Stránka 32 z 109

Napsal: pát úno 24, 2006 08:06
od Skalouš
Denso používám taky už cca 70000tkm a zatím byla vadná jen jedna. (Měním po 15000km). Olej z Mělníka Esso Uniflo 15W-40. (Asi není ideální, ale funguje to). Ceny neznám. Převodový olej Aral atd. - to jsem tu rozebíral na začátku zimy. :-)

Napsal: pát úno 24, 2006 09:10
od rudo.
Ani si neviete predstaviť ako ma potešili vaše reakcie. Akurát jedno ma trápi, že u Jiřího to došlo až tam, že už to auto nechce. Nikdy som nebol nejakým veľkým fanúšikom Lady, ale až takéto chyby priznám sa som od súčasnej Lady nečakal. Veď ja som si vlastne chcel zmeniť život kúpou tohoto auta, takže mi naozaj ak to nechcem urobiť ako Jiří, musím iba veriť, že práve tá moja Lada bude poslúchať a verne slúžiť. Veľa zdaru.

Napsal: pát úno 24, 2006 09:16
od rudo.
Wolf, stabilizácia napetia vo vezbe na dobíjanie, čo to asi má na svedomí? Dík.

Napsal: pát úno 24, 2006 09:25
od rudo.
Skalouš, plne s tebou súhlasím, ten olej tam naozaj asi nemá na nič vplyv, ale v servise by to mohli skúsiť riešiť aspoń tým, že by sa mali pokúsiť ho nahradiť trošku večším a pevnejším tesnení, chápem, že sú to možno stotiny mm. Ja som tam tesnenie aj dopasoval za úplne inú cenu a je to OK. ďalej uvidím.

Napsal: pát úno 24, 2006 09:36
od Skalouš
Rudo: Nikdy jsem to neviděl rozebrané. :-( Jen mě na ten olej upozornili před třema rokama při výměně svíček v LPG servisu, jinak bych o něm nevěděl. Servis Lada mi tam pravděpodobně nic dopasovávat nebude (jak je znám) a sám to nebudu řešit, pokud je to bez problémů.

Napsal: pát úno 24, 2006 09:45
od Jiri
ekonomicke ukazatele jsou jednoznacne...proste lada se moc nevyplaci, mam strach se s ni vydat v lete na dovolenou, atd.
Pres vsecky minusy ma lada docela odolny podvozek staveny na horsi cesty, a na snehu se s ni jezdi vemi dobre (samozrejme 4x4 je lepsi, uzaveka diferaku by se hodila taky). Prostorny kombik s velmi dobrou spotrebou (pokud vse funguje jak ma). Kdybych s autem jezdil jen o vikendech a mel cas si to opravovat sam... asi bych to vydrzel. Nerikam ze jiny auto nebude mit problemy ale posledni dobou neni mesic kdyb by se na to nemuselo sahnout.....
Ted to bude vypadat jako kdybych anonymousovi z oka vypadnul ale kdyz clovek precte rusky fora o tehle autech a nebo www.zr.ru tak poruchovost je oproti vsem starsim zigulikum docela vysoka.

Napsal: pát úno 24, 2006 10:14
od Wolf
rudo. píše:Wolf, stabilizácia napetia vo vezbe na dobíjanie, čo to asi má na svedomí? Dík.
Ja jsem jenom uvazoval, co by mohlo zpusobovat hlaseni poruchy po relativne delsi dobe, vzdyt 100 km neni zase tak malo, zejmena vezme-li se v uvahu frekvence komunikace RJ s cidly :) . A tak mne napadlo, ze po ujeti takove drahy by se mohla baterka zacit tvarit, ze je plne nabita, alternator podle toho upravi vystupni proud a take napeti a v pripade nejake chyby ve stabilizaci by mohla RJ vyhodnotit nestandartni napeti (mimo rozsah). Je to jenom uvaha selskym rozumem, ale ac by se po ujeti teto drahy mohlo takto projevit i nejake cidlo, popravde receno si nedovedu predstavit, ze by, v pripade, ze by se zavada projevovala napriklad po jeho ohrati, prohrivalo tak dlouho, at jiz by bylo kdekoliv. W.

