Stránka 4 z 5
Napsal: stř kvě 09, 2007 10:43
od Wejra
Jo chlapi a to je přesně ono,jakmile vám člověk píše svoje dotazy do jednho slotu tak je problé,když se vás na něco člověk zeptá tak máte plno hemzů,že si má člověk pročíst forum.......vždyt se to nedá....vaše polemiky,zážitky kde jste se ožrali a nevrhy nesmyslnýho charakteru by jste měli občas promazat...je tady toho fakt tuny.......ale stačila by jedna věc když už se vás někdo na něco slušně zeptá tak by bylo i od vás slušný alespon poslat přesný odkaz na foru.....ale co si budeme povídat mám pocit že i vy jste líní se v tom přehrabovat

Napsal: stř kvě 09, 2007 12:44
od Luděk Musil
Wejra píše:Jo chlapi a to je přesně ono,jakmile vám člověk píše svoje dotazy do jednho slotu tak je problé,když se vás na něco člověk zeptá tak máte plno hemzů,že si má člověk pročíst forum.......vždyt se to nedá....vaše polemiky,zážitky kde jste se ožrali a nevrhy nesmyslnýho charakteru by jste měli občas promazat...je tady toho fakt tuny.......ale stačila by jedna věc když už se vás někdo na něco slušně zeptá tak by bylo i od vás slušný alespon poslat přesný odkaz na foru.....ale co si budeme povídat mám pocit že i vy jste líní se v tom přehrabovat

Mám pocit, že se Ti něco nelíbí. Zřejmě by jsi byl nejraděj, kdyby se celé forum vedlo jako jeden dlouhý příspěvek. Jak by jsi potom chtěl najít odpověď na svou otázku?
Proto je naše forum rozděleno tak, jak je rozděleno. Když potom máš nějaký problém - zeptej se na něj v příslušné sekci. Případně si můžeš pročíst např. příbuzný příspěvek, který napoví možnou odpověď? L.
Napsal: stř kvě 09, 2007 13:06
od Drobek81
Štěpán Getsko píše:
Schválně si typněte maximálku. ( ale až byde motůrek zaběhanej )
Dif. 4,1 , motor DOHC 74kW při 6400ot/min - 133Nm při 4000ot/min. Pneumatiky standart 165/13 OR34 ( vim, že je to na

ale nic jiného zatim nemam )
mno tak myslim ze kroutak mas stejnej jako 17ka, vykon podstatne vyssi tak by nemel byt problem tech 180...myslim ze mam dif 3,9 a tech 180 to taky jede...ovsem staci kopec a padne to na 160...je to line...
Napsal: stř kvě 09, 2007 13:21
od Wolf
Štěpán Getsko píše:... Takže když je otevřena jedna komora, tak by motor měl dávat poloviční výkon, než když jsou otevřeny dvě.

Tak to neni.
Štěpán Getsko píše: Takže mi logicky vychází, že už ten motor zaběham, tak bych měl lítat tak kolem 180 km/h...... Pneumatiky standart 165/13 OR34
Omrzel Te zivot? OR34 Te poslou do pole pri mnohem mensi rychlosti. W.
Napsal: stř kvě 09, 2007 13:23
od Wolf
Drobek81 píše:mno tak myslim ze kroutak mas stejnej jako 17ka, vykon podstatne vyssi...
17-ctka ma vyssi a niz ulozeny kroutak

. W.
Napsal: stř kvě 09, 2007 13:26
od Drobek81
Wolf píše:17-ctka ma vyssi a niz ulozeny kroutak

. W.
ee

Napsal: stř kvě 09, 2007 13:50
od Luděk Musil
Štěpán Getsko píše:motor DOHC 74kW při 6400ot/min - 133Nm při 4000ot/min
Drobek81 píše:mno tak myslim ze kroutak mas stejnej jako 17ka, vykon podstatne vyssi...
Wolf píše:17-ctka ma vyssi a niz ulozeny kroutak
Drobek81 píše:ee
Návod na obsluhu říká toto:
Max. výkon (kW) : 62 / 5400
Max. točivý moment (Nm): 137 / 3200
Max. rychlost (km/h): 150
L.
Napsal: stř kvě 09, 2007 14:23
od Drobek81
Luděk Musil píše:Max. výkon (kW) : 62 / 5400
Max. točivý moment (Nm): 137 / 3200
hmmm tak tyto dve hodnoty sem kdesi cetl jinak...132Nm a 65kW...tos ted nevim kde je zakopanej pes...
Napsal: stř kvě 09, 2007 14:27
od Luděk Musil
Drobek81 píše:tyto dve hodnoty sem kdesi cetl jinak...132Nm a 65kW...
Já taky kdysi kdesi četl 62 kW a 132 Nm ........ L.
Napsal: stř kvě 09, 2007 18:03
od Štěpán
O tom, že mám pneumatiky na h...o vím. Já spíše ten motor chci kvůli zrychleni a jakesi rezervě výkonu, např. při jízdě do kopce po dálnici. Dnes ačkoliv má motor naběháno 160km, tek jsem hravě překlopil ručičku přes 140 ( na 5-ku a 4100rpm ). Ten motor by šel dál, ale přeci jenom není zaběhanej. Zatim co 1500 na 5-ku měla vůbec co dělat, aby se k tý 140 dostala ( a to má nalítáno 15000 po GO ). Tady prostě ta rezerva výkonu ještě byla. A přitom je tam SERIOVEJ karburátor 2106.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 14:53
od Wejra
ad forum....připomínka byla k odpovědím stylu najdi si to na foru a někde to tady je (jsem na foru myslím dost dlouho a ještě stále mám problém nalézt věci k tématu)
Napsal: čtv kvě 10, 2007 14:54
od Wejra
Jinak v jakých cenových relacích se pohybují 5ti kvalty? jezdím dálky a se 4 se to nedá abych jezdil za 7 nesmím překročit 80,což vadí mě i okolí:(
Napsal: čtv kvě 10, 2007 15:06
od Drobek81
Mno 5q sem videl od 1000 do 8000kc...zalezi samozrejme na stavu a taky kdo to prodava...Dej si inzerat a snad na neco narazis.Co se tyce spotreby-nech si dat LPG a budes koukat..ja byl zarytej odpurce bo sem byl svedkem startu raketoplanu skoda120, akorat ze pilot si nestihl ani prdnout...kdyz vidis takovy zazitek a jak to pak fajruje tak o LPG ani nezavadis...lec almuzna kterou mi mesicne davaji(doufam ze to sou zatim zalohy na mzdu) mne dokopala k porizeni auta na LPG(shodou okolnosti sem si pro nej jel do Liberce

)
Napsal: čtv kvě 10, 2007 15:17
od Pool
Wejra: Podle toho co napsal Myso, se mi zdá že tam máš spíš 4.3 , pokud Ti dobře ukazuje tachometr, tak 4.1 . Na 3.9 to nevypadá. Největší jistota je zvednout nápravu do vzduchu a spočítat poměr otáčení kol vůči kardanu, návod je někde na foru

Napsal: čtv kvě 10, 2007 15:38
od Drobek81
Pool píše:návod je někde na foru

Poole Poole...Ty mu davas teda...
