Cyklovač stěračů

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To AEV je kompaktidebilní s čím? Feldou? Abych dostal jeden z Amára pro Feldu do Lady musel jsem přepojit kontakt motoru a vimplantovat diodu, ať jsem přemýšlel jak jsem přemýšlel na nic jiného jsem nepřišel :| .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

AEV 2062 (2052) Orygo Felda.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Předběžný závěr : Cýklovač chodí krásně ! Zapojení se ještě trochu upraví (ubude 1 drát) . Zítra to ještě "spářím"s páčkama a stvořím šém .
Obešel jsem se bez "doplňkových" součástek ale musí se přepojit zapojení doběhu .
Jedno foto změti drátů . A fungčního zapojení .
Naposledy upravil(a) Saša dne ned kvě 18, 2008 22:46, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Genius :notworthy: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Stvaral som nieco obdobne, pouzil som cyklovac home made ale tiez urceny do feldy, tiez som prerabal dobeh, ale v praxi sa vyskytli problemy so zastavovanim vo vypnutej polohe, packy totizto jeden potrebny drat uzemnuju iba v polohe cyklovac a vo vypnutej polohe ho neuzemnuju ( i ked podla schemy to vyzera skoro ako keby ho uzemnovali) ale verim, ze Sasa na to nieco vymysli :idea:
Roman
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Roman píše:ale verim, ze Sasa na to nieco vymysli
Ano vynyslel. Brždění se u sériového motorku (01-07) provádí na plusové straně a já brzdím "mínusem". (proto úprava doběhu) Jde pouze o přehození jednoho drátu a vložení propojky. Vlastní brždění provádí AEV i podle katalogu. Nevím jak to popsat , budou podrobná schémata s fotodokumentací .
PS: znovu děkuji Romanovy za poskytnuté schéma odvodů stěračů lady.

Úpravy pro montáž programovatelného cyklovače stěračů (AEV 2062 Felície)
Takže prvníčást úprav : Motor stěračů .
Z kontaktu "1" (modrý drát) oba odpojit a spojit je do sebe a "smrštivkou" zaizolovat.
Z kontaktu "2" odpojit (bílo/modrý) a přepojit na kontakt "1"
Ke kontaktu "3" pžidat drát a připájet ho na kontakt "2"
Tím je úprava zapojení doběhu motorku hotová .
Poznámka :Má verze implantace AEV.. vyžaduje úpravu stávající elektroinstalace , proto nepíši přesný postup (odšroubovat to a to , tak a tak) proto že předpokládám že kdo se do toho pustí už ví o co jde ).Nemohu ani ručit že výrobce dodržuje barvy drátů .(VAZ 21043 r.v. 90)
Přílohy
Doběh původní stav.jpg
Doběh úprava 3.jpg
Naposledy upravil(a) Saša dne pon kvě 19, 2008 11:46, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Zoberiem moje papierove podklady a na zraze to preberieme :idea:
Roman
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Budu rád "víc hlav víc ví" A po jistém tvrzení zde už vím že... Viz moje citace pod čarou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

chalani ja mam iny problem dlhu dobu mi na stierach fungovala len jedna poloha a to ta druha ta rychlejsia a ta pomalsia nikdy no dnes nadisiel den ked odisla aj ta druha poloha auto je zatim v garazi (pokial ma znej otec netlaci ale nemoze odmotoval som koleso hram defekt aby to nemuselo stat vonku nech si ten jeho oktavkovy srot hnije vonku) dufam ze nebude prsat pomooooooooooooc
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12131
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak si sežeň novej cyklovač. Hádam to bude v tom, a nebo máš v dupě ňáký kontakty...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Problém vznikl před nebo po konverzi na 03 palubku a trojpáčku? Zkontroluj tepelnou pojistku u motorku stíračů a jestli k němu vůbec vede šťáva.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

vymenil som trojpacku a stierace este 2 tyzdne fungovali a potom im cosi preplo mozno som do tych kablov trocha stuchol a prestalo to fungovat... :(
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Dnes som trocha laboroval na stole s AEV 2062. Na druhej strane tejto témy napísal Tonda toto :
Postav cyklovač před sebe na stůl kontaktami k sobě tak, aby tenký kontakt byl nalevo dole. Nahoře uprostřed je kontakt 15 - připojíš ho na spínací skříňku, kde po zapnutí zapalování je +12V.Připojení je silové, teče tady proud motoru.
V střední řadě vlevo je kontakt 31 - připojíš na kostru. Kostra je silová.
Uprostřed je kontakt 53S - připojíš ho na dojezdový přepínač motoru tam,kde přepínač odpojí motor při doběhu a připojí +12V. Jinak nebude možný příští rozběh motoru.
Vpravo je kontakt T - dává +12V na motůrek ostřikovače.
Vlevo dole je tenký kontakt I - připojíš ho na přepínač stěračů, kde při zapnutí je +12V
je to ovládácí signál pro prodlevu cyklovače.
Kontakt dole uprostřed 53M - připojíš na přepínač stěračů tam, kde při zapnutí se odesílá +12V na motor stěrače.
Takže tak.
Ja som to tak skúšal, tak keď som dal na 15 +12V a na 31 kostru a na kontakt I +12V, tak cyklovač sa zopol asi na 5 sek a potom nič. Keď som dal +12V na T, tiež sa zopol. To by malo byť ok. Ovšem neviem ako navodiť stav, že by sa mal zopinať ďalej. Na 53S a 53M mam pripojiť aký signál (+ či - ?) aby som ho ako tak rozchodil ? Viem, že to divne skúšam, ale radšej skúšať na stole, ako si rozhadzať elektriku v aute a potom to nejako davať dokopy, keď to nepôjde.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

to mas ten cyklovac z polaka? nelaboruj dej do auta misto ladackyho a bude
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

ee, má profi funglovku ze kšeftu, viz. Saša, tedy aspoň si to myslím.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“