Stránka 4 z 5

Napsal: stř úno 18, 2009 20:54
od FOMA
No dobře ,ale předpokládám,že 2 měsíce auto i jezdilo a jen nestálo.Podobný problém má žena na autě -baterie se po 20dnech odstávky auta vybije do mrtě...přičemž vybíjecí proud činí 0.0 A a hodnota dobíjení-(měřeno na baterii) je rovných 14V.
Při dobíjení i po 24 hod se neustále dobíjí 2Ampérami!!!-z čehož mi vyplývá,že v baterii není něco v pořádku a tudíž ji půjdu reklamovat.Jedná se o autobaterii Starter Plus 44Ah(Česká Lípa).Prostě samovybíjecí proud je,, poněkud,, vyšší než uvádí norma což dokazuje i to, že i když mám k baterii připojen tzv.,,Konzervátor,,nab proud cca 0.1A ,tak ani tahleta hodnota není schopna pokrýt samovybíjení... :evil:

Napsal: stř úno 18, 2009 21:35
od zelvotron
CheckEngine - jo asi ti to stejně nikdo nepoví, třeba mě se rozsvítil následkem uvolněný svorky aku. Nicméně chyba o nízkém napětí palubní sítě by se měla zapsat do seznamu závad řj.

Foma: jak stará je ta baterka? U starší baterky je to asi normální, třeba když jsem dobíjel původní RU baterku tak proud taky nešel pod 2A, ale přesto slouží spolehlivě dál (přes dva roky od tý doby)

Napsal: stř úno 18, 2009 21:39
od FOMA
Ta batt je stará cca 1 rok

většinou po dobíjení batt se hodnota po 24 h dobíjení ustálila pod méně než 1A

Napsal: čtv úno 19, 2009 07:15
od tavri
Vyplatí se koupit kvalitní baterku. Já jsem chtěl šetřit a koupil jsem Starline 55 Ah za 1099,- (před dvěma lety) a musím ji vždy v zimě jednou za tři týdny dobít. V létě stačí tak jednou, dvakrát.
Původní baterka byla Akuma, protože moje auto byl asi prodejní ležák (jak jinak u Lady 211x že?) a než našel svého kupce trvalo asi rok a původní ruská baterka domnívám se zdechla. V návodu k obskuze je to koněvkou písemně potvrzeno že ji tam dali v listopadu 2000. Akuma taky nic moc, nebo Lada moc žere šťávu 8)
To je samé svícení, rozmrazování zadního skla, rádio 4x repro a v zimě couračky po městě...

Do Tavrie jsem kdysi koupil pořádnou Vartu a na ni jsem skoro nemusel sáhnout. Snad jednou ročně zkontrolovat hladinu vody.

Napsal: čtv úno 19, 2009 08:56
od zelvotron
No já mám taky Starline (asi tu samou), v létě jí budou dva roky, nabíjel a dolejval sem jí akorát teď před zimou a naprosto v pohodě, přežila i jízdu 2x30km (s odstupem asi měsíc) na laně se světlma, blinkrama a občas větrákem, stěračema a ostřikem a hlavně párkrát stáhnutí a vytáhnutí okýnka a po tom všem bez nejmenšího zaváhání roztočila motor. Tím si samozřejmě nechci dělat iluze o kvalitě týhle značky...

A jinak teď v zimě taky bez problémů, i když auto tejden stojí, pravda, že v Krakonošově budou asi drsnější podmínky.

Ono když si člověk vezme, že ta baterka živí imobilizér, alarm, centrální zamykání, rádio, hodiny a kdo ví co ještě a v tý Tavrii možná tak to rádio :)

Rodiče maj ještě původní ruskou z 2003, ale ta už asi moc dlouho nevydrží, na podzim po prvních mrazech klekla, ale po dobití se drží, no stejně jí dávám tak jednu zimu, maximálně dvě :-D

Napsal: čtv úno 19, 2009 12:00
od plavec
Vláďa B píše:a Ale chci se zeptat, jestli je možné, že mně baterku vytahalo autorádio. Když jsem auto koupil, tak bylo odpojeno.
Ano možné to je.Hlavně autorádia "no name" jako Sencor a podobný napodobeniny maj klidovej odběr docela velkej.To mi potvrdil i elektrikář a sám jsem se o tom přesvědčil, když s fáčkem nejezdím a nechám zapojený rádio, tak mám problém po čase otočit motorem.Když ale vytáhnu kabeláž od rádia, aby nebralo šťávu, tak je znát jak baterka točí líp při startování.Podotýkám, že s fáčkem v podstatě nejezdím.

