Baterie pro 2111
Moderátor: Moderátoři
No dobře ,ale předpokládám,že 2 měsíce auto i jezdilo a jen nestálo.Podobný problém má žena na autě -baterie se po 20dnech odstávky auta vybije do mrtě...přičemž vybíjecí proud činí 0.0 A a hodnota dobíjení-(měřeno na baterii) je rovných 14V.
Při dobíjení i po 24 hod se neustále dobíjí 2Ampérami!!!-z čehož mi vyplývá,že v baterii není něco v pořádku a tudíž ji půjdu reklamovat.Jedná se o autobaterii Starter Plus 44Ah(Česká Lípa).Prostě samovybíjecí proud je,, poněkud,, vyšší než uvádí norma což dokazuje i to, že i když mám k baterii připojen tzv.,,Konzervátor,,nab proud cca 0.1A ,tak ani tahleta hodnota není schopna pokrýt samovybíjení...
Při dobíjení i po 24 hod se neustále dobíjí 2Ampérami!!!-z čehož mi vyplývá,že v baterii není něco v pořádku a tudíž ji půjdu reklamovat.Jedná se o autobaterii Starter Plus 44Ah(Česká Lípa).Prostě samovybíjecí proud je,, poněkud,, vyšší než uvádí norma což dokazuje i to, že i když mám k baterii připojen tzv.,,Konzervátor,,nab proud cca 0.1A ,tak ani tahleta hodnota není schopna pokrýt samovybíjení...
CheckEngine - jo asi ti to stejně nikdo nepoví, třeba mě se rozsvítil následkem uvolněný svorky aku. Nicméně chyba o nízkém napětí palubní sítě by se měla zapsat do seznamu závad řj.
Foma: jak stará je ta baterka? U starší baterky je to asi normální, třeba když jsem dobíjel původní RU baterku tak proud taky nešel pod 2A, ale přesto slouží spolehlivě dál (přes dva roky od tý doby)
Foma: jak stará je ta baterka? U starší baterky je to asi normální, třeba když jsem dobíjel původní RU baterku tak proud taky nešel pod 2A, ale přesto slouží spolehlivě dál (přes dva roky od tý doby)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Vyplatí se koupit kvalitní baterku. Já jsem chtěl šetřit a koupil jsem Starline 55 Ah za 1099,- (před dvěma lety) a musím ji vždy v zimě jednou za tři týdny dobít. V létě stačí tak jednou, dvakrát.
Původní baterka byla Akuma, protože moje auto byl asi prodejní ležák (jak jinak u Lady 211x že?) a než našel svého kupce trvalo asi rok a původní ruská baterka domnívám se zdechla. V návodu k obskuze je to koněvkou písemně potvrzeno že ji tam dali v listopadu 2000. Akuma taky nic moc, nebo Lada moc žere šťávu
To je samé svícení, rozmrazování zadního skla, rádio 4x repro a v zimě couračky po městě...
Do Tavrie jsem kdysi koupil pořádnou Vartu a na ni jsem skoro nemusel sáhnout. Snad jednou ročně zkontrolovat hladinu vody.
Původní baterka byla Akuma, protože moje auto byl asi prodejní ležák (jak jinak u Lady 211x že?) a než našel svého kupce trvalo asi rok a původní ruská baterka domnívám se zdechla. V návodu k obskuze je to koněvkou písemně potvrzeno že ji tam dali v listopadu 2000. Akuma taky nic moc, nebo Lada moc žere šťávu
To je samé svícení, rozmrazování zadního skla, rádio 4x repro a v zimě couračky po městě...
Do Tavrie jsem kdysi koupil pořádnou Vartu a na ni jsem skoro nemusel sáhnout. Snad jednou ročně zkontrolovat hladinu vody.
Dodge Avenger 2.0 VVT
No já mám taky Starline (asi tu samou), v létě jí budou dva roky, nabíjel a dolejval sem jí akorát teď před zimou a naprosto v pohodě, přežila i jízdu 2x30km (s odstupem asi měsíc) na laně se světlma, blinkrama a občas větrákem, stěračema a ostřikem a hlavně párkrát stáhnutí a vytáhnutí okýnka a po tom všem bez nejmenšího zaváhání roztočila motor. Tím si samozřejmě nechci dělat iluze o kvalitě týhle značky...
A jinak teď v zimě taky bez problémů, i když auto tejden stojí, pravda, že v Krakonošově budou asi drsnější podmínky.
Ono když si člověk vezme, že ta baterka živí imobilizér, alarm, centrální zamykání, rádio, hodiny a kdo ví co ještě a v tý Tavrii možná tak to rádio
Rodiče maj ještě původní ruskou z 2003, ale ta už asi moc dlouho nevydrží, na podzim po prvních mrazech klekla, ale po dobití se drží, no stejně jí dávám tak jednu zimu, maximálně dvě
A jinak teď v zimě taky bez problémů, i když auto tejden stojí, pravda, že v Krakonošově budou asi drsnější podmínky.
