Stránka 4 z 25

Napsal: úte říj 21, 2008 20:00
od Maysner
spis mezi vanu a cidlo. trubicku je lepsi a uhlednejsi privarit zevnitr

Napsal: úte říj 21, 2008 20:10
od Vašátor
Třeba takto 8)

Napsal: stř říj 22, 2008 06:24
od Pája
Ty máš doma závitník na stejnej závit jako je na čidle? Topenářský trubky sem viděl jen mosazný, tak proto sem se ptal...

Jo a to čidlo ti něco ukazovalo, kdyžs ho měl vyvrtaný takhle vysoko?

Napsal: stř říj 22, 2008 10:07
od Vašátor
Je tomu už nějaký ten rok, co jsem dělal motor 1600ccm dle VFTS s výkonem okolo 150PS. Nakonec se to vše zastavilo na financích, autí mi shnilo a přešel jsem na veterány. Nyní s motorem jezdí Milan Blahout. Jak čidlo měřilo tudíž netuším. :D Kdybych to dělal já, asi bych ho šoupl níže - vanu jsem takto koupil, respektive dostal s kupou ND k motoru. 8)

Napsal: stř říj 22, 2008 10:24
od Pája
To by mě zajímalo, jak se dělá motor "dle VFTS" :?:

Napsal: stř říj 22, 2008 10:49
od Vašátor
http://www.ladaauto.wz.cz/motor/motor.htm

Mno, odlehčíš a vyleštíš co se dá, uděláš takový ty klasický úpravy, pak uděláš nebo seženeš soutěžáckou hlavu s většíma ventilama a silnějšíma pružinama, praskneš na ni ostrou vačku se zvýšenýma zdvihama (nikoli přebrus klasiky), načasuješ a osadíš dva horizontální dvou karby. Já použil Dell Ortho 40DHLA. Mno a nesmí se zapomenout na výfuk...atd. A taky se musíš smířit s brutální spotřebou.
Akorát jak jsem již psal, motor mi už rok neříká pane.
A "dle VFTS" podle toho, že VFTS byl soutěžáckej motor 1600ccm s výkonem 170koní.

Napsal: stř říj 22, 2008 14:38
od Pája
Nechci se tě nijak dotknout, ale ten tvůj pokus má do VFTS hodně daleko a já osobně bych tomu "motor dle VFTS" radši vůbec neříkal.

Napsal: stř říj 22, 2008 15:27
od Vašátor
Když myslíš ... vím, že s fotek toho moc poznat není, ovšem kdyby jsi motor viděl naživo a věděl co vše s ním bylo dělané, určitě by jsi tvrdil něco jiného. Jako zatím všichni, s kterými jsem se o tom tehdá bavil a co tomu opravdu rozumí. Tím se tě ale nechci nijak dotknout. :wink:

Napsal: stř říj 22, 2008 15:45
od Pája
Napadá mě pár argumentů, ale nebudem se hádat.

Napsal: stř říj 22, 2008 19:45
od Maysner
mam to cidelo na 17ce zhruba ve stejnych mistech jako mel vasek. po ohrati motoru v teplotach co jsou venku mi teplomer ukazuje cca 70°C na oleji, kdyz tomu davam a jedu v tockach neustale pod plynem jde k 90ti. uz mi to ukazovalo i 95°C.
lepsi fotku nemam :roll:
ObrázekObrázek

Napsal: ned lis 09, 2008 21:04
od rosta
pavle co fotky? fuksa tomas mě volal že prý pasujete 1800 do auta-tak kde jsou fota? :evil:

Napsal: ned lis 09, 2008 22:27
od Pája
Co bys chtěl vidět. Normální špinavá práce, rach, křup, bum a bylo to tam. Z venku je ten motor nemlich stejnej. I výrobní číslo je stejný. :lol:
Startér od Magnetonu se svodama Janodob si nerozuměl, ale kladivo to srovnalo. Protočil se jeden šteft na slientbloku motoru, ale jinak naskočil prakticky na brnk. Stačilo jen pootočit předstihem a začal brumlat. Je to sirový, odlehčený a rozhádaný, ale to se snad časem trochu usadí a bude to sloužit.
Za pomoc při stavbě bych rád poděkoval spoustě lidem, co se na tom podíleli, ale ze všeho nejvíc asi Tomášovi Fuksovi za dnešní celodenní pomoc při instalaci motůrku a našemu králi za podělení se o zkušenosti a nějaké to know-how. Díky kluci.

Napsal: pon lis 10, 2008 08:23
od Luděk Musil
Pája píše:... a našemu králi za podělení se o zkušenosti ...
což mi připomíná, že bych zase mohl pracovat na tom svým ... .
Dílna, která mi opracuje hlavu je nalezena, jen "to" chce znovu přepočítat a zadat. L.

Napsal: pon lis 10, 2008 22:25
od Fuksa.Tomas
Nemáš mi za co děkovat.Aspoň sem byl první kdo ho slyšel :lol:

Napsal: stř lis 12, 2008 08:54
od Pája
Tak sem si včera vyměnil olej. Byl krásně šedo-stříbrnej. :shock: A když už sem byl u toho, tak sem si změřil tlaky ve válcích. 15-15-15-15 :shock: Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc. Na druhou stranu, když vezmu v úvahu, že sem si kompresní prostor v hlavě i zářezy v pístech pro ventily dělal růčo, docela dobře se to sešlo. No uvidíme za jak dlouho se mi to rozsype...