Brzdy: které jsou lepší ?
Moderátor: Moderátoři
Da,da, hoši, když dám dva pístky vedle sebe, jejich plocha/resp jejich tlak na mm2 se sečte.
Když je ale postavím proti sobě, jejich tlaky se rozdělí v poměru celkem libovolném mezi 0/100, přes 50/50 až do 100/0.
Výsledný tlak mezi pístky ale zůstává stejný, jako u jednopístu.
(uvažujeme všechny písty se stejnou účinnou hydraulickou plochou)
Ehm, jestli se nemejlim.
Když je ale postavím proti sobě, jejich tlaky se rozdělí v poměru celkem libovolném mezi 0/100, přes 50/50 až do 100/0.
Výsledný tlak mezi pístky ale zůstává stejný, jako u jednopístu.
(uvažujeme všechny písty se stejnou účinnou hydraulickou plochou)
Ehm, jestli se nemejlim.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Geniální!
Ale stejně myslim, že jestli to někomu brzdí málo, tak má na těch brzdách nějakej problém.
Pokud je systém OK, tak mají ty brzdy účinnost přinejmenším slušnou.
Víc něž úpravy hydrauliky, podle mě ovlivní brzdy, jestli je obložení z bláta, nebo ze slušný směsi.
Ale stejně myslim, že jestli to někomu brzdí málo, tak má na těch brzdách nějakej problém.
Pokud je systém OK, tak mají ty brzdy účinnost přinejmenším slušnou.
Víc něž úpravy hydrauliky, podle mě ovlivní brzdy, jestli je obložení z bláta, nebo ze slušný směsi.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
to co mam vepredu je myslim ok. zacnu vymyslet co s brzdama az zprovoznim zadek. nevim jak nekdo moh zplacatet tu dlouhou trubku co vede pod autem u zadni napravy v dylce cca 15-20cm tak ze kvuli tomu nebrzdily zadni brzdy. a co vim takto auto brzdilo stejne od te doby co to otec koupil. takze zadni brzdy nebrzdili pres ctyri roky. sem se divil kdyz sem sundal bubny ze sou pakny naky nejety ale to je mimo temaNemo píše:Geniální!
Ale stejně myslim, že jestli to někomu brzdí málo, tak má na těch brzdách nějakej problém.
Pokud je systém OK, tak mají ty brzdy účinnost přinejmenším slušnou.
Víc něž úpravy hydrauliky, podle mě ovlivní brzdy, jestli je obložení z bláta, nebo ze slušný směsi.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
pravda, asi to tak bude já předpokládal, že u plovoucího se síla "rozdělí" ale není to takMiso píše:No ja som si praveze rozbor sil spravil a vyslo mi to co mi vyslo. Nemozes vychadzat iba z toho kolko krat maju dva piestky vacsiu plochu ako jeden. Treba zohladnit aj to ako tieto sily dalej posobia.
Dle mého názoru je naprosto jedno, jestli jsou brzdy jedno, dvou či třípístkové. Vždy záleží pouze na ploše (veliksoti) pístku, kterou tlačí na brzdový kotouč. Pokud dám na auto čtyř-pístkové brzdy o průměru pístku 10mm nebo jeden pístek na plovoucím třmenu o průměru 80mm, který brzdový systém si myslíte, že bude brzdit lépe? Já myslím, že je to jasné.
Proto v tomto hlasování nemohu hlasovat
Proto v tomto hlasování nemohu hlasovat
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to někomu brzdí blbě, nechť si koupí kvalitní kotouč a kvalitní destičky
Rizika:
1) Kotouč, který trpí přehříváním (materiál)
2) Tenký kotouč
3) Zvlněný, házivý nebo obecně kotouč tvarově vadný
4) Příliš tvrdé destičky - brousí kotouč, tím ho přehřívají a zvyšuje se sklon k 1-3
5) Destičky ze špatného materiálu - pálí se. Nakonec se na nich udělá hladká vrstva a nebrzdí.
6) Popraskané destičky, odloupaný materiál, vrstva tenčí než 1-2mm.
7-n) hadice a trubky, brzdovka (stará, vzduch, málo), zatuhlé pístky (samy o sobě brždění nezhorší, ale chce to víc síly)
Z vlastní zkušenosti - železo na železo nebrzdí vůbec, jel jsem 20 km jen s ruční brzdou a bržděním motorem. Žádná sranda.
