revitalizace nivy 2010
Moderátor: Moderátoři
Re: revitalizace nivy 2010
Maly pokrok v mezi zakona.
Na to, ze jse pomerne gramlavy clovek musim rict, ze s tim materialem se docela dobre pracuje. Hlavne se rozumne reze a netrepi se.
Na to, ze jse pomerne gramlavy clovek musim rict, ze s tim materialem se docela dobre pracuje. Hlavne se rozumne reze a netrepi se.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
Vypadá to super, koukám, ze jsi zainvestoval. Já jsme ten extreme blocator dával jen na tunel převodovky. Na podlahu jsem druhou vrstvu dával Jen tu modrou a na méně exponovaná místa tu červenou.- Ale i tak jsem s vytlučením spokojený. Předek šel fajn, horší byly vnitřky dveří a zadní podběhy.
Re: revitalizace nivy 2010
Moc sem nepokrocil, dostal sem se k dokonceni odhlucneni v predni casti a pokladam puvodni izolaci. Do toho me napadloz ze kdyz uz celolak, tak opravdu celolak
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
Sarada pokracuje kobercovym naletem.
Jo a konecne sem nasel mechanika na vymenu kohoutu topeni
Jo a konecne sem nasel mechanika na vymenu kohoutu topeni
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: revitalizace nivy 2010
Pěkný, jen jestli ta Niva teď už nebude jen smutná, že nemůže do vody a bláta L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: revitalizace nivy 2010
a) je to origo koberec do nivy, tak treba je na plovani staveny
b) pocitam, ze po cele tehle rekonstrukci to majitel jen tak na projizdku do bahna a pod hladinu brat nebude
b) pocitam, ze po cele tehle rekonstrukci to majitel jen tak na projizdku do bahna a pod hladinu brat nebude
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
Je to opravdu fešák v té světle zelené. To jsi lakoval sám?
Re: revitalizace nivy 2010
Neblazni, ja sem rad, kdyz nastrikam doma futra To delali v jedne firme v Tlumacove, kde jsou na historicka vozidla zvykli (a ne, neni to tamni slavny kovosrot)scot píše:Je to opravdu fešák v té světle zelené. To jsi lakoval sám?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
Vypadá opravdu nádherně, dobrá práce
Ford Focus2 combi 1.8TDCI 2005
Lada niva travel lux offroad 1.7MPI 2022
Lada niva travel lux offroad 1.7MPI 2022
Re: revitalizace nivy 2010
Vymenit kohut neni problem, len treba mat specialny tenky a zahnuty ockovy kluc. Aj tak je to radny sex, kym to vymenis
Re: revitalizace nivy 2010
Hlasim, ze interier je temer nastrojen, vyrobil sem hybridni model kombinaci ruznych verzi interieru s podilem rucni prace, za ktery by se nestydeli snad ani v rollsu .
Odhlucnil sem kastli kde to rozumne slo, stejne tak jako snad veskere plastove dily interieru.
Odhlucnil sem kastli kde to rozumne slo, stejne tak jako snad veskere plastove dily interieru.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
Kazdopadne pokud si chcete udelat radost novyma sedackama, tak se pripravte na to, ze v AvtoVazu dosla barva.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
A na zaver dotaz, jak se uchycuje kryt prahu zadnich dveri. V kastli jsou ctverate otvory, mam presne tolik kusu cveratych plastovych matek, kolik ke der, nasel jsem podle katalogu snad i sprave srouby, ale jako by v kastli neco chybelo, kam lepe zapadnou ty matky? Matka se ma sroubem asi nejak roztahnout, ale na zajisteni v kastli je to malo.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: revitalizace nivy 2010
Pěkně si s tím hraješ. to auto bude vytlumené 10x lépe než nové kusy co jdou dneska z fabriky. Ty plastové matky mi přijdou na tu díru malé. Podobné jsou na pátých dveřích kde drží lištu s nápisem a značku. Díry jsem měl v poměru k matce menší. Tam jsem je zacvakl a držely i bez šroubu. Podívám se na tátovu Nivu až tam někdy budu, jak to má pořešené.
Re: revitalizace nivy 2010
Jop, ty matky jsou male, zrejme byly prave z tech patych dveri, kam se daly nove. poridil sem neco v autokramu (pry z oktavky ) a lista uz drzi. Dokonce sme uz po 2 mesicich vyjeli ven z garaze.scot píše:Pěkně si s tím hraješ. to auto bude vytlumené 10x lépe než nové kusy co jdou dneska z fabriky. Ty plastové matky mi přijdou na tu díru malé. Podobné jsou na pátých dveřích kde drží lištu s nápisem a značku. Díry jsem měl v poměru k matce menší. Tam jsem je zacvakl a držely i bez šroubu. Podívám se na tátovu Nivu až tam někdy budu, jak to má pořešené.
To odhlucneni plastovych panelu beru nejen jako odhlucneni, ale i jako zpevneni, protoze ty plasty jsou ponekud tenke a krehke. To ma snad polovicni tloustku nez plasty treba ve fabce. Do "pracovniho" auto to vubec nechapu, to se musi polamat jak nic. Ostatne treba plast pod levou nohou ridice byl na srot.
VAZ 2104 1.3 1989