S Ladou jezdím skoro pořád, takže se průběžně dobíjí a se starty problém nemám. V Ladě Akuma od loňska a ve fávu Varta skoro 5let.

Napsal: čtv úno 19, 2009 12:02
od plavec
zelvotron píše:Ono když si člověk vezme, že ta baterka živí imobilizér, alarm, centrální zamykání, rádio, hodiny a kdo ví co ještě a v tý Tavrii možná tak to rádio :)
Je toho dost u těch našich kočárů.
V jízdním režimu u mě ještě plus Hands free a CB a při vysílání je to docela odběr.

Napsal: čtv úno 19, 2009 19:17
od honzat
Můžu potvrdit, že baterku musím též po 3 týdnech v zimě dobíjet. Mám opůvodní tři roky starou slovinskou baterku. Když dobíjím, tak odebíraný proud je 5 A a po 24 hod je ještě 2 A. Také jsem měl autoradio Sencor a to dokázalo slušně vyšťavit baterku.

Napsal: čtv úno 19, 2009 19:56
od Vláďa B
Baterka je stará jeden a půl roku. V půli Prosince jsem ji předělával z 04, když mi ve 112, ůplně klekla původní baterie. Je to značka Starter Plus. Po celou dobu co byla v 04, s ní nebyl naprosto žádný problém. Do rána jsem ji nabíjel, asi 10 hod. Dnes jsem opět bezproblémově nastartoval. Uvidím jaký bude další vývoj. Autorádio je značka Rooadstar. Když jsem auto koupil tak bylo na baterce odpojené. Právě při výmněně baterky jsem na to přišel a zapojil ho. Říkám si jestli právě proto, že vybýjí baterku nebylo odpojeno. Je jasné, že se všemi těmi elektrickými prčverky které 112 má to žere dost elektriky, ale můj názor je, že to musí být ošetřeno výkonem alternátoru. Minimálně jednou týdně vyjíždím, takže auto jen nestojí. Když jsem kupoval 04 tak stála půl roku a chytla na drb.

Napsal: pát úno 20, 2009 18:46
od plavec
Vláďa B píše:Autorádio je značka Rooadstar. Když jsem auto koupil tak bylo na baterce odpojené. Právě při výmněně baterky jsem na to přišel a zapojil ho. Říkám si jestli právě proto, že vybýjí baterku nebylo odpojeno.
Myslím si že opravdu ho někdo odpojil záměrně aby "ušetřil" AKU .Sencora jsem šoupnul do favorita a mám ho odpojený taky.Jen když bych někam jel, tak bych ho zapojil.
V Ladě mám JVC a to zapojeno stále.Nepoznávám, že by vytahovalo postupně šťávu. :wink:

Napsal: sob úno 21, 2009 12:30
od Green
Já jezdím denně tak 10 až 15 km,čímž batérka se nestihne asi dobíjet a vždy to poznám díky tomu že po startu se rožne sig.Check engine.Toto se stane tak dvakrát za zimu,buď jedu pak delší trasu,nebo musím dobít batérku.

Napsal: sob úno 21, 2009 20:59
od dmatej
40mA je na rádio moc, přesně tolik mělo v R19 a už je venku. Od té doby Renault drží.

Starline mám v Laděně, koukám, že si jí chválíme všichni - přitom by člověk řekl, že je to skoro "noname". No, už není :)

Pravda, to JVC v Kalině bych taky mohl proměřit, čistě pro zajímavost ...

Napsal: ned úno 22, 2009 09:14
od plavec
dmatej píše:Pravda, to JVC v Kalině bych taky mohl proměřit, čistě pro zajímavost ...
Nemám měřák, jinak bych to taky proměřil.Tak sem pak prosím písni hodnoty až provedeš to měření. :wink:

Napsal: úte dub 21, 2009 19:18
od Vláďa B
Dneska sem vyskoušel jiný rádio, který je zaručeně dobrý. No nějakej pokrok tu byl. Místo 40 to bralo 30 mA. Takže rádiem to nebude. Už jsem domluvenej s kámošem a zítra proklepneme zapojení.

Napsal: čtv dub 23, 2009 19:32
od Vláďa B
Radio je zapojené a vše funguje jak má. Podle manuálu jsme zjistili, že rádio musí být zapojené přes spínačku. Našli jsme si proto u spínačky drát, který je při zastrčeném klíčku pod napětím a při vytaženém ne. Ten jsme drátem spojili s eurokonektorem. Teď rádio při vytaženém klíčku bere asi 1 mA. Proto vy všichni co jste psali, že vám rádio vybíjí baterku, skontrolujte si jestli taky nemá být zapojene kromně baterije taky přes spínačku. U novějších radií je to asi u všech.