Veru tak,papierovo je ten motor "nadupaný",ale veru čakal som od neho viac,aj keď je ešte "surový"KRAES píše:Klimatizáciu zapínam prevážne pri jazde v kolóne, v obci keď rýchlosť je tých nešťastných 50km, či keď je už treba, lebo je už moc teplo. Klimatizácia v Renault-e 21 už stihla vyškoliť a poučiť ako ju s rozumom používať tak, aby s toho nakoniec nebol človek chorý. Ale najlepší účinok má hlavne keď prídem do poriadne rozohriateho auta na slnku a využijem výbornú vec ako je "automatika"!!!! To je poriadny fukot a výborný účinok. Čo sa týka obrovských papierových výkonov iných značiek s motorom o obsahu 1,6 či 1,2 mám na to svoj názor, ktorý zmením len keď to uvidím osobne na motorovej brzdeS tou spotrebou si +- tak isto ako ja.Nepíšeš,či si jazdil aj zo zapatou klímou......

A ešte k tej tvojej jazde cez Sorošku.Na tej 4-ke pri cca 4000ot si nemusel len krátko.Práveže pri týchto otáčkach si v rozmedzí najväčšieho krúťáku,čiže ten motor sa z ľahkosťou točí a má aj priaznivú spotrebu.Škodí mu to menej ako na tej 5-ke pri 2700ot,hlavne ak ideš do takého stupáku ako na Soroške.Ja viem,si zvyknutý na diesel,ale ver my,druhý raz 4-ka a neboj sa tých otáčok
