Stránka 4 z 5

Napsal: ned lis 02, 2008 21:14
od Malda
Alberte, jakej je, prosim, rozdil mezi diferakem se zvysenou svornosti a samosvornym?

Napsal: ned lis 02, 2008 21:36
od Miči
Hurikán píše:
Kopr píše:Proč mám vždycky strach číst tvoje přízpěvky ?? obsah je pořád jeden a ten samý nejede to a pořád se to sere :?: :?: :roll:
Kopr píše:Tak co s tím hodláš dělat chlape ???? Ale řekni není to supr oprava vyměnit jen jednu součástku a je po problémech ?? já už tě delší dobu čtu ty musíš být strašnej divočák a to jsem tě ještě neviděl stačí to číst a dostávám dojem že by jsi se měl né malinko ale dost krotit a to buď rád že nemáš love na ferrari to už by si nebyl mezi náma tak se seber a přemýšlej nad tím chlape jeden ušatej
Moje řeč. :wink: K tomu už není co dodat.
Miči píše:z 0 na 100km/h v reálu za 12,73s dle mýho soudu je mizernej čas...chci, aby to šlo z 0 na 100km/h za 11s v reálu pak to bude na hraně, abych přestal nadávat. Optimální je 0 na 100km/h za 9-10s ...
Miči píše:... ovšem teda ten pežot je těžce nedotáčivej a není to s tím ono,
Pokud chceš tyto parametry, tak si nemáš kupovat 14náctistovku, navíc předohrab a Peugeota k tomu. :wink: Měl sis koupit třeba Sierru 2.0 DOHC. Výkon 125 k; toč. moment 180Nm; zadní náhon; nezávislé zavěšení zadních kol na delta ramenech; dif standartně se zvýšenou svorností, nebo někdy i přímo zcela samosvorný. S tím bys neměl problém udělat z 0 na 100 kolem 9. :P

Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl. :| :idea:
Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...

Napsal: ned lis 02, 2008 22:30
od Hurikán
Malda píše:Alberte, jakej je, prosim, rozdil mezi diferakem se zvysenou svornosti a samosvornym?
Nevím jestli to popíšu dobře, ale alespoň podle toho, jak mě to vysvětloval jeden fachman přes Fordy, tak dif se zvýšenou svorností by neměl dovolit přenos momentu 0-100%, ale třeba 10-90% Samosvorný se pohybuje od 50-50% do třeba max. 35-65%
Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Tak to je fakt "velký" rozdíl 1,6 a 1,4 :D No podle toho co popisuješ, si právě to nevšimnutí neumím moc dobře představit. :)

Napsal: ned lis 02, 2008 23:02
od Miči
Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Tak to je fakt "velký" rozdíl 1,6 a 1,4 :D No podle toho co popisuješ, si právě to nevšimnutí neumím moc dobře představit. :)[/quote]

tak v případě těch 309 je to 10kw :wink: ... no jo asi je to tu moc divoký, sakra Marku se mě zastaň ne? :P :wink:

Napsal: úte lis 04, 2008 13:14
od Miči
Tak další závada....při podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh/ (odpovídá 6000ot na trojce) mi bouchnul zadní tlumič výfuku....bylo to velice nepříjemné neboť náhlý pocítelný pokles výkonu se mi vůbec nehodil...nicméně po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině:

A3 1.9 TDI
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1896 cmł, vrtání 79,5 mm a zdvih 95,5 mm, komprese 19,0, přeplňování turbodmychadlem, výkon 74 kW (100 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 240 Nm při 1800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2513 mm, hmotnost 1185 kg, maximální rychlost 188 km/h a zrychlení na stovku za 11,0 s

netušil....a po dalších asi 5km došlo i něj...

no a teď někdo poraďte co dál, na netu jsem našel toto:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6767065

Napsal: úte lis 04, 2008 13:32
od zelvotron
Miči píše:v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh/ ...nicméně po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině
:mrgreen:
neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím :lol: :oops:

Napsal: úte lis 04, 2008 14:36
od Teepee
Miči píše:no a teď někdo poraďte co dál
Nevím no, napadlo mně vrátit papíry. Když to vysvětlím, tak po takové nehodě jako se Ti stala bych už NIKDY v životě, ze zásady, nepředjížděl.
Ostatně to jsem se naučil už dřív a není s tím problém. Žádná ušetřená minuta, nebo třeba i hodina mi nestojí za to, abych nedojel s úsměvem na rtech a jistotou, že jsem dodržel ze zákona dané Neohrozit, Neomezit.
A ještě něco. Právě kvůli takovým závodníkům jako tady čtu, bych si přál mít ještě silnější auto. Protože by bylo kolem mne ještě více slabších pekáčů, ve kterých sebevědomí předjíždějících řidičů je vlastně syrovým vajíčkem pod mým plynovým pedálem. A už jen tohle vědomí mi dopřeje bezpečnější jízdu, protože si nemusím nic dokazovat.
Jak už tu dvakrát zaznělo, tak potkat na silnici bych Tě též nechtěl.

