Stránka 4 z 19

Napsal: čtv úno 05, 2009 08:58
od Maniac
Aspoň si už netrhnu taků ostudu jak minule na sprintech. :D (ale za to mohla pumpa, kdo mohl tušit, že to od 5500ot/min nebude dávat benzín :lol: ) Dal bych si pak s tebou Atexi v budoucnu závod,ale to by nebylo fér :)

Napsal: čtv úno 05, 2009 09:29
od Atex
Aspoň si už netrhnu taků ostudu jak minule na sprintech. :D (ale za to mohla pumpa, kdo mohl tušit, že to od 5500ot/min nebude dávat benzín :lol: ) Dal bych si pak s tebou Atexi v budoucnu závod,ale to by nebylo fér :)
tuhle vyzvu prijmam ;-)

Napsal: čtv úno 05, 2009 09:58
od Pája
Koukám, že čerti nikdy nespěj... :?

Napsal: čtv úno 05, 2009 10:11
od čmelák
ja taky skusim ale este nemam motorik :cry:

Napsal: čtv úno 05, 2009 11:17
od Jimmi
Maniac píše: ...navíc nevím proč,ale motor má s karburátorama hezčí zvuk... ...i když nevím proč...
Podle mě jiná konstrukce a tvar sání. I když vstřikovacího žigula jsem na vlastní oko nikdy neviděl, soudím podle svojí corolly.

Napsal: čtv úno 05, 2009 11:26
od Maniac
Atex píše:tuhle vyzvu prijmam
čmelák píše:ja taky skusim ale este nemam motorik
Ještě sem neřek že budu :D
Jimmi píše:I když vstřikovacího žigula jsem na vlastní oko nikdy neviděl, soudím podle svojí corolly.
Myslel sem u toho dvoulitru,ale asi máš pravdu, u karbecu slyšíš jak to auto dýchá přes dify. :wink:

Napsal: čtv úno 05, 2009 11:51
od Pája
Moc se nekasejte! Takový HáTéPéčko syči taky dost dobře. Tak bacha!

Napsal: čtv úno 05, 2009 19:14
od Jelen
Hm, jenže HáTéPéčko syčí jak klubko hadů, ale nejede. Píchlá duše taky syčí :-P :mrgreen:

Napsal: pon úno 09, 2009 10:03
od Maniac
Pája píše:Takový HáTéPéčko syči taky dost dobře.
Ale neumí se pořádně nadechnout. :P Jen mě zajímá jak to seřídím dva dvojity karbeci. :?: Pokud stím má někdo zkušenost. honem sem s ní:)

Napsal: pon úno 09, 2009 10:14
od Pája
Stačí ti na to akorát ucho, brzda, synchrometr, lambda, analyzátor a hromada trysek a vzdušníků. :lol: Některý věci je lepší nevědět...

Napsal: pon úno 09, 2009 10:57
od Maniac
Tak to si mi udělal radost :lol: . Se s toho po....

Napsal: pon úno 09, 2009 11:11
od Hurikán
Problematiku seřízení dvou karburátorů budou určitě velmi dobře znát třeba majitelé Octávií Touring Sport, anebo Felicií Super. Nejlepší je na to použít synchrotest. Zkus se tedy podívat na nějaké jejich veteránské fórum, neboť princip bude stejný. :wink:

Napsal: pon úno 09, 2009 11:48
od Pája
Majitelé turing sportů na to budou koukat jako tele na nový vrata. Všechno de, když se chce. Karbce rozebereš, zkontroluješ jestli jsou osazený a nastavený stejně. Mrskneš je na příruby, sesynchronizuješ proti světlu kapky a pověsíš karbce na motor. Podle ucha nastavíš volnoběh, jde to dobře, jen musíš mít aspoň trochu odpovídající volnoběžný trysky, dobrý ucho a trpělivost. Trvá to trošku dýl, ladíš přece jen čtyři volnoběhy a ne jeden. No pak si navrtáš lambdu do laufu se kterou změříš jak ti to míchá směs za jízdy a podle toho ladíš osazení trysek a vzdušníků. No a nakonec to vezmeš na výkonovou brzdu, kde to už jenom doladíš, aby to mělo hezkej projev. Už se na to patlání móc těšim... :lol:

Čmeláku!, kde sou ty karbce?!

Napsal: pon úno 09, 2009 12:45
od Maniac
hmmm, díky za radu hned aspon vím jak na to. uvidíme jak top pojede, ale ještě mě čeká vyřešit finance a seskládat to.
:wink:

Napsal: pon úno 09, 2009 13:42
od čmelák
v szegede