Přední kotoučové brzdy
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Citróny jsou v pohodě, bývám s nimi spokojen, kilometrická výdrž mě nezajímá, neb desky měním při jejich ceně každý rok, neb raději vyhodím desku se 4-8 mm po 10 tis. než pokoušet osud a nechat si zatuhnout zbytečně vylézající pístky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Přidávám se ke K-L: Citróny jsou v pohodě - mě vydrží i víc než 20 . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
asi som makky a moc brzdim, mne este ziadne platnicky nevydrzali cez 12tkm aj to uz boli na plechy
alebo pouzivam maksie platnicky? take tie od vasenkova neviem od akej firmy ale je na nich napisane AVTODETAIL
alebo pouzivam maksie platnicky? take tie od vasenkova neviem od akej firmy ale je na nich napisane AVTODETAIL
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
mne nejake stare tusim ceske vydrzali 30tkm, ale uz isli na zelezo... je ale pravda ze jazdim vela po dialnici kde rozhodne nebrzdim, a v mestskej prevadzke maximalne podradujem, az do 2ky takze brzdy u mna maju dost oddych...
az potom raz vybehnem na zraze na orientak a je po platnickach
az potom raz vybehnem na zraze na orientak a je po platnickach
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsi mi připoměl, že bych se mohl podívat jak sou na tom moje...měnil je ještě původní majitel, tak výdrž mají asi dobrou...Myso píše:mne nejake stare tusim ceske vydrzali 30tkm, ale uz isli na zelezo...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Několik dobrých rad:Z vlastní skušennosti.
Po výměně destiček VŽDY ! několikrát sešlápněte brzdový pedál až "srvrdne"(vymezení vůlí)
Nejméně ojetou destičku hoďte do kufru určitě se bude někdy hodit!
Nnechte pochromovat ty 4 zajisťovací tyčky ! pak už nikdy nebudete přemýšlet jak je dostat ven z válečků. půjde to vždy dvěma prsty .
Po výměně destiček VŽDY ! několikrát sešlápněte brzdový pedál až "srvrdne"(vymezení vůlí)
Nejméně ojetou destičku hoďte do kufru určitě se bude někdy hodit!
Nnechte pochromovat ty 4 zajisťovací tyčky ! pak už nikdy nebudete přemýšlet jak je dostat ven z válečků. půjde to vždy dvěma prsty .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Když je nechám pochromovat, nevejdou se tam už vůbecSaša píše: Nnechte pochromovat ty 4 zajisťovací tyčky ! pak už nikdy nebudete přemýšlet jak je dostat ven z válečků. půjde to vždy dvěma prsty .
Moje řešení bylo, že jsem pilníkem trochu proběhal ty otvory ve válečích tak, aby tam tyčky chodily volně. A mám pokoj taky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Mno, pokud vím, tak ty tyčky nějakou povrchovou úpravu měly a troufám si tvrdit, že to byl chrom ... našel jsem tam zbytky mědi (pokovení před chromováním). Já je namazal vazelínou a je pokoj. V jednoduchosti je síla
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Na zatím svých dvou vozech jsem nepotkal chromované tyčky , jen jakési jinak pokovené, záleží na starostlivosti, preferuji, očistit, něčím vazelínovitým namazat a nechat poprášit prachem a zejména dvakrát za rok rozdělat, vyčistit a promazat.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107