Stránka 4 z 4

Napsal: pát črc 11, 2008 16:59
od Pisty
Mal som 5 motorov a na vsetkych som musel pouzit kluc 36 a zvatsit na 38 (Flexa). 41 bol uz velky. Raz mi pomohol aj velky kurenarsky hasak.
To je z mojej skusenosti.

Napsal: čtv črc 17, 2008 13:39
od JoskaM
Nazdar, nevim jestli se uplně trefim do tematu tehle sekce, ale s řetězem to ma spojitost. Vyměnil jsem komplet rozvody na 06, vše krom napínáku. Před montáží šel motor sice poměrně hlučně (ulomený jak tlumicí tak napinací lišta), ale hladce. Po montáži rozvodů, napnutí řetězu a seřízení předstihu (asi 6°) motor sice běží tišeji, ale za jízdy tak jako kucká a auto cuká. Ve vyšších otáčkách (nad 3tis.) sice míň, ale stejně a nejvíc to dělá když se jede do kopce...
Ještě teda jezdim jak na LPG tak benzín. Na benzín se závada projevuje o trošku méně, ale úplně nezmizí.
Svíčky a kabely téměř nové. Hodlám měnit kontakty v rozdělovači, ale nejsem si jist zda to pomůže. Může mi někdo poradit? Díky!

P.S.: nevim jestli jsem řetěz nenapnul moc, nepřečetl jsem si před akcí zdejší návody, s kterými bych byl při montáži chytřejší :(

Napsal: čtv črc 17, 2008 20:39
od Nemo
Zatím jen tak laicky, předstih asi 6° jsi nastavoval při chodu motoru stroboskopem, nebo jen na stojícím na jiskru?
A na 06 motoru by předstih měl být 3 - 5°, nemýlím-li se.
Časování máš předpokládám v pořádku?
To cukání v nízkých otáčkách je typickým příznakem velkého předstihu.

Napnout řetěz moc, to celkem nepadá v úvahu. Jedině za použití nějakých velmi nestandardních metod. :D

Napsal: ned črc 20, 2008 10:01
od JoskaM
Předstih asi 6 mi bratr nastavoval pri kontrole stroboskopem. Vymenil jsem vcera opalene kontakty v rozdelovaci a skusil jsem jiný kryt rozdelovace. Předstih jsme postupně snižovali, ale dělo to pořad to samé. Jenom oprava od minule, cuká to i ve vysokých otáčkách. Prostě při jízdě to v nepravidelných intervalech pocukává, hlavně při zrychlování a jízdě do kopce (ale nepřestane ani cestou z kopce, či brždění motorem). Jistá nepravidelnost chodu motoru je vidět i při měření stroboskopem. Ryska se drží na jednom místě tak jak má, ale občas se cukne nahoru dolu a pak zas tam, kde byla předtím. :evil: :cry:

Napsal: ned črc 20, 2008 11:10
od Křečík Barbuška
Pokud to nahodile cuká, tak by to mohlo být zadírající se ložisko v rozdělovači, měl jsem tentýž problém, bylo mě to skoro schopno mrštit na volant. Zkontroluj úhel sepnutí. Nepíšeš co máš za stroj, ale projevy toho vychvajdaného ložiska v rozdělovači se dají snížit a tím i závada omezit, odpojením podtlakové regulace, má-li ji tvůj rozdělovač.

Napsal: ned črc 20, 2008 14:33
od JoskaM
JoskaM píše:... Vyměnil jsem komplet rozvody na 06, vše krom napínáku. ...
Tedy je to VAZ 2106 ( rv. 79.), bez podtlakové regulace. Závadu v ložisku rozdělovače nevylučuji :wink:

Napsal: ned črc 20, 2008 17:50
od Saša
JoskaM píše: bez podtlakové regulace. Závadu v ložisku rozdělovače nevylučuji
Závada na ložisku se tím pádem vyloučila sama . (bezpodtlak nemá ložisko ).

Napsal: ned črc 20, 2008 18:52
od JoskaM
Tak to pardon, zas tak zmaknuty to nemam :oops:

Napsal: čtv črc 24, 2008 03:32
od Honza 21061
Mám možná trochu podobný problém... Rozdělovač na výměnu čeká a ten současný (podtlak, 3 roky starý) možná bude místo rozšlapání zachován jako možný náhradní.