Stránka 4 z 15
Napsal: sob bře 26, 2005 14:27
od Sefir
pocujte ,,,
kolko je taka primerana cena za filterbox na vrakaci ??
chcem to upravit len neviem co za to budu pytat,,
a vobec viete niekto kde v Blave sa tu da take nieco ako vrakovisko najst ?
Napsal: sob bře 26, 2005 14:30
od Sefir
A este ma napadlo ze ci to vobec pomoze to orezanie,,, ma to nejaky vplyv okrem toho ze bude asi krajsi zvuk ??
alebo ppr ,,, odhadom pribudne nejaky ten konik ?
dik moc
Napsal: sob bře 26, 2005 16:17
od expa
S tym orezanym air boxom .. no sorry ... vsak sa len zamyslime .. tam sa nejedna len o to, dostat co najviac vzduchu, ale hlavne chladneho a tym, ze orezete air box .. tak cele teplo zo zvodou .. ventil veka ide spat do sania ... ts ts ts!
A turbo a ze 1.7i atd? Juuj .. trosku si to postudujte, neni to jen tak ... na turbinu nepasuje klasicky karb!!!! Musi byt pretlakovy .. cize dalsi problem mate na svete a keby ste ho dali na 1.7i s klasickou RJ ... ta zmes by bola tak chudobna, ze by bolo brzy po pieste.
atd atd ... je to fakt dost zlozita prerabka
Napsal: sob bře 26, 2005 16:49
od Pool
expa píše:S tym orezanym air boxom .. no sorry ... vsak sa len zamyslime .. tam sa nejedna len o to, dostat co najviac vzduchu, ale hlavne chladneho a tym, ze orezete air box .. tak cele teplo zo zvodou .. ventil veka ide spat do sania ... ts ts ts!
No není to tak nejhorší.. při jízdě přeci jenom v motorovém prostoru vzduch trochu proudí - jednak od vrtule, jednak přes otvory v masce. Motor teplý vzduch nasává hlavně když auto stojí (křižovatky, nízká rychlost). Dokonce má problém udržet volnoběh. Při jízdě už je vše lepší.
Napsal: sob bře 26, 2005 17:13
od Pato
expa píše:
A turbo a ze 1.7i atd? Juuj .. trosku si to postudujte, neni to jen tak ... na turbinu nepasuje klasicky karb!!!! Musi byt pretlakovy .. cize dalsi problem mate na svete a keby ste ho dali na 1.7i s klasickou RJ ... ta zmes by bola tak chudobna, ze by bolo brzy po pieste.
atd atd ... je to fakt dost zlozita prerabka
1.7i ma lambda sondu takze ta by mala tu chudobnu zmes "vykryt" vacsim mnozstvom paliva. Ale asi bude treba zvysit tlak podavacieho cerpadla (potom by stacila dlzka impulzu na vstrekovaci)
A co takto NITROUS NO2 vstrekovane do sacieho potrubia by mohla byt sila
Aspon pri predbiehani na dialnici
Napsal: sob bře 26, 2005 19:06
od expa
Pato .. ajtak ... vstrekovac by to neutiahol .. jednobod uz jednozancne nie .. tiez by nevydrzal ten pretlak a i ked ma lambdu .. .nespravi ti 300nsobne zmenenie zmesy.
N2O ... to sa da pouzit veru ... a je uz dost siroky vyber co sa typu tyka.
Napsal: ned bře 27, 2005 01:04
od BARTEK
Napsal: pon bře 28, 2005 23:56
od expa
tak to vizera dost sumne .. je tam k tomu aj clanok? Vizera to byt stary tip Jetronicu podla rozdelovaca paliva. To boli vcelku kvalitne systemy .. jednoduche a dost spolahlive.
Napsal: úte bře 29, 2005 08:05
od Myso
to je viacbodove vstrekovanie zo starej audiny, clanok k tomu je tu:
http://zsiguli.hu/tuning/tuning_hengerenkenti_i_en.html
Napsal: úte bře 29, 2005 09:37
od expa
myso to je iny systeeeeem
Napsal: úte bře 29, 2005 09:41
od Myso
expa píše:myso to je iny systeeeeem
uhm, mas pravdu netrafil som, ale pokec je k tomu dobry...
Napsal: úte bře 29, 2005 10:12
od expa
mno tak to teda jo ... do takeho niecoho by som siel jedine kebyze mam k tomu dispozicii druhu ladu na hranie sa .. takto sa neda experimentovat.
O2
Napsal: úte bře 29, 2005 11:31
od Pato
Rozmyslal som uz aj nad primiesavanim cisteho kyslika (alebo hodne okysliceneho plynu napr NO2) do nasavaneho vzduchu v plynnom stave pred karburatorom (vstrekovanim). Chcelo by to ale dobre preratat a vymysliet system primiesavania. Hlavne aby tam prudko nestupol pomer kyslika, lebo by to tavilo piesty. Nekjake experimenty v tomto smere uz pred niekolkymi rokmi prebehli ale ostalo to na mrtvom bode prave pre vysoku rizikovost
Asi by sa dalo nieco robit pomocou merania napatia na L-sonde, ale musim niekde pozriet hodnoty (asi je to v tom ruskom clanku)
Re: O2
Napsal: čtv bře 31, 2005 21:34
od Majo
Pato píše:Rozmyslal som uz aj nad primiesavanim cisteho kyslika
ehm, mrknite potom v Bechyni do mojej kary(mozno inspiracia, mozno na pousmiatie - viac neprezradim - az v Bechyni)
Napsal: čtv dub 07, 2005 09:14
od Myso
este sa vratim k orezanemu airboxu, uplne sme tu zabudli na toto:
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
zdroj:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_nyi ... ro_en.html