Stránka 33 z 109
Napsal: sob úno 25, 2006 13:41
od rudo.
Predpokladam, že aj ostatni maju skusenosti z nahrievanim motora ako Laďuša. Takže kde je problem v mojej Lade? Poradte. Dik.
Napsal: sob úno 25, 2006 13:55
od rudo.
Dmatej, nevsimol som si tvoju odpoveď. Tvoj stary plechac slape ako hodinky s tym topenim to robis spravne. Myslim si presne to co ty.
Napsal: sob úno 25, 2006 16:09
od rudo.
Jiři, precital som tu Ru stranku. Tak až toto som necakal. je to vôbec mozne? Nechce sa mi ani veriť, že to napisal nezaujaty clovek, ale vyzera to naozaj ako Ru realita. Olejove krúžky na piestoch-životnosť v priemere 120000 km? Vadne ventily na 16 V, na figu bubny, kotúce, nekvalitne prevodovky? Nejake zle el.zdvihace okien, centralne zamykanie to je snad malickost? Este vela inych veci. Som z toho mimo a nechapem aj ja a uz to tu niekto napisal, ako s tym mohli ist Ru do sveta. Toto auto vzniklo bez nejakeho vyvoja. Chapem. Preskocili so Samary na nieco celkom nove. Ale preco do sveta? Neviem po nemecky, odkazujete tu na nemecke stranky. Co pisu nemci? Lebo Ru pisu aj to napr.,ze Lada v nemeckom casopise ADAS bola v teste spokojnosti zakaznikov vyhodnotena na siedmom mieste spolu so Suzuki po vsetkych japoncoch a ze prve bolo Porche. Dokonca, ze tymto nemeckym casopisom bola vyhlasena na prvom mieste co sa tyka lacnej prevadzky s LPG vsetko porovnavali s vozidlami rovnakej kategorie nizsej strednej triedy. Inac 1,5 16 V pozor na dodrzanú vymenu a napnutie rozvodoveho remena.1,5 8 V a 1,6 16 V si uz az taku starost robit nemusia.
Napsal: sob úno 25, 2006 16:28
od dmatej
Laďuša píše:dmatej píše:.....60° po asi 2000 m, 90°C po dalším kilometru. Jinak je to po městě bez kolon.
Když jedu od rodičů z vesnice, tak mám 90°C asi po 3 km.
Neni to to samý
No vidiš, člověk počítá.....
Napsal: ned úno 26, 2006 18:18
od Jiri
Rudo, ten link je na ruskej automobilistickej casopis, neni to zadny vychvalovani cizich znacek ale ani domacich. Vychazi to v rusku i v tistene forme.
spokojenost v něměcku. Kdo si v nemecku koupí ladu je tak trochu fanda zancky nebo socka nebo clovek touzici se odlisovat. Fandove odpusti leccos. Navic je to desne malej statistickej vzorek.
Tech aut jezdi v nemecku dost malo, obcas ctu nemecke forum ale je tam vic lidi co maji starsi modely nebo nivy. Tyhle autaky tim ze jsou jednoduche tak muzou najzdit 200000 bez problemu a kdyz se pri jejich vyrobe obcas neco zprasi tak je zadelano na nekonecnou serii prusvihu.
Jedno se musi nechat , je to velmi usporne auto pokud je vse ok a zere to jen benzin.
V hitorii fora najdes, co jsem mel za problemy. sem tam se neco vysype Skalousovi, Martina ma taky sem tam radosti.
Pokud se chces dovedet co jsou typicke problemy lady, doporucuju precist rusky fora - jezdi tam toho nejvic.
Napsal: ned úno 26, 2006 19:18
od Jiri
Rudo..dovolim si mozna hloupou poznamku.. pokud se koupi autaku nezadluzis az po usi tak tim svuj zivot nezmenis..z toho bych nemel obavy:-))
a ted vazne, na tema orati motoru . jak pises ze otacky prvnich 11km nejdo pres 2000, tak se nediv.. jezdit s 1.5l motorem pod 2000 to nic moc... to se neohreje vubec nic. doporucoval bych mit otacky spis okolo 3000 tedy od 2500 do 3500....tohle mi prijde jako podtaceni. Jinak ja mam cestu do prace mirzne z kopce asi 4km a tak se to taky ohriva dele. kdyz pojedes svizneji , tak se to ohreje behem polovicni trasy.
