Stránka 4 z 6

Napsal: pát led 30, 2009 20:03
od Křečík Barbuška
Jestli máš možnost mít íčkový tak jej klidně vem, možná je i silnější. Zapojení přeci nemůže být žádný problém.

Napsal: pát led 30, 2009 20:20
od Little Red Riding Hood
Koko Loko, ještě k te přestavbě toho klasickeho altiku na altik s regulátorem.. jak jsi o tom psal tak by jsi to nedělal kvůlu tomu přístupu, nebo jsi to myslel tak že to jde namontovat ale fungovat to nebude??.. A kdyby jo, tak stači domontovat jen TOHLE , nebo je potřeba ještě něčeho??..

Napsal: pát led 30, 2009 20:28
od Křečík Barbuška
Ano, stačí domontovat jen "tohle" a jezdíš, ale uvaž. Budeš se s tím srát, abys to namontoval, bude to fachčit, pak to náhodou buchne (nateče ti do toho nemrzka a časem to zoxiduje) a budeš to muset vyhazovat ven. Samotné "tohle" stojí tuším kolem třech stovek, zatímco elektronická náhrada mechanického regleru tuším půlku.

Napsal: stř říj 21, 2009 20:04
od Little Red Riding Hood
prosim poraďte někdo jak správně zapojit otáčkoměr a tlak oleje do kabeláže z hranatého, jde mi hlavně o patici a pin na pojistkovce... díky..

Napsal: pát říj 23, 2009 13:16
od Little Red Riding Hood
díky...

Napsal: pát říj 23, 2009 14:38
od Saša
Jsou to jen dva dráty . Na palubce Ti pin pro otáčkoměr řeknu , ale na pojistkovce to nevím . Já bych asi ty dráty natáhl extra . Pokod máš origo kabeláž tak to musí jít proměřit .

Napsal: pát říj 23, 2009 15:40
od Little Red Riding Hood
Saša, no v origo kabeláži napřikald z 05, přece otáčkoměr a budík pro tlak nenajdeš.. :( samozřejmě extra to natahnout jde, taky sem to doted tak měl, ale dělám tak nějak kable nahotovo a chtěl sem to zapojit tak jak to má byt..

Napsal: pát říj 23, 2009 23:17
od Little Red Riding Hood
stačilo by mi alespon info o kabelu v motorovem prostoru (kam vede k pojistkovce, tzn.: barva konektoru a čislo pinu), ostatní si už dohledám... to tu nikdo nejezdi 07??..

Napsal: sob říj 24, 2009 06:19
od Cory
dnes idem na svoju "haciednu", tak sa mozem pozriet, mam tam kabelaz 07 mimo auta.len aby som nezabudol

Napsal: úte lis 03, 2009 09:03
od Little Red Riding Hood
no tak diky.. kdyby někdo nahodou potřeboval poradit s mou otázkou tak sem našel asi 4 průchody do kabiny na propojení těchdle těch věcí a nebo i jinejch...

Napsal: pát dub 16, 2010 11:45
od Little Red Riding Hood
takže poraďte prosim.. altik mam ičkovej (bez ovladaciho relátka, tzn. ovladací kabel vede na žarovku kontrolky).. kabeláž je 07 - s relátkem u krabičky pro blinkry-nebo vystražné (prostě u te černe krabičky pod palubkou), budiky 07...

v čem je problém, když nastartuju, tak většinou OK, po chvili (nebo někdy i hned) začne problikávat nebo svítit kontrolka dobijení a všechny rafičky na palubce spadnou na nulu a nebo někam do mezi prostoru, mezi tim kde maji byt a nulou, rozesviti se i kontrolka mazaní, prostě palubka jakoby umře, blinkry taktéž nefungují, zato vystražné ano, ale jinak vše ostatní vesmes funguje, když sem měřil na baterce tak mi přijde že dobijení je OK, vždy sem naměřil na nastartovaném morotu tak 13,5V, na vyplém je tak 12,5V, takže se zdá že altik jako takovej by dobijet měl, spíš bych hledal zakopaného psa někde v nějakém relátku pod palubkou a nebo v ořišku spínačky??..


poraďte prosim, nebo aspoň napište váš nazor..

Napsal: sob dub 17, 2010 17:48
od Little Red Riding Hood
aha, tak diky za inspiraci.. vyměnil jsem ořišek s kontaktama ze spínačky a zdá se že to moc nepomohlo... problémovej jev se sice koná o něco meně, ale přesto se děje.. takže to neni furt dobré, ale na bežícím motoru naměřim v pohodě 13,8, i když sviti kontrolka dobijení.. :) a je vyfluslá ta palubka.. divne no, jdu se kouknout na relátka a na ukostření palubky...

Napsal: ned dub 18, 2010 14:41
od MartasBrno
já si spíš myslím že tam bude někde nějakej nahodilej zkrat na kostru nebo náladová pojistka.
Když chcípnou blinkry a palubka, je to podle mně pojistkou nebo spíš zoxidovanými kontakty. Aspoň já to tak měl. V křižovatce blinkry pomalu umřely a když jsem pohl pojistkou tak se probraly. Ale připadá mi to jako moc věcí naráz, tak nevím. Souvislost zapojení kontrolky dobíjení s použitým altíkem neposoudím.
možná kecám, ale asi bych zkouknul jestli nejsou někde prodřený káble třeba kolem volantový tyče a zahejbal všema konektorama co pod palubkou jsou.
Mimochodem - ty průchody do kabiny co jsi psal ty jsou kde? Já znám jen díry po ručním ostřikovači.

Napsal: ned dub 18, 2010 19:32
od Little Red Riding Hood
MartasBrno, psal jsem o "průchodech" v pojistkové skříňce..

jinak co je haluz že občas se to spravi samo od sebe, nebo když třeba zatahnu ručku, nebo třeba když pustím vystražné... nebo když zapnu a vypnu světla.. to je dobra haluz.. :)

Napsal: ned dub 18, 2010 23:48
od MartasBrno
hmm, zatáhnutím ručky přivedeš zem na signalizaci brzd... ach jo, blbě se radí na dálku... Měřit, měřit a hledat.

psal jsi
ale na bežícím motoru naměřim v pohodě 13,8, i když sviti kontrolka dobijení.. :) a je vyfluslá ta palubka.. divne no, jdu se kouknout na relátka a na ukostření palubky...
a vadilo mi tam že svítí kontrolka dobíjení - teď mi to ale došlo - nemuselo by to vadit, mohl by to být jen důsledek výpadku napájení palubky. Ale předtím jsi psal že se rožla i kontrolka mazání a to je asi blbost, protože mazání je jen o jediným kontaktu v čidle a jinak než zkratem na kostru to rožnout nejde. Fakt svítí, nebo to byl omyl? každopádně šel bych asi na pojistku palubky + blinkrů + kdoví co na tom ještě máš...