Veru tak,papierovo je ten motor "nadupaný",ale veru čakal som od neho viac,aj keď je ešte "surový" .Uvidíme časom,keď sestra trocha pojazdí.Tá autoklíma je dobrá,len má bohužial svoje "zvukové"prejavy,ktoré napr.u tej Toyoty nie sú.KRAES píše:Klimatizáciu zapínam prevážne pri jazde v kolóne, v obci keď rýchlosť je tých nešťastných 50km, či keď je už treba, lebo je už moc teplo. Klimatizácia v Renault-e 21 už stihla vyškoliť a poučiť ako ju s rozumom používať tak, aby s toho nakoniec nebol človek chorý. Ale najlepší účinok má hlavne keď prídem do poriadne rozohriateho auta na slnku a využijem výbornú vec ako je "automatika"!!!! To je poriadny fukot a výborný účinok. Čo sa týka obrovských papierových výkonov iných značiek s motorom o obsahu 1,6 či 1,2 mám na to svoj názor, ktorý zmením len keď to uvidím osobne na motorovej brzdeS tou spotrebou si +- tak isto ako ja.Nepíšeš,či si jazdil aj zo zapatou klímou......
A ešte k tej tvojej jazde cez Sorošku.Na tej 4-ke pri cca 4000ot si nemusel len krátko.Práveže pri týchto otáčkach si v rozmedzí najväčšieho krúťáku,čiže ten motor sa z ľahkosťou točí a má aj priaznivú spotrebu.Škodí mu to menej ako na tej 5-ke pri 2700ot,hlavne ak ideš do takého stupáku ako na Soroške.Ja viem,si zvyknutý na diesel,ale ver my,druhý raz 4-ka a neboj sa tých otáčok .