Stránka 4 z 5

Napsal: stř zář 06, 2006 06:04
od Hnojar
Ondro: tak tomu říkám gangsterské praktiky :evil: přece zkontrolovat kontakty, případně je očistit a seřídit odtrh nejsou zbytečné oslárny ..... :lol: já jsem měl na žabákovi odtrh 0,2 mm a zřejmě i proto byly kontakty ve víčku pěkně vypálené.....

Napsal: čtv zář 07, 2006 19:54
od Ondro
precitaj si to este raz... preskocit body/preskocit NA body

Napsal: sob zář 09, 2006 20:56
od Hnojar
oki, jsem popleta, ale kable mají taky svůj vliv 8)

Napsal: ned zář 10, 2006 12:20
od zeek
Tak směšovač na plyn vyměněnej....rozhašenej karburátor seřízenej...
Startér (kterej mi v pátek odešel do věčných lovišť ) taky vyměněnej.....a stále to na plyn chcípá....(na benzín ne)
Já už si to vážně hodím....
Zkusím vyměnit ještě kladívko...a mrknout na svíčky....atd.... :(

Napsal: ned zář 10, 2006 18:13
od Hnojar
vím o jedné věci kteoru bys mohl zkusit vyměnit ............. auťák :D

Napsal: ned zář 10, 2006 18:22
od zeek
To v žádném případě.....když jsem na jaře přišel o mojí 03 tak taky všichni ať si koupím něco jiného...ale já prostě i když mě to v tu danou chvíly štve mám rád že na tom autě můžu něco řešit a hrabat se v tom....ale ty studený starty bych už měl rád vyřešený....

Napsal: ned zář 10, 2006 21:33
od Ondro
este pozriet ten rozdelovac a predstih

Napsal: ned zář 10, 2006 21:50
od zeek
To jo...ale jak si mám sám udělat předstih?
Na to asi nemám.... :(

Napsal: pon zář 11, 2006 12:54
od dusin
Máš na rozdělovači oktanovej korektor?Jestli jo,tak s nim zkus zatočit.Nejdřív na jednu stranu a když se to bude zlepšovat,tak pokračuj,když ne,tak ne druhou stranu.

Napsal: úte zář 12, 2006 06:58
od zeek
Jo tak na to už jsem taky myslel....he...jenže když jsem k tomu přišel tak jsem zjistil že ho tam nemám....

Napsal: úte zář 12, 2006 07:23
od Hnojar
takže tam máš podtlak. regulátor ? takové něco co vypadá jak vodojem v měřítku 1:72 :D a vede k tomu hadička od sání. btw v sekci knihovna najdeš postup jak seřídit zákl. předstih, jen v kostce, startovací klikou natočíš motor tak aby píst byl o potř. počet stupňů ( úhlových ) před HÚ - na to jsou značky na motoru a na řemenici - čili nastavíš značku na značku a pak pootočíš (povoleným) rozdělovačem tak aby se rozsvítila žárovička. no a proto že jsi chytrý kluk, tak finesy jako kterým směrem točit a jak zapojit žárovku si please najdi v knihovně. jen poznámka, jde to i tak že necháš připojený kabel co má vést k 1 . válci ve víčku, necháš v něm svíčku , ovšem položenou na zemi ( elektrické - čili motor, kastle ) a otáčíš pomalu rozdělovačem až to zajiskří...a je to i slyšet......no a v té pozici kde se rozsvítí žárovka ( nebo jiskra zajiskří) rozdělovač utáhneš.

Napsal: úte zář 12, 2006 07:30
od zeek
No podtlak tam taky není...he he...
dám sem fotku...není to moc vidět....ale něco jo....

Napsal: stř zář 13, 2006 21:04
od Majo
ze by rozdelovac pre Fiat 125p (to je len tip) :?:

inak je tam viac zaujimavych detailov na tej fotke :mrgreen:

Napsal: stř zář 13, 2006 21:28
od zeek
jestli myslíš tu trubku na hadici od chladiče, tak to bejvalej majitel takto řešil jinej chladič.....(potřeboval prodloužit hadici :?

Napsal: čtv zář 14, 2006 08:11
od Majo
tak tak, to som myslel a este tie cervene neodrusene svieckove kable :wink: