Stránka 4 z 4

Napsal: sob srp 09, 2008 10:18
od Marek
Desetina není míra. Při přesnosti tloušťky těsnění hlavy je nějaká setina absolutně zanedbatelný rozměr.

Nicméně mnozí z vás víte, že každému, kdo se ptal na to či ono ohledně úpravy kompresního poměru motoru, jsem vždy doporučoval upravit charakteristiku odstředivé regulace předstihu. Je třeba si uvědomit, že motory LADA jsou "měkké" - mají relativně malý kompresní poměr v porovnání s dnešními motory. Proto mají dlouhou regulaci předstihu 30 - 32°. Při sebemenším zásahu do kompresního poměru motoru (ať už snížením hlavy nebo snížením bloku) je třeba do regulace zasáhnout.

Napsal: sob srp 09, 2008 18:30
od Atex
Marek píše:Při sebemenším zásahu do kompresního poměru motoru (ať už snížením hlavy nebo snížením bloku) je třeba do regulace zasáhnout.
coz sem poznal na vlastni kuzi :-)

Napsal: pon srp 11, 2008 21:58
od lada1600ttt
To s tou presnostou si pamatam presne lebo vo stvrok som bol za manikom a v piatok mi znizovali hlavu na freze... a dokonca som bol aj pri tom, príprava trvala 2hod a samotny akt frezovania no neviem ci aj 45 minút. Brali ju dole po 0,3mm na 5x len nechápem prečo to vyšlo 1,45 ale to bude normálna vôla :) . Kolko je vlastne max na rozdelovaci lebo ked dám dole palec tak na tej podložke na ktorej su tie odstredivé volovinky je napísané 20-25 stupnov.

Napsal: stř srp 13, 2008 07:18
od Majo
keby si to znizoval na magnetke tak nepoviem, ale na freze na 5x tvrdit ze mas 1,45? Kludne hovor 1,5 lebo tam mas toleranciu ako sfin :P

Napsal: stř srp 13, 2008 19:24
od Dusan
KOntrolna otazka co tam mas za rozdelovac ? Origo ma 32st. Ak pouzijes bezkontakt z 1,7 ten ma regulaciu 25st .... a pri pouziti kompresneho pomeru pre 1,7 tj 9,3 asi nie som si isty ... docielis vhodny priebeh regulacie }res rozsah.... troska to upravit asi bude treba

Napsal: pát srp 15, 2008 09:05
od lada1600ttt
je to napísané na poycajnom podtlakovom rozdelovaci (ruskom) možno odstredivka je 25stupnov a treba priratat podtlak nejakych 7 a je to nie? kazdopadne mi to ide lepsie a o dost lepsie ako s tym klasickym bez podtlakovej regulacie. a uz to nema ani taky cierny dym ked to tocim nad 5000.

Napsal: pát srp 15, 2008 18:02
od Majo
podtlak sa nepriratuva. podtlakova regulacia predstih nezvysuje ale prave naopak

kazdopadne s odstredivou regulaciou nema nic spolocne