MOzna by to chtelo prohlednout termostat jestli trochu nepropousti telou vodu.. takze po 4km kdyz mas teplotu tak cca 50st.C tak zzastav a sahni si na chladic- mel by byt cely studeny i jeho horni cast kam usti trubka od chaldice. Pokud ne tak by to chtelo vyndat termostat a kouknot se na to jak se otevira v hrnci s teplou vodou:-) Bohuzel ziguli termostat je obestavenej tim nesmyslem trubek a tak na nej neni videt...
Napsal: ned úno 26, 2006 19:38
od rudo.
Jiří, ešte som všetko necital ani na tomto fore, ale postupne to precitam vsetko. No jedno je mi jasne, ze auto v dnesnej dobe by nemalo mat taketo zavady ako bezne. Ked to porovnam s UA Slavutou co je vlastne Tavria ale štvordverovy liftback, tak co sa tyka kvality spracovania a ceny, tak podla toho co som zatial zistil vyhrava UA. UA auta zdaleka neponukaju taky konfort a su dokonca este naozaj zastaralejsie, ale ovela jednoduchsie a spolahlivejsie ako nove Lady. Ved som chcel aj tieto auta na Slovensko aj dovazat. Nesplnali vsak emisne normy papierovo, hoci v skutocnosti vraj ano. Zaporozie nemalo v skutocnosti zaujem sa s tym trepat sa do EU. A preco taka kvalita na UA? Od krachu ich zachranilo Dejvu. Sucasne vypracovanie aut, je take ze je uz radost na nich pozerat. Korejcov sice Ukrajinci vyhnali, ano vyhnali. Nie nebudem dalej pokracovat. Este chcem napisat, ze dnes som reagoval na inzerat a pokusil som sa tu moju Ladu predat. No vysvitlo, ze kupujuci by za taketo auto dal najviac okolo 100000 sk. Ja som za auto dal 150000sk a pod 170000 som ist nechcel. Takze kym som este neprilipol ku Lade taku ma sice nie trhovu hodnotu, ale hodnotu pre mna. Dufam ze to v buducnosti neolutujem, pretoze nepatrim ku solventnym ludom, ale na aute si dokazem vela veci urobit sam a UA je blizko a bezvizovy styk zatial funguje. Toho Anonymusa ja velmi nezatracujem, lebo si myslim, ze prave on na tomto fore bol najvecsim prinosom, aj ked zo sposobom prednasania svojich zisteni sa velmi nestotoznujem, ale mozno len preto ze som sa do problemu neponoril az tak hlboko ako on a ze ja este stale nie som fanusikom tejto znacky. Uz viac by som tu nemal vyjadrovat pochybnosti ku tejto znacke a budem sa v buducnosti zameriavat len na jej bezporuchovu prevadzku. Zajtra rano sa mrknem na to nahrievanie motora. Zivot ide dalej. Drzim palce vsetkym priaznivcom tejto znacky.
Napsal: ned úno 26, 2006 20:45
od Ctirad Vyskočil
rudo. píše: Toho Anonymusa ja velmi nezatracujem, lebo si myslim, ze prave on na tomto fore bol najvecsim prinosom, aj ked zo sposobom prednasania svojich zisteni sa velmi nestotoznujem, ale mozno len preto ze som sa do problemu neponoril az tak hlboko ako on a ze ja este stale nie som fanusikom tejto znacky. Uz viac by som tu nemal vyjadrovat pochybnosti ku tejto znacke a budem sa v buducnosti zameriavat len na jej bezporuchovu prevadzku. Zajtra rano sa mrknem na to nahrievanie motora. Zivot ide dalej. Drzim palce vsetkym priaznivcom tejto znacky.
Můžeš si udělat obrázek.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... start=4755
Napsal: ned úno 26, 2006 21:19
od Jiri
Ctirade, Rudo
anonymous sice psal to co kde posbiral kde na webu a tvaril se ze sbira info o autech protoze si chce neco koupit - me tohle nevadi, at se rejpe kdev cem chce. Co me vadi je ze urazi okoli a tváří se jako mistr světa. No na tomhle linku diskuze o ruských autech to už vypadá jako správná bitka v cikánský putyce...(dlouho jsem to nečetl ale myslím že se to nezměnilo)
No a co se týče zvažovaného prodeje - Pokud se do auta nemusí pravidelně investovat do velkých oprav a čekat na ty opravy moc dlouho, tak bych se toho zbytečně nezbavoval.
podle toho kolik se prodá nových Lad se dá usuzovat na šance prodeje ojetiny.
