Stránka 4 z 19

Napsal: pon pro 17, 2007 15:07
od Marosqo
Cory píše:mas tam cislo 2101 alebo 21011? hlava s cislom 2101 ma kompresny pomer 8,8, neskor sa zacali vyrabat unifikovane hlavy s oznacenim 21011,ktore maju kompresny pomer 8,5. Tato hlava je pouzita na vsetkych motoroch od 1200 po 1600.
Takze je pravda ,ze prve modely 2101 mali vyssi kompresny pomer jak pozdejsie ...a niekto mi tu tvrdil ,ze to neni pravda :twisted: :lol:
Inac som ani nevedel ,ze 1500vky mali hlavu aj s oznacenim z 2101 ,ako vedel som ,ze su rovnakej konstrukcie ,ale este aj s oznacenim totznym ? :?:

Napsal: pon pro 17, 2007 22:19
od Majo2103
Keď so pozrieš odkaz,čo tu dal Koko-Loko,zistíš,že označenie 2101(1) Bolo od typu 2101-2106

Napsal: úte pro 18, 2007 15:22
od Marosqo
Majo2103 píše:Keď so pozrieš odkaz,čo tu dal Koko-Loko,zistíš,že označenie 2101(1) Bolo od typu 2101-2106
som si ho zhliadol a prave koly tomu to uzz viem :P :roll:
diky chalani ,pri vas sa clovek stale daco nove dozvie :supz:

Napsal: čtv pro 20, 2007 15:12
od mayo456
neviem ci to tu uz dakto pisal sa mi to nechce citat tak sorry ale VAZ 2101 mal kompresny pomer 8,8:1 pokial viem do 10/1973 vtedy prisla modernizacia a znizili kompresiu na 8,5:1 vraj tym zvysili zivotnost motora.Toto pise kazda mudrejsia knizka o ladach a co sa tyka celej hlavy tak kazdy motor s rozvodovou retazou mal myslim ze rovnaku hlavu,menil si ba zdvih vrtanie objem.Ak sa mylim tak ma za to prosim neubite

Napsal: čtv pro 20, 2007 21:22
od Křečík Barbuška
Řekl bych to takhle, jistý pan Tůma, který o těch našich popelnicích něco vědel, či možná ještě ví, napsal knihu, ve které to vše zhrnul. Ovšem stejně se tu najdou jedinci co budou hlásat bludy či v lepším případě polobludy, přitom stačí jediné a to číst a pak budou vědět. Takže by třeba nemuseli psát, že všechny řetězové motory měly stejnou hlavu.

Napsal: pát pro 21, 2007 16:26
od mayo456
Koko Loko: bracho naco sa zbytopcne hecovat? s tou kompresiou mam pravdu toto mi nikto nevezme a co sa tyka hlavy ja nie som mechanik a voperd som sa ospravedlnil ak to nie je pravda co som napisal ohladom tej hlavy valcov take pianko a tiez by sa tu niekto mal naucit citat prispevky ostatnych

Napsal: pát pro 21, 2007 16:30
od Křečík Barbuška
Hádat se nehodlám člověče s kompresí prvních Vazů máš samozřejmě pravdu, ovšem uvaž, nebylo to náhodou určeno užitou hlavou?

Napsal: pát pro 21, 2007 18:11
od mayo456
Koko loko: jj ani ja sa nechcem hadat ale pokial viem tak od 10/73 mal kazdy motor VAZ teda myslim s retazou kompresiu 8,5:1 tak z toho som vychadzal

Napsal: pát pro 21, 2007 20:26
od Křečík Barbuška
Ano z toho vycházíš správně, jde o to k čemu potom přicházíš.

Napsal: pát pro 21, 2007 20:31
od mayo456
a k cmu by som pak mal prist? :)

Napsal: pát pro 21, 2007 20:35
od Křečík Barbuška
Třeba k tomu, že začali používat jinou hlavu, aby z těch 8,8 spadli na 8,5 tedy pak zákonitě nemohu tvrdit, že všechny řetězáky měly stejnou hlavu.

Napsal: pát pro 21, 2007 23:24
od Hurikán
Nezdá se vám, že je tato věc probrána již dostatečně? Točíte se stále v kruhu. Komu to ještě pořád není jasné, ať si znovu pořádně prohlédne tuto již zmiňovanou tabulku Je to v ní zcela jednoznačné. H.

Napsal: ned úno 17, 2008 20:50
od Majo2103
Včera som robil pokus týkajúci sa spotreby.Odpojil som od palivovej pumpy hadičku z nádrže a pripojil som tam hadičku ponorenú v benzíne,ktorý som nalial do bývalej nádržky na ostrekovač,aby som vylúčil,že benzín uniká ešte pred karbom.Nalial som tam necelý liter.Naštartoval,nechal motor nech sa spamätá a keď sa zohrial na asi na 70(na sýtič bežal len chvíľu,kým dokázal udržať voľnobeh).Kým sa zohrial,tak polovica benzínu bola fuč!Keď som motoru trochu pridal(nie naplno,len na jednu komoru),tak som videl,ako mi pred očami mizne benzín!Preskúmal som,či benzín niekde nestrieka,ale všetko je ok.Tento pokus trval asi 10-15min.Potom sa benzín minul.Takže spotrebu pripisujem karbu.Môžete mi to potvrdiť?A teraz čo s tým?Mám ho dať dolu,rozobrať,prečistiť,prefúkať,zložiť a nastaviť?Bude to stačiť?Nemám tam aj vymeniť nejaké súčiastky?

Napsal: ned úno 17, 2008 21:07
od Sid
Určite asi budeš musieť vymeniť tesnenie pod víkom karburátora . Pravdepodobne prídeš k takému problému ako ja, že to tesnenie nezoženieš. Mal by si tam mať totižto karb s tým krámom naboku, čo aj ja v 02 ke :? Ďalej by som doporučil skontrolovať tesnosť ihlového ventilu a nastavenie hladiny v plavákovej komore. Dobré bybolo vymeniť membrány v akceleračnej pumpičke a membránu sytiča- už budú mať najlepšie časy za sebou. A ešte aj palivový filter- pod mosadznou matkou hneď pri vstupe benzínu.Potom ešte pozri celý karb a vymeň to, čo bude zničené. Daj vedieť ako pochodíš

Napsal: ned úno 17, 2008 21:14
od Laďuša
Sid píše:Určite asi budeš musieť vymeniť tesnenie pod víkom karburátora . Pravdepodobne prídeš k takému problému ako ja, že to tesnenie nezoženieš. Mal by si tam mať totižto karb s tým krámom naboku, čo aj ja v 02 ke .....
2103 měly jinej karb. Od výroby karb 2103, od 1974 jeho modifikace a od konce 1976 2106. Já jsem na to těsnění pod víčko sehnal, sice na Koněvce by mělo bejt všechno, ale to těsnění problém neni. Tim na boku myslíš to svislý, co to spojuje s atmosférou??? Nejsim si tim teďko na stopéro jist, ale myslim si, že to na tom těsnění mam aji já, prostě mě to nepoužitý kouká ven ;)