Stránka 4 z 5
Napsal: pon čer 16, 2008 12:25
od Miuvek
Tak jsem se taky pustil do opravy hodin v mé 2107. Byla tam velká axiální vůle, tak sem ji zmenšil šroubkem na osičce. Drhnutí nepokoje o cívku jsem řešil posunem destičky s elektronikou. Po mechanické stránce vypadají OK, ale nejeví známky života. Když jsem vyndal ven destičku s elektronikou, zjistil jsem, že nepokoj vydřel v boku cívky drážku. Jelikož je cívka navinuta velmi tenkým drátem, těžko říct, jestli má poškozené vinutí nebo je ta rýha jen v laku, kterým je cívka fixovaná. Asi to tak bude.
Napsal: pon čer 16, 2008 12:33
od Patrac
jedny nefunkčmí hodiny mám doma tak kdyby si chtěl vyměnit cívku..
Napsal: pon čer 16, 2008 13:23
od Miuvek
Patrac to by asi nestálo za starosti s dopravou
Uvažuju o sehnání nějakého Q strojku a napasování do původních hodin. Nové origo stojí cca 400, což se mi nechce dát a navíc asi celkově origo hodiny nebudou nejpovedenější, jak se tak dívám kolem...
Hodiny moc nepotřebuju, jen nemám rád na autě nefunkční věci.
Napsal: pon čer 16, 2008 20:44
od ger007
v mojej novej palubke nefunguju hodiny zapojim im 12V a ani nic ticho... osvetlenie im ale funguje tam sa vnutri da vymenit ten strojek lebo inac su supovee ...<<
Napsal: stř lis 19, 2008 11:52
od Patrac
hledám marně to téma s hodinkama. Našel jsem už tři ale to co jsem potřeboval nikoliv. Vzhledem k tomu že jsem před dvouma dnama měl problém se startováním ( starér točil pomaleji než se mi líbilo i když naprosto dostatečně) začal jsem zjišťovat co se změnilo oproti jaru. Myslel jsem že už mi odchází baterie má přesně 4 roky a 15 dní.. tak jsem ji nabil a zjišťoval dál. Jezdím velmi krátké trasy ale zato každý den. Mám tam silnější alťas, lepší startér s menším odběrem xenony co za jízdy žerou míň přes den denní světla a stejně mi připadá že baterka jde pomalu ale jistě do kopru. Je možné že už má svůj horizint ale nedalo mi to a jen tak ze zajímavosti jsem změřil klidovej proud. zhrozil jsem se 75mA... a to jsem na jaře měl 35mA takže měřák a šel jsem po tom. Bohužel jak na svini jsem si odpálil pojistku na mA rozsah takže mi nezbylo nic jiného než jet na A rozsah- značně nepřesné. ale jedno resp dvě věci vím určitě. po odpojení hodin mi spadla spotřeba cca o 11-12mA Což není zanedbatelné.jal jsem se zjišťovat co a jak. Originál staré hodiny mají spotřebu jen 1,1mA ale Quarzy 10x vyšší !!! tedy 11mA a dnes jsem zjistil že i CB mi ve vypnuém stavu baští něco kolem 20mA kolik přesně nevím protože už jsem to měřil na A rozsah ( více v jiném tématu) ale zpět k otázce hodin. Máte někdo staré funkční hodiny??? a nebo lépe někdo sem dával někde odkaz na nějaké digitální z Ikey tuším ktaré celkem zapadly do originálního místa.. myslím že digitálky by žraly o dost míň pokud bych eliminoval 10ma na hodinách a cca 19-25ma na CB tak má naráz poloviční klidový proud.. Při mém stylu ježdění to není zanedbatelná věc. Help jestli někdo máte odkaz na nějaký digitálky co by tam mohly sednout..
Napsal: stř lis 19, 2008 13:20
od Saša
Patrac píše:odkaz na nějaký digitálky co by tam mohly sednout..
Podívej Se k Větnamcům ti mají někdy zajímavé věci . Nebo tam vimplantuj cyklokomputer jako já do otáčkomněru . Jsou tam hodiny a ještě vše možné .
Napsal: stř lis 19, 2008 13:24
od Patrac
Saša píše:Patrac píše:odkaz na nějaký digitálky co by tam mohly sednout..