Napsal: ned úno 26, 2006 21:42
od rudo.
Mam z toho aj tak dost velku hlavu, sam uznavam, ze je to na mna vela. Tym ze som vyzdvihol Anonymusa som to myslel tak, ze niekedy taky rebel aj dokaze k niecomu vyburcovat. Uznavam kazit naladu ostanym a este sa na to aj smiat je aj pre mna silna kava. Takze urcite som to nemyslel zle. Vela zdaru.
Napsal: ned úno 26, 2006 22:22
od Jiri
nic ve zlem rudo, jen je užitečný vědět co je kdo zač - to se nepozná podle toho čím jezdí ale jak se chová.
Napsal: pon úno 27, 2006 00:05
od Ctirad Vyskočil
rudo. píše:Mam z toho aj tak dost velku hlavu, sam uznavam, ze je to na mna vela. Tym ze som vyzdvihol Anonymusa som to myslel tak, ze niekedy taky rebel aj dokaze k niecomu vyburcovat. Uznavam kazit naladu ostanym a este sa na to aj smiat je aj pre mna silna kava. Takze urcite som to nemyslel zle. Vela zdaru.
Taky přeji mnoho zdaru.
Napsal: pon úno 27, 2006 08:39
od Skalouš
Termostat už mám vyměněný asi dva roky. Když odešel, neohřívalo se to v zimě na víc než 40-50°C. Stál cca 1000-1500kč. Pomalu se mi to ohřívá, když je zapnuté topení. V zimě topení vůbec nevypínám. Mám ho pořád na max. a teplotu v autě reguluju zapínáním a vypínání větráku. Termostatické ovládání topení se neosvědčilo pro střídavé posílání teplého a studeného vzduchu. Vyznávám filozofii, že ten krám má sloužit mě a ne já jemu. Prostě dávám přednost většímu opotřebení a spotřebě se studenějším motorem před mrznutím mojí tělesné schránky.
Jinak mi přijde, že motor po 100tkm jede pořád OK, ale auto dost ohnívá.
Takže i kdybych měl tu plečku ještě 4 roky, jako že asi budu, neb její cena pro prodej se mi zdá menší, než užitná hodnota, tak i když budu motor používat "nahlas" stejně to auto nejspíš dřív zrezne.
Jinak souhlasím s Jiřím, že s Ladou je cokoli pod 2500ot/min. se studeným motorem trochu trápení.
Napsal: pon úno 27, 2006 08:55
od Jiri
Souhlas Skalousi, ja ted resil problem proc auto netopi musel jsem vymenit prepinac kterym se reguluje teplota. (zaplatpanbuh jsem mel z toho stareho regulacniho bloku topeni) Jinak by to bylo zraly na nejakej plne funkcni bastl, paltit 4000 za novou regulaci by se mi nechtelo......
lada zacina topit cca po 1km velmi mirne jizdy. samozrejme ze mam topeni dane na max, jinak by se z auta nedostala vlhkost a mlzily by se okna pri kratkych jizadach, takhle topeni vysusi snih a vodu co tam clovek nataha na botech atd.
Kdybch chctel aby autak vydrzel na veky a clovek ho nemusel opravovat tak ho zavru do garaze a budu se na nej v lete chodit koukat:-)
Napsal: úte úno 28, 2006 10:07
od Jarda
rudo. píše:Skalouš, súhlasim s tebou a servisakov zrejme nedonuti nikto aby urobili viac ako maju, česť vynimkam.
Já bych je alespoň skusil přimět, aby zkontrolovali kompletní výpis závad. Také se mi stalo, že kontrolu ukončili hned jak narazili na první chybovou hlášku - lambda sondu. Jenže lambda sonda reaguje pokaždé, když není něco ve spalovacím procesu v pořádku. A příčina může být jinde (u mě to byla nakonec váha vzduchu).
Jak se to po rosvícení kontrolky chová? Jede to hůře? Dusí se motor pod plynem? Jinak pokud to dělá jen po znovupřipojení AKU, tak bych ho prostě neodpojoval. 55Ah se nevybije za týden.