Stránka 4 z 5
Napsal: pát pro 05, 2008 15:48
od vladdo608
Saša:
tak zatial som len zmeral napätie na zapalovaciom bloku je tam 12 V to je dobre nie ? co dalej ?
a diagnostiku skusim urobit nazajtra lebo teraz uz zacina byt tma a z tym sa mi bude treba trochu pohrat
Napsal: pát pro 05, 2008 15:49
od vladdo608
a mozno sa mi aj podari zohnat pristroj na diagnostiku tak to uz sa uvidi zajtra....
Napsal: pát pro 05, 2008 16:15
od Cory
Saša píše:
Pro svojí funkci (aby dával jiskru) potřebuje pouze napájení a signál ze snímače otáček . Není dokonce nutno ani uvádět modul do nouzového režimu (kdy okamžik zážehu neřídí ŘJ) LED krásně indikují která cívka právě pálí . Páč nemám doma snímač otáček , tak se raději neptejte čím jsem ho nahradil . "Chudák modul" , ale je vidět že snese hodně .
Ako sa potom reguluje predstih?? Cez RJ?
Napsal: pát pro 05, 2008 18:49
od Saša
Zapalovací modul pracuje ve dvou režimech . Do 500 ot/min (startovací režim) je jiskra řízena zapalovacím modulem . Při překročení 500 ot. ŘJ vyšle povel k zapalovacímu bloku a ten se přepne do módu kdy je řízen z vnějšku (vonkajšku) ŘJ. Ta již pak dle naprogramované tabulky a okolností řídí předstih .
Napsal: ned pro 07, 2008 15:41
od Trevor
Rob co ti tu ludia pisu a problem hned vyriesis. Daj dole veko filterboxu a nech ti niekto startuje. Ak sa na klapku strieka benzin tak je problem s budenim cievok a preto to nehadze iskru. Ak to pri startovani nestrieka benzin tak ecu motora nema signal otom ze sa otaca kluka. Problem by som videl na spatne cidlo polohy klukovky alebo niekde vo vodicoch od cidla k zap. modulu. Toto co som napisal plati za predpokladu ze na pravom konektore zap. mod. je po otoceni kluciku 12V tak ako ti pisal sasa.
V podstate su tri moznosti.
1. - spatny kontakt alebo nie je napetie
2. - spatne cislo
3. - spatny zapalovaci modul
Napsal: ned pro 07, 2008 21:43
od Maysner
Trevor píše:Ak to pri startovani nestrieka benzin tak ecu motora nema signal otom ze sa otaca kluka.
nemusi byt pravda. u tommelovyho kombika pred trnavou sme museli trysku profouknout kompresorem a sla ok. ucpal ji nakej bordel z nadrze
Napsal: pon pro 22, 2008 14:58
od vladdo608
Cau chlapi sorry ze som tu nepisal ale som mal PC v oprave aa tak tu diagnositku som spravil lenze ono mi to neukazalo ziaden kod 12 ale od zaciatku mi to zacalo pravidelne blikat asi po pol sekunde moze to byt tym ze diagnostika je v hajzli ? a este by som sa chcel opitat ci to ma nahon na rozdelovac a ked tak by som to prerobil..........
Napsal: pon pro 22, 2008 15:37
od Luděk Musil
For all mimo Vladdo608: kluci řekněte mu někdo, jak se z blikání žárovky C-E pozná, který dává kod. Já právě odcházím (už tak s velkým zpožděním) a vrátím se kdovíkdy. Dík. L.
Napsal: pon pro 22, 2008 17:38
od Saša
Po spojení kontaktů "A" a "B" diagnostické zásuvky se zapne klíček (nestartovat) a kontrolka C-E začne "vyblikávat třikrát kód 12 . Je to trochu analogie morseovy abecedy jen jednoduchší .
Kód 12 BLIK mezera (1.2s) BLIK BLIK mezera (3.2s) . To celé se poakuje 3krát , poté začne ŘJ vysílat další kódy . Každý 3 krát .
Pokud v pamněti ŘJ nejsou chybové hlášky (odpojení baterie na delší dobu) bude vysílán jen kód 12 .
Napsal: úte pro 23, 2008 16:41
od vladdo608
no takze uz mi odisla aj baterka budem to musiet spravit na nabijacke to by nemalo poskodit nic..........a mam jednu otazku ma to nahon na klasicky rozdelovac mislim dnu v motore pretoze diera je zablendovaná ale keby tam bol tak by som to prerobil na klasiku a bol by pokoj..........
Napsal: úte pro 23, 2008 16:49
od Marek89
vladdo608, Majo to už robil, opýtaj sa ho.
Napsal: úte pro 23, 2008 18:24
od Laďuša
Pokud vim, rozdělovač je hnanej od olejovýho čerpadla a to je i ve stříkačkach, takže přerob by neměl bejt problém.
Ale iba teoretizujem, takže mě neber za bernou minci
Napsal: úte pro 23, 2008 18:40
od Saša
vladdo608 píše:no takze uz mi odisla aj baterka budem to musiet spravit na nabijacke to by nemalo poskodit nic
Neopovažuj se místo baterie připojit nabíječku !!! Drtivá většina nabíječek má bez zatížení napětí třeba 20V a to již dokáže něco poškodit . Nech tam vybitou baterku a k ní připoj nabíječku .
Co se týče montáže rozdělovače tak tam normálně pasuje dole je i kolo s "tisícihranem"
Napsal: úte pro 23, 2008 20:42
od Maysner
dira po rozdelovaci neni zablendovana ale je tam jen namontovana "zaslepka"
Napsal: sob pro 27, 2008 17:48
od vladdo608
este mam otazku bude mi tam pasovat rozdelovac z 2101 alebo budem potrebovat z novsich ? ci vsetke rozdelovace su rovnake ?