Napsal: ned lis 02, 2008 21:14
Alberte, jakej je, prosim, rozdil mezi diferakem se zvysenou svornosti a samosvornym?
Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...Hurikán píše:Kopr píše:Proč mám vždycky strach číst tvoje přízpěvky ?? obsah je pořád jeden a ten samý nejede to a pořád se to sereMoje řeč. K tomu už není co dodat.Kopr píše:Tak co s tím hodláš dělat chlape ???? Ale řekni není to supr oprava vyměnit jen jednu součástku a je po problémech ?? já už tě delší dobu čtu ty musíš být strašnej divočák a to jsem tě ještě neviděl stačí to číst a dostávám dojem že by jsi se měl né malinko ale dost krotit a to buď rád že nemáš love na ferrari to už by si nebyl mezi náma tak se seber a přemýšlej nad tím chlape jeden ušatej
Miči píše:z 0 na 100km/h v reálu za 12,73s dle mýho soudu je mizernej čas...chci, aby to šlo z 0 na 100km/h za 11s v reálu pak to bude na hraně, abych přestal nadávat. Optimální je 0 na 100km/h za 9-10s ...Pokud chceš tyto parametry, tak si nemáš kupovat 14náctistovku, navíc předohrab a Peugeota k tomu. Měl sis koupit třeba Sierru 2.0 DOHC. Výkon 125 k; toč. moment 180Nm; zadní náhon; nezávislé zavěšení zadních kol na delta ramenech; dif standartně se zvýšenou svorností, nebo někdy i přímo zcela samosvorný. S tím bys neměl problém udělat z 0 na 100 kolem 9.Miči píše:... ovšem teda ten pežot je těžce nedotáčivej a není to s tím ono,
Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.
Nevím jestli to popíšu dobře, ale alespoň podle toho, jak mě to vysvětloval jeden fachman přes Fordy, tak dif se zvýšenou svorností by neměl dovolit přenos momentu 0-100%, ale třeba 10-90% Samosvorný se pohybuje od 50-50% do třeba max. 35-65%Malda píše:Alberte, jakej je, prosim, rozdil mezi diferakem se zvysenou svornosti a samosvornym?
Tak to je fakt "velký" rozdíl 1,6 a 1,4 No podle toho co popisuješ, si právě to nevšimnutí neumím moc dobře představit.Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Tak to je fakt "velký" rozdíl 1,6 a 1,4 No podle toho co popisuješ, si právě to nevšimnutí neumím moc dobře představit. [/quote]Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh/ ...nicméně po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině
Nevím no, napadlo mně vrátit papíry. Když to vysvětlím, tak po takové nehodě jako se Ti stala bych už NIKDY v životě, ze zásady, nepředjížděl.Miči píše:no a teď někdo poraďte co dál
když vono něco jede do protisměru, je potřeba rychle zmizetLaďuša píše:Opravdu je při předjíždění kamionů nutno podřazovat ve 145km/č na trojku?
Miči píše:Tak další závada....při podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh
Miči píše:Marek mi to říká taky, že prej stačí vyměnit jedna součástka - mezi sedačkoua volantem....a je po problémech..
Miči píše:...po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině...
Miči píše:...a jinak si vyloženě chodím zajezdit,když jsou prachy na palivo...prostě mimo dopravní špičku, na silnice s nulovým provozem...
Je mi líto, ale dle výše zmíněného mě opravdu nezbývá nic jiného, než souhlasit s tímto:Miči píše:ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
A ještě jednou napsat:zelvotron píše:neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím
Hurikán píše:Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.
to nikdo nemusí říkat, chování na silnici je odrazem Tvé (nejen)duševní vyzrálosti...nech to dozrát, to časem přijde. Každopádně kam jsi jel že jsi musel za cenu zničení výfuku a možnosti eliminace sám sebe předjet ty 3 kamiony? Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidímMiči píše:To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Miči píše: To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Drobek píše: Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidím