Stránka 4 z 5

Napsal: pon říj 29, 2007 23:58
od Wejra
Já vím chlapi že se opakuju, ale nenašla by se nějaká dobrá duše která by zakoupila pro Wejru trysku, ketrý oblítal všechny mototechny na severu a vých čechách a nemůže sehnat menší trysku na druhý stupeň...mám 2107 1500ccm OZON dohoda na icq 329722272 jezdím ted měsíčně okolo1000 km a docela by to bodlo.....díky moc icq |329 722272

Napsal: sob led 19, 2008 00:23
od jarus
Tak jsem po delší době zase měřil spotřebu a dopadlo to celkem dobře. cesta z Letňan do Bíliny a zpět, cca 200 km, po dálnici 110, za 19 litrů lpg. takže krásných 9,5 litru. s uplně narvaným kufrem a osciloskopem vzadu na sedadlech. nevíte někdo o kolik sníží spotřebu 5tikvalt? možná bych nějaký pokoupil. jezdim hodně.....

Napsal: sob led 19, 2008 00:34
od Marek
Pátá rychlost dokáže především po dálnicích a rychlostních silnicích ušetřit nemalé peníze. Mně to udělalo rovný litr.

Jinak Tvoje spotřeba, kterou si tolik chválíš, mě děsí !!!

Já jsem měl LPG v Ladě deset let a celoroční průměr jsem měl mezi 9 - 10 litry. Při cestě na dovolenou s pěti lidmi v autě a tunovým vlekem s plachtou na kouli jsem nepřekročil hodnotu dvanácti litrů. Při velmi svižné jízdě ze Sokolova do slovenské Trnavy jsem jel za 9,5 litru LPG.

V benzinu jsem běžně jezdil pod hranicí sedmi litrů (a to takovým způsobem, že z Kroměříže jsem byl v Sokolově za čtyři hodiny dvacet pět minut).

Napsal: sob led 19, 2008 00:40
od Křečík Barbuška
Především se zlepší jízdní komfort co se týče hluku. Na spotřebě se příznivě podepíše při jízdě na dálnici, na ostatních jakýchkoliv komunikacích jsem snížení spotřeby nezaznamenal.

Napsal: sob led 19, 2008 00:42
od Marek
Samozřejmě ten hluk je nesrovnatelný. Ovšem další nemalý přínos to má z hlediska životnosti motoru, oleje a v neposlední řadě právě v té spotřebě na dlouhé trati.

Je jasné, že po městě pětikvalt neušetří nic, tam se ta pětka jenom veze s sebou. Ale při takové sto třicítce po dálnici točit čtyři tisíce nebo 5300 je ku..a rozdíl !!!

Napsal: sob led 19, 2008 01:10
od Hurikán
Marek píše:Jinak Tvoje spotřeba, kterou si tolik chválíš, mě děsí !!!

Já jsem měl LPG v Ladě deset let a celoroční průměr jsem měl mezi 9 - 10 litry.
Marku, však jarusova spotřeba je stejná jako Tvoje. A je dle mě naprosto v pořádku.
jarus píše: cesta z Letňan do Bíliny a zpět, cca 200 km, po dálnici 110, za 19 litrů lpg. takže krásných 9,5 litru.
Pravda, je to napsané tak, že při letmém pohledu to vypadá na 19l, ale skutečnost taková (naštěstí :) ) není.

Napsal: sob led 19, 2008 08:47
od Křečík Barbuška
Svého času jsem jezdil dálky po silnicich I-II třídy s průjezdem měst (např. Zlín) se 4q za 6,9 - 6,8 l/100 benzínu ve svižné, až prasečí jízdě, bohužel ani po příchodu 5q jsem se níže nedostal, těch 6,8 je prostě strop.

Napsal: sob led 19, 2008 09:06
od JmJ
Ja sem kdysi magicky jel snad za 6, ale stejne si myslim, ze to byla chyba prepoctu, i kdyz nerealne to neni :-) Prazdne auto, 500 km v kuse. Ted v zime sem mel max 9 pri rozstelovanym motoru. S karburatorem spotreba dost lita, to chce injection :-)

Napsal: sob led 19, 2008 09:12
od Křečík Barbuška
To bude těmi 500 v kuse. On je rozdíl jestli během měřeného období 15x ohříváš motor nebo 1x, ideální je letní počasí po bouřce, naladit rádio, nasadit tempo a jet, dobrá spotřeba dostaví se hned. 8)

Napsal: ned led 20, 2008 11:38
od Marek
To Hurikán a jarus:

No jo, lidi. Já to blbě pochopil............................ :wink:

Napsal: ned led 20, 2008 12:18
od Little Red Riding Hood
taka hlavně nezapomeňte na to ze dost zaleži na tom jakej ma difik...

Napsal: ned led 20, 2008 13:34
od Marek
Asi se budu opakovat, ale podle mého názoru především záleží na řidiči.

Napsal: ned led 20, 2008 15:22
od Little Red Riding Hood
Marek, to samozřejmě taky...

Napsal: úte led 22, 2008 22:38
od laky
Ja som mal na samare spotrebu 12l , nakoniec som ziistil že to bolo opálenými kontaktmi v rozdelovači a palec. Založil som novú hlavu rozdelovača s palcom a spotreba výrazne klesla.
Rozvod treba tiež skontrolovať, či sedia rysky. A ten predzápal, najlepšie stroboskopom. Tiež som ho kedysi nastavoval od ucha a podľa otáčok ,ale tie možu klamať. Ked som ho potom nastavil stroboskopom otáčky sa znížili (tie si potom nastavíš klapkou na tých 850-900) vyzeralo to že motor ide horšie, ale v skutočnosti je neporovnateľne pružnejšie (akcelerácia) má vačší výkon a aj maximálka sa zvíšila.

Napsal: stř led 23, 2008 16:25
od jarus
Tak jsem včera koupil 5q za 3000Kč , údajně najeto 20 000 po výměně ložiska na pětce. na 1. pohled je přetěsněný tekutým tmelem, tak doufám že s ním něco užiju. zkoušel jsem to, a opravdu tam ta pětka je :D nevíte náhodou jestli by to někdo neuměl vyměnit? já se do spojky a převodovky nepouštím - nemám garáž a venku to nechci nechávat rozdělané.
Jinak ku spotřebě - já jezdíval s 2101 naj 210 000km, za 7 litrů, ale tak kolem 100km/h, jinak jsem byl nahluchlej. u tohodle auta(21061) je myslim v PR..li hlava,viz předchozí příspěvky, na volnoběh jede na 3 válce, 4. se chytne tak v 1300 otáčkách(víko a palec rozdělovače nové, kladívko očištěné) předstih neumim štelovat jinak než dle ucha - nic na to nemám. ale vždycky jsem to tak dělal, a auta jezdila ok. hlavu jsem poptával, ale vždy to nějak zamrzlo. nemáte náhodou někdo hlavu 2101/2103 doma na skladě? dík