Praskla mi olejová rampa, když jsem se ji snažil přiohnout tak, aby se vešla pod víko.
Ta trubička přívodu byla totiž jak kdyby "zrcadlově obráceně" oproti té staré rampě (stará rampa měla přívod posunutý více dozadu, ta nová více dopředu). Předpokládal jsem, že tak, jak jsem ji koupil, je bez problémů namontovatelná, ale když se na to dívám zpětně, tak bych ji snad musel rozebrat a popřehazovat ty "brejle".
Že je ten přívod nějak divně, jsem si všimnul až když už jsem tam měl ty hydroštely (hlavně ten s tím Loctitem chycený na kousku závitu se mi znova povolovat nechtělo) a domek s vačkou.
Asi mi to nebylo souzeno, možná je to znamení, že by ten hydroštel v té hlavě stejně nedržel.
Klapání v horní části motoru?
Moderátor: Moderátoři
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Teepee
- Příspěvky: 4322
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapání v horní části motoru?
nespor.jenda píše:možná je to znamení, že by ten hydroštel v té hlavě stejně nedržel.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Bílý LADA a okřídlená spol.
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Klapání v horní části motoru?
Správná konstelace bude, až bude nová hlava s SPI vačkou a klasickým nastavováním vůle ventilů (bez hydroštelů), kterou domlouvám s Corym.
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.