Stránka 4 z 4

Napsal: úte srp 21, 2007 11:24
od Majo
nie je jednoduchsie odmontovat stierace samotne a zalozit ich ako treba?

Napsal: úte srp 21, 2007 12:52
od Luděk Musil
No - je to také řešení.
Avšak ne v případě, že stěrače nedokončily "kyv". Tedy při doběhu nějak zastaví a při dalším spuštění pokračují na spodek skla a teprve potom jedou nahoru svou běžnou trasu. L.
PS: teda pokud rozumíte, co jsem řekl/napsal.

Napsal: úte srp 21, 2007 14:22
od Majo
jasne jasne, teraz uz rozumiem

Napsal: sob srp 09, 2008 14:41
od Marek89
Dá sa nejako zvýšiť rýchlosť stieračov na stálom chode ?

Napsal: sob srp 09, 2008 15:46
od Křečík Barbuška
ne

Napsal: sob srp 09, 2008 18:01
od Majo2103
Viac napatia do nich! :wink:

Napsal: sob srp 09, 2008 19:04
od Petr HC
Marek89 píše:Dá sa nejako zvýšiť rýchlosť stieračov na stálom chode ?
Koko Loko píše:ne
Tady se nabízí prostor pro Sašovo "motto". ANO - rychlost resp. otáčky motoru s buzením permanentními magnety lze zvýšit odbuzením statoru tak. že se zvenku na stator "připlácnou" silné ferritové magnety (podle počtu pólů ev. zkusmo) . Takto jsem zvýšil otáčky vrtačky na tištěné spoje z 12000 na 18000 RPM .Ovšem jako vždy - něco za něco . Proud kotvy se v tomto případě zvýšil na cca dvojnásobek . Takže ano ,ale krátkodobě .Navíc je tu určité riziko pro jištění a spínací/rozpínací kontakty . Takže ještě jednou ANO - ALE...

Napsal: sob srp 09, 2008 19:07
od Marek89
Mohol by mi niekto popísať tu koncovku čo ide na motorček stieračov, že ktorý drôt je na čo ?

Napsal: sob srp 09, 2008 20:18
od Křečík Barbuška
Petr HC píše:Tady se nabízí prostor pro Sašovo "motto". ANO ...
Zjevně kopeš vyšší ligu, to se hned pozná. :notworthy:
Marek89 píše:Mohol by ...
černá - zem
modročerná - +12V
modrá - "vstup" permanentního chodu
bílá - "vstup" cyklovače

Napsal: sob srp 09, 2008 21:01
od Petr HC
Koko Loko píše:[Zjevně kopeš vyšší ligu, to se hned pozná.
Ani ne, ale už toho hodně pamatuju - bohužel.