Ono když si člověk vezme, že ta baterka živí imobilizér, alarm, centrální zamykání, rádio, hodiny a kdo ví co ještě a v tý Tavrii možná tak to rádio
Rodiče maj ještě původní ruskou z 2003, ale ta už asi moc dlouho nevydrží, na podzim po prvních mrazech klekla, ale po dobití se drží, no stejně jí dávám tak jednu zimu, maximálně dvě
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Ano možné to je.Hlavně autorádia "no name" jako Sencor a podobný napodobeniny maj klidovej odběr docela velkej.To mi potvrdil i elektrikář a sám jsem se o tom přesvědčil, když s fáčkem nejezdím a nechám zapojený rádio, tak mám problém po čase otočit motorem.Když ale vytáhnu kabeláž od rádia, aby nebralo šťávu, tak je znát jak baterka točí líp při startování.Podotýkám, že s fáčkem v podstatě nejezdím.Vláďa B píše:a Ale chci se zeptat, jestli je možné, že mně baterku vytahalo autorádio. Když jsem auto koupil, tak bylo odpojeno.
S Ladou jezdím skoro pořád, takže se průběžně dobíjí a se starty problém nemám. V Ladě Akuma od loňska a ve fávu Varta skoro 5let.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Je toho dost u těch našich kočárů.zelvotron píše:Ono když si člověk vezme, že ta baterka živí imobilizér, alarm, centrální zamykání, rádio, hodiny a kdo ví co ještě a v tý Tavrii možná tak to rádio
V jízdním režimu u mě ještě plus Hands free a CB a při vysílání je to docela odběr.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned led 18, 2009 19:27
- Bydliště: Bohdíkov 44
- Kontaktovat uživatele:
Baterka je stará jeden a půl roku. V půli Prosince jsem ji předělával z 04, když mi ve 112, ůplně klekla původní baterie. Je to značka Starter Plus. Po celou dobu co byla v 04, s ní nebyl naprosto žádný problém. Do rána jsem ji nabíjel, asi 10 hod. Dnes jsem opět bezproblémově nastartoval. Uvidím jaký bude další vývoj. Autorádio je značka Rooadstar. Když jsem auto koupil tak bylo na baterce odpojené. Právě při výmněně baterky jsem na to přišel a zapojil ho. Říkám si jestli právě proto, že vybýjí baterku nebylo odpojeno. Je jasné, že se všemi těmi elektrickými prčverky které 112 má to žere dost elektriky, ale můj názor je, že to musí být ošetřeno výkonem alternátoru. Minimálně jednou týdně vyjíždím, takže auto jen nestojí. Když jsem kupoval 04 tak stála půl roku a chytla na drb.
Myslím si že opravdu ho někdo odpojil záměrně aby "ušetřil" AKU .Sencora jsem šoupnul do favorita a mám ho odpojený taky.Jen když bych někam jel, tak bych ho zapojil.Vláďa B píše:Autorádio je značka Rooadstar. Když jsem auto koupil tak bylo na baterce odpojené. Právě při výmněně baterky jsem na to přišel a zapojil ho. Říkám si jestli právě proto, že vybýjí baterku nebylo odpojeno.
V Ladě mám JVC a to zapojeno stále.Nepoznávám, že by vytahovalo postupně šťávu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
40mA je na rádio moc, přesně tolik mělo v R19 a už je venku. Od té doby Renault drží.
Starline mám v Laděně, koukám, že si jí chválíme všichni - přitom by člověk řekl, že je to skoro "noname". No, už není
Pravda, to JVC v Kalině bych taky mohl proměřit, čistě pro zajímavost ...
Starline mám v Laděně, koukám, že si jí chválíme všichni - přitom by člověk řekl, že je to skoro "noname". No, už není
Pravda, to JVC v Kalině bych taky mohl proměřit, čistě pro zajímavost ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Nemám měřák, jinak bych to taky proměřil.Tak sem pak prosím písni hodnoty až provedeš to měření.dmatej píše:Pravda, to JVC v Kalině bych taky mohl proměřit, čistě pro zajímavost ...
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned led 18, 2009 19:27
- Bydliště: Bohdíkov 44
- Kontaktovat uživatele:
Radio je zapojené a vše funguje jak má. Podle manuálu jsme zjistili, že rádio musí být zapojené přes spínačku. Našli jsme si proto u spínačky drát, který je při zastrčeném klíčku pod napětím a při vytaženém ne. Ten jsme drátem spojili s eurokonektorem. Teď rádio při vytaženém klíčku bere asi 1 mA. Proto vy všichni co jste psali, že vám rádio vybíjí baterku, skontrolujte si jestli taky nemá být zapojene kromně baterije taky přes spínačku. U novějších radií je to asi u všech.