviděl. Maximálně mohou chrastit rozvody, což je oprava za 1000 Kč.vintera píše:marku, to je stejný motor jako u naftové felicie?
s tou jsem byl naprosto spokojen, i při velkém nákladu a slušném výkonu byla spotřeba do šesti litrů, jinak běžně za pět. Pro klidného a spořivého jezdce naprosto beznákladový spolehlivý motor, i když trochu těžší na předek škodovky.
1,9SDi je jiná káva. Máme ve firmě jednu zasloužilou Octavii 1,9SDi. Na tachometru má 865000km. Lepší už je snad jenom legendární 1,9TDi_66kW rovněž dávaný do Octavií, který bohužel pohřbily emise (dost kouřily). Všechny novější TDi už jsou jenom horší - jak spotřebou tak spolehlivostí.
Účinek posilovače řízení se dá u fabie snadno nastavit - sám jsem to u svých fabií dělal. Je tedy otázkou, jak ho máš nastavený ty. Jinak přechod z Lady může být pro někoho šok, sám jsem to kdysi zažil, když jsem přesedl z felicie do fabie, ale po 500 km už se mi do felicie nechtělo. Fabia je zkrátka někde jinde. Jen bych rozhodně nevolil 1,4TDi, jeho projev se příliš neliší od Zetoru 3011 Mizerné topení je bohužel výsadou dieselů, moje fabia topí výtečně (dokonce lépe než Niva).Saša píše:
Poznatky z jízdy : Docela jsem si zvykl na posilovač řízení (v malých rychlostech je přínosem) , ale to bylo posledni + . Stále bojuji s předním náhonem který nezatáčí jak jsem zvyklý z Lady a na mizerné topení .
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);