Stránka 4 z 4

Napsal: ned led 21, 2007 13:43
od Marek
Tommel píše:Abych nezakladal nové téma tak se chci zeptat když snižim hlavu o 2mm tak mi komprese vzroste z 8,5 na 9,94 o kolik se zvedne výkon motoru ? :roll: Nekamenovat prosím :lol:
To nikdo neví !!! Každý motor se bude chovat úplně jinak. Každopádně budeš muset razantně změnit regulaci předstihu.

Obecně platí, že nový výkon motoru bude o tolik procent výše, o kolik procent vyšší je nový stupeň komprese.

Motor se bude v praxi chovat jinak než seriový - bude třeba jej více vytáčet a v nízkých otáčkách bude mít vyšší spotřebu.

Napsal: ned led 21, 2007 16:27
od Tommel
Díky tohle jsem chtěl vědět :notworthy: :twisted:

Napsal: ned led 21, 2007 18:04
od Křečík Barbuška
Marek píše: ... v nízkých otáčkách bude mít vyšší spotřebu.
Já tohle zase ne.

Napsal: ned led 21, 2007 18:49
od Little Red Riding Hood
Koko Loko píše:
Marek píše: ... v nízkých otáčkách bude mít vyšší spotřebu.
Já tohle zase ne.
zase otázka co jsou nízké otáčky..

Napsal: ned led 21, 2007 21:08
od Marek
Hodnota maxima krouticího momentu se nejen zvýší, ale též posune do vyšších otáček než u seriového motoru. Proto pokud motor v serii můžu rozjíždět třeba už od 2500 rpm, u upraveného motoru to bude daleko za 3000 rpm, spíš kolem 3500 - 4000 rpm. Čili když pojedu upravený motor stejně jako seriový, můžu v otáčkách 2500 - 3500 mít vyšší okamžitou spotřebu paliva (ovšem naopak nižší bude při otáčkách 4000 - 6000 rpm).

Napsal: ned led 21, 2007 22:56
od čmelák
ach jaj nic nepochopil pohoda

uz som ticho :|