Rizika:
1) Kotouč, který trpí přehříváním (materiál)
2) Tenký kotouč
3) Zvlněný, házivý nebo obecně kotouč tvarově vadný
4) Příliš tvrdé destičky - brousí kotouč, tím ho přehřívají a zvyšuje se sklon k 1-3
5) Destičky ze špatného materiálu - pálí se. Nakonec se na nich udělá hladká vrstva a nebrzdí.
6) Popraskané destičky, odloupaný materiál, vrstva tenčí než 1-2mm.
7-n) hadice a trubky, brzdovka (stará, vzduch, málo), zatuhlé pístky (samy o sobě brždění nezhorší, ale chce to víc síly)
Z vlastní zkušenosti - železo na železo nebrzdí vůbec, jel jsem 20 km jen s ruční brzdou a bržděním motorem. Žádná sranda.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
To věřím, na laně sme táhli auto kde přestaly fungovat brzdy a po chvíli brzdění ručkou nakonec i ta. Tak sem to brzdil kvaltamadmatej píše:Z vlastní zkušenosti - železo na železo nebrzdí vůbec, jel jsem 20 km jen s ruční brzdou a bržděním motorem. Žádná sranda.
Kdo zná Buchlovské kopce tak i ty se dají sjet bez brzd
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
tohto hlasovania sa nezucastnim, je to fakt pekne blba tema, samozrejme ze cim viac piestikov tym lepsie ale zalezi aj na priemere. Urcite by som nemenil dvojpiestikove za jednopiestikove. Jednopiestikove mam vzadu, ale len preto ze som lepsie riesenie nezohnal.
Dopredu budem davat 4piestikove a nijak inak
Dopredu budem davat 4piestikove a nijak inak
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
ahaaa, tak proto je tam ten prusek rovne dolu...Drobek81 píše:To věřím, na laně sme táhli auto kde přestaly fungovat brzdy a po chvíli brzdění ručkou nakonec i ta. Tak sem to brzdil kvaltamadmatej píše:Z vlastní zkušenosti - železo na železo nebrzdí vůbec, jel jsem 20 km jen s ruční brzdou a bržděním motorem. Žádná sranda.
Kdo zná Buchlovské kopce tak i ty se dají sjet bez brzd
VAZ 2104 1.3 1989
hmm tak nevim vyhoda jednopistovych brzd je predevsim mensi pravdepodobnost že se nejaky pistek kouse a auto bude priberzdeni tahnout ke strane..
btw a co ctyrpistkove brzdy?..to mival Wartburg a skoda 130, 135, 136 ?
nasledovalo facko, brzdilo lip a melo jen jednopisty.... v poctu pistu to neni... brzdy jako celek musi byt spolehlive , nenarocne na udrzbu ....
btw a co ctyrpistkove brzdy?..to mival Wartburg a skoda 130, 135, 136 ?
nasledovalo facko, brzdilo lip a melo jen jednopisty.... v poctu pistu to neni... brzdy jako celek musi byt spolehlive , nenarocne na udrzbu ....
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
v jednom casaku o lade 1600MTX sem se docetl ze brzdy u zigi jsou jeden z clanku ktere se pro zavodni ucely NEUPRAVUJOU, protoze jsou dost predimenzovane, takze v te dobe pro "zavodni" ladu MTX dostacujici... pro 100% bezproblemove brzdeni staci koupit lepsi kotouce, ktere uz dneska vyrabi hromada firem za priznive ceny (brembo, zimmerman), ja osobne koupil komplet nove trmeny, pistky, desticky, hadicky a ted ani tatova fiesta nebrzdi tak dobre jako moje zigi
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
jojo, udržovaný brzdový systém Lady naprosto vyhovuje. Tudíž bych se věnoval hlavně údržbě a sladění předních - zadních brzd. Už jen pomalý nástup zadních brzd je na celkové brzdné síle velice poznat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Vzpomeňte si kdy Jste naposledy nastavovali vůli v zadních brzdách (excentry) - netýká se to aut se samostavy.Vašátor píše:Už jen pomalý nástup zadních brzd je na celkové brzdné síle velice poznat
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!