Stránka 4 z 5
Napsal: čtv led 24, 2008 00:21
od Drobek81
Trevor píše:Nocna mora bude cidlo kluky kedze remenovka .....

pravda, na čidlo kliky se musí vymyslet úchyt...

Napsal: čtv led 24, 2008 00:27
od Cory
Neviem presne ako to tam vyzera, ale predpokladam, ze by bolo potrebne urobit nejaku konzolu krizom. namiesto skrutiek pre upevnenie plastoveho krytu, by sa dali štifty, na nich by sa nasroubovala konzola a navrch potom kryt.Samozrejme ze kryt by sa strcil medzi konzolu a samotny motor.Kryt by sa uchytil na tie iste štifty matkami.no a na konzolu by sa upevnil snimac. Tolko moja predstava.

Napsal: čtv led 24, 2008 21:42
od Miči
to Acibuk: jsem před měsícem asistoval při reinkarnaci jedný felicie - zadřený BMI šlo ven a tam MPI, který se sehnalo za 2000kč vč.řídící jednotky a všeho toho bordelu okolo, proto jsem to psal

nevím, nechápu co se v posledních měsících děje, ale ceny felicií šly rapidně dolů (že by s tím pohnul druhej model fabie

), tak po nějaký začínám koukat

, ale jinak máte pravdu proč se s tím otravovat, když je to na žigo hotový...
Napsal: pát led 25, 2008 22:00
od Majo
ja mam SPI na 1,6ke ako poznamenal Tommel a funguje to. Na predstih mam oktanovy korektor ale posuva to cely rozsah. Na diagnostike sa to da ako-tak vysledovat.
Kazdopadne ma to chybku -ked potrebujem z nizkych otacok na tazky prevod prudko zrychlit tak je tam chvilu diera, zrejme to zahlti vzduch nez zacne davkovat palivo. Ale co som sa viezol na 1,7 tak jedine patracova to nerobi, tak to nebude objemom

Napsal: pát led 25, 2008 22:13
od Saša
Majo píše:zrejme to zahlti vzduch nez zacne davkovat palivo.
Dej si na palubku kontrolku bohatosti směsi (od lambdy)a máš 50% zodpovězeno
Napsal: sob led 26, 2008 11:12
od Dusan
Rozhodne by som upravil kompresny pomer na 9,3 tak ako to ma 1,7 predsa cim blisie originalu tak lepsie

Ozaj to cidlo na precvodovku m u treba tiez nie ? aby to nezralo ako tank
Napsal: sob led 26, 2008 14:40
od Maysner
Majo píše:ja mam SPI na 1,6ke ako poznamenal Tommel a funguje to. Na predstih mam oktanovy korektor ale posuva to cely rozsah. Na diagnostike sa to da ako-tak vysledovat.
Kazdopadne ma to chybku -ked potrebujem z nizkych otacok na tazky prevod prudko zrychlit tak je tam chvilu diera, zrejme to zahlti vzduch nez zacne davkovat palivo. Ale co som sa viezol na 1,7 tak jedine patracova to nerobi, tak to nebude objemom

ano. diru to tam ma. je to obcas neprijemny. proto je treba drzet otacky
ten oktanovej korektor by se mel dat dodat k tomu co tam je ne? protoze nektery to maj a nektery ne. budu to muset pri navsteve tommela omrknout

Napsal: ned led 27, 2008 13:56
od Drobek81
Maysner píše:budu to muset pri navsteve tommela omrknout

nemyslel jsi "ucvaknout"
Ale neodrazujte JmJ od této zhovadilosti, nebo nebudem vědět zda to s tím motorem do sekačky funguje

Napsal: čtv bře 13, 2008 00:01
od Cory
Ako sa pokrocilo so vstrekovanim?

Napsal: čtv bře 13, 2008 07:41
od JmJ
Cory píše:Ako sa pokrocilo so vstrekovanim?

lezi ve sklepe a je mu dobre
ceka se na teple pocasi a dlouhe dny
studuji se teorie.
Napsal: čtv bře 13, 2008 14:38
od Ondra 07
Co mate vsichni najednou s tema strikackama? Nebo jen uz neni v cem se hrabat tak tohle je na rade? A ja myslel ze takovy blbiny vymyslim jen ja, no uvidime jak dopadne ta moje motorova prasarna, lada zakladatel se uz otaci v hrobe...

Napsal: čtv bře 13, 2008 15:10
od Drobek81
Ondra 07 píše:lada zakladatel se uz otaci v hrobe...

chtěl jsi říct v mauzoleu samozřejmě...
Jinak na tom nic není, jen se to chce zkusit. Jsou tu jedinci, co neví co roupama dělat tak vymýšlí chujoviny:)
Napsal: čtv bře 13, 2008 17:33
od Ondra 07
Drobek81 píše: Jsou tu jedinci, co neví co roupama dělat tak vymýšlí chujoviny:)
Myslis nekoho konkretne?

To mi pripomina ze bych se stebou potreboval domluvit na necem ohledne toho kose prevodovky... poslu ti SZ
Napsal: sob bře 15, 2008 16:25
od Miči
to Ondra 07 co chystáš za motor?
Napsal: sob bře 15, 2008 18:48
od Aleš.Melichar
Podle obrazku soudim nejaky italsky 2.0 turbo