Asi kardan.. POMOC

Moderátor: Moderátoři

Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Michal Pokorný píše:jak pak často to kdo maže ?
Vůbec. :finga:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Nulašestka píše:Vůbec. :finga:
taky tak
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Kewin
Příspěvky: 142
Registrován: pon zář 25, 2006 20:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewin »

Myso píše:
Nulašestka píše:Vůbec. :finga:
taky tak
jo kdo maže ten jede :twisted: inak otec mazal stale předni svisle čepy aby mu to nešlo tak z tuha :) to řizeni
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No kto by to mazal ved z vyroby to pride stale namazane :D...my nemazeme my menime :)
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Ja som tento vikend menil lozisko na kardane a krize,lebo mi to robilo tresky plesky uz.
Oznacenie ulozenia kardanu som si spravil na krizoch starych (no ale pri zostavovani mi doslo,ze pri zostaveni ten kardanovy kriz moze byt vselijako otoceny,kua)

PO vymene,auto je tichsie,ziadne velke vybracie ako predtym,len take jemne citim v sedanke,ci to moze byt zlym zlozenim(za prednou castou mam spravne danu zadnu cast,len ta by mohla byt posunuta o 180stupnou,kvoli tomu zlemu oznacenia kriza)?

resp keby som to zle zlozil, tak tie vybracie su dost citelne?
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No znaci sa na kardane.... neviem ci od vyroby nie su na nom poznacene ciarky :)

Dufam ze si zachoval potrebne vole v krizoch tj dal naspet presne tie iste podlozky na tie iste miesta pripadne sa rpresvecil o lahkom otacani krizov bez drhnutia :)

Opacne som to este nazalozil. Tak nevim...
Uživatelský avatar
Kráska061
Příspěvky: 2
Registrován: stř říj 03, 2007 10:59
Bydliště: Přerov

Re: Asi kardan.. POMOC

Příspěvek od Kráska061 »

Atex píše:hej lidi z niceho nic sem dneska rano vyjel z garaze, a pri prekroceni 50-60km/h zacne cele auto docela hodne vibrovat, vubec netusim co by to mohlo byt.. je to fakt neprijemna vec, nenapada mne co by to mohlo byt.. jinak kola, brzdy OK.
Pokud můžu přispět, tento problém jsem úspěšně vyřešil nedávno. Příznaky byly podobné, vibrace i na neutrál bez zatížení převodů v oblasti kolem 50-60 km/h. Vibrace se projevily po určité době od opětovné montáže převodovky, k odstranění došlo po uvolnění všech podpěrných elementů-silentblok převodovky, konzola jejího uchycení a konzola podpěrného ložiska kardanu a jejich opětovnému dotažení. Pokud jsou v pořádku hlavní díly hardy-spojka, podpěrné ložisko, kříže kardanu a nechybí závaží na spojovacím hřídeli, mohlo by to pomoci k odstranění vibrací. Pozor na dodržení vzájemné pozice předního a zadního dílu spojovacího hřídele při jeho případné demontáži např. při případné výměně jeho křížových kloubů nebo podpěrného ložiska. v opačném případě jsou vibrace víc než jisté, spojovací hřídel je z výroby vyvážen v celkové sestavě.
Štěpán

Re: Asi kardan.. POMOC

Příspěvek od Štěpán »

Kráska061 píše: spojovací hřídel je z výroby vyvážen v celkové sestavě.
A proto nemá smysl měnit kříže, protože co kříž, to originál = těžiště každého kříže je jinde!!!
Pokuď si to někdo opraví výměnou kříže a nevibruje mu to v celém rozsahu rychlosti vozu, tak je to náhoda.
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Preco.... :) myslim ze kriz je zanedbatelny..zasa ho tak zle vyrobit nemozu aby boli zmeny az take citelne. To by museli pridat materiial v mieste loziska a tam ani nieje kde...
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

nejde o kříž samotný, ale o to, že si tím křížem + zejména zajišťovacími ségrovkami rozhodíš původní osy jednotlivých dílů kardanky.
Jak já to tak kolem sebe vidím, tak je šance, že se vyvážení nerozhodí, tak 50, možná 60%.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

TAk o kolko su tie podlozky mar tisicin mm hore dole. Snad to az take zle nebude :) hlavne ked pouzije original co tam boli
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

myslis,tym segerovky? aby som tam dal povodne segerovky?

No tak som sa s tym hral,som to zlozil spravne,lebo som to vybral von,a nasadil naopak ten dlhy diel,a to bola pekna masaz. od 60tky to traslo.

Po opatovnom spravnom zlozeni,mi to vybruje cca od 80-90-95 max 100 a potom to zmyzne,tak to moze byt aj tym,ze pri tej rychlosti nie je zjednotena koherencia vybracii.

Ale tak ci tak,mi to v sedanke trosicku vybruje.

Neviem aky ma byt normalny stav,lebo odkedy som zacal jazdit na aute,tak ovtedy vybroval kardan,kvoli tej gume na stredovom lozisku a neskor kvoli krizom.A kvoli krizom to robilo riadny bordel. Teraz mam kupene krize,ktore je mozne mazat hydraulickou maznicou. :lol:
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“