Podívej Se k Větnamcům ti mají někdy zajímavé věci . Nebo tam vimplantuj cyklokomputer jako já do otáčkomněru . Jsou tam hodiny a ještě vše možné .
spíš už uvažuju nad tím že se na to vybodnu hodiny tam vůbec dávat nebudu. protože budu měnit palubku ( ekonoměr za tlak oleje) tak uvažuju nad použitím něčeho
takovéhodle a to do stropního panelu s tím že hodiny jdou z baterky a zbytek by se spínal na klíček. a panel u hodin zaslepit prozatímě pro pozdější využití popřípadě tam umístit teplotu oleje ale protože tohle má i měření voltíků tak bych teplotu oleje asi nahradil za voltmetr. a ta díra dole by zůstala pro zatím opravdu nevyužitá.
Napsal: stř lis 19, 2008 14:58
od Maysner
ty hodiny jsi tam mel namontovany i pri predchozim mereni na jare? ja s nema v aute nemel problem.
Napsal: stř lis 19, 2008 15:03
od Patrac
Maysner píše:ty hodiny jsi tam mel namontovany i pri predchozim mereni na jare? ja s nema v aute nemel problem.
no právě že nebyly protože předchozí měření na jaře resp na podzim u marcela vykazovalo 80mA. pak jsem odstranil zkratlý hodiny, odmontoval imobilizer a ejhle byl jsem na 36mA a teď najednou tam mám zase skoro 80!!! +-10 naběhlo hodinama a kolik CBčkem netuším protože mi odešel měřák takže měřeno rozsahem na A mi to kleslo z 0,8na 0,6A tzn že by to klině mohlo být 19mA ale taky 24mA.... po odpojení jiných pojistek se to vůbec nepohhlo ( neberu v potaz pojistky rádia, alarmu a pod) myšleno pojistky v pojistkovce..
Napsal: úte pro 02, 2008 20:28
od MacGyver
Dneska jsem zkoušel změřit proud z baterky při stání v garáži ampermetr ukazoval pouze 7mA možná jsem se překouknul ale sestrojil jsem si jakoby takovou malou nabíječku která nabíjí proudem cca 25mA (2W) a vždycky když od někud přijedu připojim jí na baterku (původně jsem myslel že jípíchnu do zapalovače, ale zen je tak zkorodovanej, že nefunguje) a když jednou za měsíc přijdu k autu sednu si, vytáhnu kabel a jedu. Nemůžu si to vynachválit
Hodiny mi zatím jdou ale tikají dost nahlas, což jak jak jsem pochopil z předchozí diskuse signalizuje blížící se poruchu
Napsal: úte pro 02, 2008 20:43
od Kewint
možná mám stejný problém jako Luďek,ale nevím...hodiny mi jdou,v určité poloze se zastaví...Stačí do nich ťuknout a zase jsou a takhle se to opakuje....zastavují se otřesama...stačí abych zavřel dveře a už nejdou.....možná to je jen kontaktem
Napsal: čtv pro 04, 2008 12:39
od Petr HC
Tento problém jsem u několika hodin vyřešil výměnou jediného elektrolytického kondenzátoru v hodinách . Hodnoty si již nepamatuji (pozor na polaritu).
Napsal: čtv čer 18, 2009 18:22
od Saša
Nejsou sice koupené od větnamců , ale výrobek je to made in PRC . Cena byla rozumná (61 kč) . Dle fotky v katalogu nebylo možno přesně odhadnout velikost , ale nakonec to nedopadlo vyhozením . Nevlezou se sice do původního kovového obalu , ale do díry po origo hodinách přesně . Chtělo by to trocu designérské úpravy a něco času . Pro někoho kdo tuní (tuzí) by to mohla bejt možnost přestavby (opravy nefunkčních) . Rámeček tam padne , jen chce trochu zmenšit kruh pro zakrytí okrajů displeje . Nabízí se kroužek nebo obdelník .
Co Vy na to ?
Napsal: čtv čer 18, 2009 19:13
od ger007
hezkyyy ale auto strati tu romantiku cvrkajucich hodin
Napsal: čtv čer 18, 2009 19:30
od Ivo
Mi se to líbí. A tlačítka na seřizování jsou kde? Někde zezadu?