Má rada zní. Kup si pořádný auto (více než 100-110kW), pak pochopíš o čem tu píšu.
Jak praví přísloví, z "Hovna bič neupleteš", tím že si nedáš pokoj, zamažeš se brzy zas.

Napsal: úte lis 04, 2008 17:43
od Miči
ale tam opravdu nešlo o závodění, jenom na hodně rovném úseku o předjíždění několika kamionů.... :cry:

Napsal: úte lis 04, 2008 18:55
od Laďuša
Opravdu je při předjíždění kamionů nutno podřazovat ve 145km/č na trojku? Nebylo by lepší jí tam dát už v 80 a pak radši za 4?

Napsal: úte lis 04, 2008 19:07
od Drobek81
Laďuša píše:Opravdu je při předjíždění kamionů nutno podřazovat ve 145km/č na trojku?
když vono něco jede do protisměru, je potřeba rychle zmizet :lol:
Jinak Miči, zapisueš se dobře čeče :wink:

Napsal: úte lis 04, 2008 19:14
od Hurikán
Miči píše:Tak další závada....při podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh
Miči píše:Marek mi to říká taky, že prej stačí vyměnit jedna součástka - mezi sedačkoua volantem....a je po problémech..
Miči píše:...po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině...
Miči píše:...a jinak si vyloženě chodím zajezdit,když jsou prachy na palivo...prostě mimo dopravní špičku, na silnice s nulovým provozem...
Miči píše:ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Je mi líto, ale dle výše zmíněného mě opravdu nezbývá nic jiného, než souhlasit s tímto:
zelvotron píše:neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím
A ještě jednou napsat:
Hurikán píše:Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.

Napsal: úte lis 04, 2008 23:10
od Miči
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: to není fér, copak jste nikdy nikdo nepředjeli kamion? Nemůžu za to že jeli tři za sebou....

OK, od dnešního dne tedy 4.11.2008 prohlašuji, že budu jezdit na spotřebu, tedy nebudu využívat pole otáček spalovacích motorů nad 3500ot.min. To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....

Napsal: stř lis 05, 2008 07:35
od Drobek81
Miči píše:To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
to nikdo nemusí říkat, chování na silnici je odrazem Tvé (nejen)duševní vyzrálosti...nech to dozrát, to časem přijde. Každopádně kam jsi jel že jsi musel za cenu zničení výfuku a možnosti eliminace sám sebe předjet ty 3 kamiony? Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidím :roll:

Napsal: stř lis 05, 2008 07:41
od JmJ
Na spotrebu jezdit nemusis, ale musis umet jezdit :-). Coz ty o sobe tvrdis ze umis, pricemz si poslal VAZa pres strechu :-). Mam kolegu, ten tu jizdu neproziva jako ty, presto ma cestovni prumernou rychlost kolem 100 km/h mimo dalnice a podle odhadu najel 1200000 km bez nehody. Jezdi tak, jak dovoluji tve schopnosti. To, ze nehoda nebyla primo tva vina, neznamena, ze tve schopnosti rizeni jsou dokonale. Naopak. Pokud by jsi nehode zabranil, pak bys byl king. Nevim kolik km mas najezdeno, ale pocitam, ze moc to nebude. Ja toho taky moc nenajel. Tak neco pres 100 000 km za 10 let. Jsou lide, co najedou 40 - 50 000 rocne. O tech se pak da rict, ze maji zkusenosti. My jsme jen takovy sedy prumer. Je potreba si to uvedomovat. S tim, jake uzivas otacky motor, to nema co delat. Klidne ten pezotacky motor zase znic, jako vsechny predchozi :-)

Napsal: stř lis 05, 2008 09:42
od Teepee
Miči píše: To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Drobek píše: Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidím

Správná úvaha, patříš-li mezi ty, které popisuje Drobek, pak i já říkám, že jsi debil.
Jinak každý si musí vyzkoušet, kolik to snese, ale ne tím, že se bude snažit dostat (Ohrozit, Omezit) průměrně výkonné auto, jako bylo to Audi. V silničním provozu jsme všichni účastníci. Nikdo není predátor a nikdo není kořist.
Jen na okruhu, nebo uvážlivě na nějakém prázdném a přehledném úseku ať lítají saze a špóny.