Stránka 4 z 6
Napsal: sob úno 09, 2008 20:13
od Vašátor
Měřit to při volnoběhu je blbost! Motor musí mít zvýšené otáčky nad 1000ot. Napětí pak musí být se zapnutými potkávacími světli 13,8 - 14,2V (14,5V). Ale to tu bylo psáno již několikrát.
Napsal: ned bře 09, 2008 11:36
od Marek89
Chcel som spraviť úpravu reuglátora čo tu pridal Saša, ale bol som prekvapený, keď som sa pozrel na regulátor čo mám v 05. Ja mám tento regulátor, viď prílohu.
Napsal: ned bře 09, 2008 11:37
od Marek89
A ešte jedná fotka ako to vyzerá po zložení.
Napsal: ned bře 09, 2008 12:41
od Křečík Barbuška
Na tuto ohavnou součástku jsem již alergický, poté co jsem ji během 2 let měnil snad 4x
. Ovšem tento regulátor není nikterak vzácné potkat v žigulíku, je naprosto běžný.
Napsal: ned bře 09, 2008 13:03
od Marek89
No dobre, ale ako to mám spraviť tak ako to má Saša ? Veď je to iný regulátor ako má on.
Napsal: ned bře 09, 2008 14:17
od Křečík Barbuška
Absolutně bez záruky, střeleno od pasu. Odizoloval bych záda té placky od hliníkového obalu a mezi ta záda a obal bych připojil tu diodu. Mechanicky se mi to zdá velice problematicky řešitelné, elektricky to nemám ověřené a nemám funkční placku na experimenty. Předpokládám, že Saša mne ev. opraví
.
Napsal: sob bře 15, 2008 17:05
od Marek89
Mohol by mi niekto popísať jednotlivé vývody toho regulátora čo mám ? Chcem ho vyskúšať mimo auta a neviem, že kde mám čo pripojiť. Skúšal som to čo mi povedal Saša, výsledok je 0 bodov. Na ten drôt čo vychádza som dal +, na ten výstup čo je oproti tomu drôtiku som dal -. Na uhlíky som priložil žiarovku a nič. Nebude potrebne ešte nejako zapojiť aj ten znak E ?
Napsal: sob bře 15, 2008 20:23
od Marek89
Mam aj tento regulátor, s ním fungovala ta Sašova finta. Nakoľko pôvodný regulátor nemôžem vyskúšať mimo auta, súdim, že je asi K.O.
Napsal: pon bře 17, 2008 08:11
od Luděk Musil
Jeden kontakt se jmenuja "15", druhý kontakt se jmenuje "67". Pokud jsi tam měl předtím originál ruskou krabičku PP 380, tak kontakty nejdou zaměnit (tedy v případě, že tam je originální elektroinstalace) - každý konektor má jinal silnou patici. Toto relé musí být taktéž dobře ukostřeno. L.
Napsal: pon bře 17, 2008 17:18
od Marek89
Luděk Musil, to si písal k tomu prvému regulátoru ?
Napsal: úte bře 18, 2008 07:31
od Luděk Musil
Marek89: toto som písal k regulátoru, ktorý si odfotil u tej klávesnice.
Princip/systém práce je stejný a kontakty stejné jako u PP 380. Když se důkladně podívaš na svůj druhý obrázek (pict0042.jpg), tak uvidíš, že jedna (ta vlevo) díra je větší než ta druhá. Původní fastony mají taktéž rozdílnou tloušťku, takže k záměně by nemělo dojít. Doma mám starý regulátor (PP 380) , takže pokud si dnes vzpomenu, vylovím jej z přepravky a na označení těch konektorů mrknu a napíšu. L.
Napsal: úte bře 18, 2008 08:01
od Marek89
Ludku, ja by som potreboval popis vyvodov toho 1.regulatora co mam na 4 fotkach.
Napsal: úte bře 18, 2008 09:41
od Luděk Musil
Aha - to máš na mysli tu "hliníkovou" zákeřnost 2105 .... takže:
svorka/objímka/kabelové oko (jo - kabelové oko se to jmenuje) se připevní na šroub alternátoru M6 - baterie, konektor na tělese regulátoru (od uhlíku) se připevní na relé kontrolky dobíjení, konektor na tělese alternátoru se připojí na pojistku G67.
Doufám, že jsem to takhle z hlavy popsal správně. L.
Napsal: úte bře 18, 2008 16:22
od Marek89
Nepochopil som to, že ako si to napísal.
Napsal: úte bře 18, 2008 17:02
od Saša
Vyfoť ten regulátor co je na "PICT0037" otočen o 90° doprava (těmi uhlíky směrem nahoru) . Pak ti řeknu jak to zapojit pro vyskoušení .