Napsal: pát úno 24, 2006 10:19
od Skalouš
Jiří: Neviděl bych to zas tak černě.

Napsal: pát úno 24, 2006 10:30
od dmatej
Jiri: Jenže oproti Anonymovi je tu jeden výraznej rozdíl - netlacháš o něčem, čemu nerozumíš. Nadáváš holt právem a zjevně z toho nemáš škodolibou radost, jako on (ono taky radovat se z poruch vlastního auta by bylo tak akorát na ústav :-) ).

Napsal: sob úno 25, 2006 08:56
od rudo.
Ahojte vetci, takže olej Mogul polosinteticky som nezohnal. Tu majú České oleje len obycajné minerálne do starých Škodoviek a pod. Je pravda, že všetko som neobehal, ale poradiť mi kde som bol nikto nevedel. Čo sa týka sviečok vďaka za stranku na katalog Brisk. Nikde tam kde so bol tu katalog na Brisky nemali a ani poradiť nevedeli. Pri zhaňani sviecok a oleja v ramci kondicie na bicykli som hlavne zistil, a mi bolo aj povedane aby som zbytone nestracal cas a kúpil to co mi ponúkajú. Nasiel som olej synteticky 620 sk - 4l a to APISLICFEC ACEA A3/B3 SAE 10W-40 v dobrej cene bol v predajni Lada, predavacka radila, že môže byť. Poradte ci môže. Predtym som mal GTX 3 mineralny. A kolko vydrzi sintetika. Predavacka v Lade tvrdila, ze zivotnost oleja je urcena len vyrobcom auta, co podla mna je blbost. Ak davate olejovy filkter? Staci najlacnejsi? Ten co tam ma je taky. Zatial vsetko. Ahoj.

Napsal: sob úno 25, 2006 09:10
od rudo.
Wolf, s tym napetim od alternatora som pochopil, ale s tym cidlom velmi nie. Znamena to, ze ak by bol problem v nejakom cidle, tak uz by davno skoncilo? Inac mi je jasne, ze to tu uz asi neporiesime. Podla mna ten dedko ak to tu chce odstranit, tak musi ist na UA, co nie je daleko, ale pre starsieho pana na dochodku aj chorlaveho je to dost problem. Tu to asi neporiesi, lebo tu servisaci sa maju este vela ucit a myslim si ze sa im ani ani velmi nechce.

Napsal: sob úno 25, 2006 09:14
od rudo.
Skalouš, súhlasim s tebou a servisakov zrejme nedonuti nikto aby urobili viac ako maju, česť vynimkam.

Napsal: sob úno 25, 2006 09:17
od rudo.
Ako sa vam nahrieva motor? Dnes rano bolo -8 motor sa mi nahrial na 50 stup. až po siedmich km a na 90 az po 11 km, pri max otackach 2000. Je to v pohode?

Napsal: sob úno 25, 2006 11:46
od dmatej
Olej API SL by měl bejt dobrej.

To ohřívání ale ne, asi bude blbej termostat.... :( Počkej ale, co ti napíše Skalouš, já mám úplně jiný auto ;-)

U mýho starýho pekáče s nastavením na studenej vzduch, mám 60° po asi 2000 m, 90°C po dalším kilometru. Jinak je to po městě bez kolon.
Když jedu od rodičů z vesnice, tak mám 90°C asi po 3 km.

Pro jistotu do těch 60°C vypínám topení, pak ho zapnu.

Napsal: sob úno 25, 2006 13:09
od Laďuša
dmatej píše:.....60° po asi 2000 m, 90°C po dalším kilometru. Jinak je to po městě bez kolon.
Když jedu od rodičů z vesnice, tak mám 90°C asi po 3 km.
Neni to to samý :?: