Ventilátor kúrenia
Moderátor: Moderátoři
Kdyz se ta moje svine trochu projevovala, tak sem nahodi vetrak a do jeho sani sem nastrikal v malych davkach WD40 a on dal kupodivu pokoj. Mozna to je jen placebo efekt, ja totiz ani nevim, jak je ten ventilator tam umisteny a jestli se ma nejake mazani sanci vubec dostat na spravna mista.
Na werglu I to kvilelo za mrazu dycky, dokud se to neohralo
Na werglu I to kvilelo za mrazu dycky, dokud se to neohralo
VAZ 2104 1.3 1989
Jsem na tom líp. Mi už kvílet přestal. Netočí se totiž vůbec. Proud do něj jde, když přecvaknu vypínač, tak mi pohasnou kontrolky a to je vše. Ale dneska už jsem přišel na to, co s tím. Musím to nechat zahřát a potom během jízdy otevřít teplo na nohy. On se rozehřeje a pak jede. Bohužel, jsem v té době až na půl cesty do práce.Míra151 píše:Tak dnes jsem kňučení větráku nevydržel a dal jsem jinej a stejnej z Fiata 127
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Zcela stejný princip "odstranění závady na bývalé 21073. V létě klid, v zimě studený ventilátor obvykle po pátém Off-On ztichl. L.vintera píše:zapnu, vypnu, zapnu vypnu
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
To bylo loňskou zimu. Teď jsem postoupil asi na vyžší level a nepomáhá to. Dneska ráno jsem auto nastartoval a šel se oblíkat, ať se mezi tím trochu zahřeje. Když jsem asi po 10 minutách chtěl vyjet, tak už to v autě pěkně smrdělo. Zapoměl jsem večer vypnout ventilátor a ráno jsem si toho nevšiml. Kupodivu to všechno vydrželo. Zkoušel jsem ho dokonce zespod rukou roztočit, ale je tak zatuhlý, že to nejde. Takže mě čeká výměna, jenom netuším kdy.Luděk Musil píše:Zcela stejný princip "odstranění závady na bývalé 21073. V létě klid, v zimě studený ventilátor obvykle po pátém Off-On ztichl. L.vintera píše:zapnu, vypnu, zapnu vypnu
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Placebo ne - spíše náhoda. Mně kvílel také, ale už je to více než 10 let, takže nepamatuji přesný postup. Vím jen , že za pomoci zubařského zrcátka a dlouhé zahnuté infuzní jehly se mi podařilo dostat pár kapek oleje na hřídel rotoru do blízkosti jeho kluzných ložisek. O ostatní se postarala vzlínavost oleje a byl nadlouho pokoj. Ale byla to podobná práce, jako dostat se výfukem k ventilům.JmJ píše: ...do jeho sani sem nastrikal v malych davkach WD40 a on dal kupodivu pokoj. Mozna to je jen placebo efekt,...
P.S. Ivo, jsi na nejlepší cestě ke spálení rotorového vinutí.
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ty mas osobneho sustruznika ??? hergot to sa niekomu zije
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Jistě, v lisu už ani nekvikne.krtek86 píše:Tak větrák už neřešim. V létě kvílel, tak jsem ho celý rozebral, promazal a teď? Když je auto studený, tak kvílí znova. Taková blbá práce s blbým přístupem to byla a k ničemu. Takže ať si kvílí, stejně jednou musí přestat
Já měl s ventilátorem topení ještě na bílé pětce taky problém. Kvílel docela fest. Zezačátku jen studený a na jedničku, ale velmi rychle (během asi 3 týdnů) už kvičel furt. Tak jsem ho vymontoval, kompletně rozebral, vyčistil, namazal grafitkou, složil vystředil pouzdra a nakonec za použití ampérmetru, měřícího odebíraný proud při provozu naprázdno, nastavil hodnotu utažení víka motoru.
Děkujeme za "kvalitní a kulturní" příspěvek.Cooper píše:Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
dnes jak som auto nastartoval po 5 dni na mraze a hned som ho pustil tak zakvilil inac som s tym nikdy nemal problemi, hned som ho vypol zapol a fachcil po tichu
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки